R
RIKOLLINEN ÄITI
Vieras
Joku oli käräyttäny ja ihmetelly kelalle että miten me eletään niin leveästi,kela oli tutkinut asian ja todennut että on maksanut meille aiheettomasti viime vuonna yhteensä 1200euroa. sisältää asumistukea ja kotihoidontukea. kotihoidontukeaq n.390e(eki yhden kuun) ja asumistukea kaksikuukautta. no olin siis viime vuoden helmikuussa täyttänyt kelan papereihin että miehellä ei oo tuloja. mutta mies menikin helmikuussa töihin ja mun ois pitäny heti ilmottaa kelalle...ilmoitin vasta elokuussa 2011 kun mies jäi työttömäksi ihan kokonaan ja hain enemmän tukea. kela katsoi jonkun ilmoituksen perusteella että hain tahallaan tukea helmikuu-kesäkuu
muuten oli tuet ihan oikein...en tiiä ihme soppa..vaan sainpas selville kuka sen ilmoituksen takana oli...loppu sitte tältä likalta yhteydenpito tyyston siihen ihmiseen...kateellinen oli kun meillöä oli muka niin paljon rahaa:O nettona kuukausi tulot,n.2500e yhteensä!!! eli siis helkutin rikkaita juu
no just poliisi kuulusteluissa kävin ja saan peräti 6euron päiväsakon 30päivää ja otettiin valokuvat ja sormenjäljet
olen siis rikollinen,aivan kamalaa 4lapsen kotiäiti...KYLLÄ NYT TEKIS MIELI SE TUPAKAN POLTTO ALOTTAA KUN VITUTTAA