vielä tähän lisäksi, että ne elää meidän maksamilla verovaroilla. tiedän vain kaksi, siis kaksi mustalaista jotka tekee töitä, ja muut elää sossun varoilla, toki suomesta jos kaikki tutkittas, niin niitä töitä tekeviä muitakin kuin nuo kaksi löytyy, mutta pienen pieni vähemmistö se on.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 00:17 noh kirjoitti:kaikki kokemukset mitä mustalaisista on niin on negatiivisiä,ne varastaa,tappelee ja riehuu,eivät välitä säännöistä mitä me muut noudatetaa,toki joukossa on poikkeuksia mutta ei se niitten maine oo turhaan tullu
Ookko sä kännissä? Neljässä tunnissa oot noin muuttanut sävyä tähän asiaan ja alkuperäinen kysely on vaihtunut tähän alatyyliin.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 04:00 Viblsp kirjoitti:AAAAAAAAAARRRRGH!!!!
Meen tappelemaan. :wave: Saa manneakka yllätyksen.
Meillekkin kerran lompsi yläkerran romaani rouva ja uhkasi puukottaa minut kun kävin selvittelemässä lasten riitaa.Oli meinaan niin kauhea se poika niillä että terrorisoi kaikkia.Siinä lapset seiso mun vieressä suut auki ja kuunteli uhkauksia naiselta.Olin ihan järkyttynyt ja kun mies tuli kotiin niin se kävi sanomassa pari valittua sanaa ja siihen loppu uhkailut.Se mies oli ihan ok,mutta se nainen ihan hullu.Se onkin jo mielisairaalassa se nainen. Sitten toisella kertaa yks manne nainen soitti ovikelloa ja kysyi että olisko myydä särkylääkettä.No,hullu menin ja sanoin että ei ole kun panacodia,niin sehän oli heti innoissaan ja valitti että on niin kauheat kivut kun on joku vibra....sairaus,mikähän se on,en osaa etes kirjoitaa. :ashamed: No,myin pari nappia ja ei aikaakaan kun taas soi ovikello ja joku lapsista avasi oven ja tämä sama nainen tulee suoraan keittiöön että missä sulla on sitä särkylääkettä. Olin ihan että tuota e iniitä enää ole.Se alkoi itse mennä kaapille ja silloin mulla meni hermot ja karjasin että kaks sekuntia ja sä olet oven ulkopuolella tai soitan polisit.Se oli jo liian pitkälle mennyttä mun mielestä.Mies piti mulle semmosen saarnan että niille ei mennä mitään lääkeeitä antamaan ja että pitää huijata että ei oo lääkkeitä vaikka oliskin. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 01:32 Viblsp kirjoitti:Sain muuten tuossa pari päivää sitten nätin uhkauksen: "kiskon sut hiuksista ulos saa.tanan vasikka", ihanaa väkeä. :heart: =) \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:20 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:\vielä tähän lisäksi, että ne elää meidän maksamilla verovaroilla. tiedän vain kaksi, siis kaksi mustalaista jotka tekee töitä, ja muut elää sossun varoilla, toki suomesta jos kaikki tutkittas, niin niitä töitä tekeviä muitakin kuin nuo kaksi löytyy, mutta pienen pieni vähemmistö se on.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 00:17 noh kirjoitti:kaikki kokemukset mitä mustalaisista on niin on negatiivisiä,ne varastaa,tappelee ja riehuu,eivät välitä säännöistä mitä me muut noudatetaa,toki joukossa on poikkeuksia mutta ei se niitten maine oo turhaan tullu
[/quote
Ootko ottanut ikinä selvää, miten vaikeaa Romanejen on päästä tienaamaan näitä verorahoja?
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:02 MaRLaSingeR kirjoitti:Mun kaikki kokemukset Romaneista on positiivisia. Johtunee siitä että omat tavat ja tottumukseni ovat hyvin samanlaisia kuin Romaneilla, oon erityisen kiinnostunut heidän kulttuurista ja kunnioitan heidän periaatteitaan, koska mun mielestä ne on ihailtavia. Kai se vähän niinkin on että kun ohittaa omat ennakkoluulot ketä tahansa ihmistä kohtaan, niin omista kokemuksista voi tulla hyvinkin positiivisia.
Juu, multa tuli kerran romaninainen lainaamaan puhelinta ja kun en lainannu, niin vastaus oli: - Isäs oli vasikka!Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 01:32 Viblsp kirjoitti:Sain muuten tuossa pari päivää sitten nätin uhkauksen: "kiskon sut hiuksista ulos saa.tanan vasikka", ihanaa väkeä. :heart: =) \|O
no miksi tähän piti sitte ylipäätään vastata?Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:01 Räntäntänttä kirjoitti:en kommentoi
Ai kuka?Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 00:15 Viblsp kirjoitti:Tiedän että eräs erittäin mukava palstalainen on mustalainen, joten en toki niitä kaikkia halua leimata. Ovatko romanit mielestänne maineensa arvoisia?
Näitä ne kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:06 Mellu kirjoitti:tuossahan noita yläkerrassa asustaa...
ystävällisiä ovat ja rauhallisia...
mutta niin kamalan äänekkäitä ja sukurakkaita...
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:59 zizilisko kirjoitti:Me yritetään ihan rauhassa elellä, ettei kenenkään tarvitsisi vaivaa nähdä meistä. Ja samoin on näiden muidenkin romanien laita kenen kanssa ollaan enimmäkseen tekemisissä. Vaikka kyllähän se ihan selvää on että vaivaksi ollaan aina joillekin vaikka oltais kuin herran enkelit. Enkä minä edes ole romani, mies vain.
:saint:
Olen pahoillani, jos joku on sulle tappouhkauksia sanellut. Meidän tapoihin se ei kuulu. Muiden tekosista ei tietenkään voida olla vastuussa.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 09:14 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 08:59 zizilisko kirjoitti:Me yritetään ihan rauhassa elellä, ettei kenenkään tarvitsisi vaivaa nähdä meistä. Ja samoin on näiden muidenkin romanien laita kenen kanssa ollaan enimmäkseen tekemisissä. Vaikka kyllähän se ihan selvää on että vaivaksi ollaan aina joillekin vaikka oltais kuin herran enkelit. Enkä minä edes ole romani, mies vain.
:saint:
Juu niin varmaan.
Tappouhkauksethan kuuluu ihan kaikkien herran enkelien jokapäiväiseen kanssakäyntiin? \|O :headwall: