Musta vai valkoinen auto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päätös

Vieras
Eli kumpi väri autoon, musta vai valkoinen? En kaipaa vastauksia siitä, että joku tykkää ennemmin punaisesta tai hopeasta jne. Vain nuo kaksi värivaihtoehtoa, kokemukset/mielipiteet puolesta ja vastaan tervetulleita!

Mikä auto se on?

Mun mielestä esim. Toyota Auriksen pitää olla ehdottomasti valkoinen, kun taas Volvojen kuuluu olla mustia/tummia :D

Mutta sanoisin kuitenkin että musta on hienompi!

Alkuperäinen kirjoittaja päätös;24688306:
Miten puhtaanapito, näkyykö sun mielestä jommassa kummassa paremmin kura? Valkoisessa varmaankin näkyy pienet kolhut paremmin, jos niitä tulee...?

Avensiksen farmari kyseessä.

Joo, musta!

Mulla on ollut kummankin väriset autot ja mustassahan näkyy lika ihan heti, että ahkeraan saat pesettää että näyttää hienolta.

Musta! Valkoista pitäis koko ajan olla pesemässä.
Tosin kyllä se lika kai näkyy mustassakin ikävästi, muttei niin hyvin. Ja musta nyt on muutenkin hienompi.

Mustan ottaisin. Itse olen miettinyt sitä että mikä näkyy parhaiten liikenteessä. Esim harmaat autot saattaa jäädä pimentoon liikenteessä jos vaikka valot unohtuu laittaa päälle.

Itse ottaisin tosiaan jonkun punaisen :D. Ihan siksi että näkyy paremmin liikenteessä. Musta väri on kyllä tyylikkäin :D

[QUOTE="musta";24688466]Mustan ottaisin. Itse olen miettinyt sitä että mikä näkyy parhaiten liikenteessä. Esim harmaat autot saattaa jäädä pimentoon liikenteessä jos vaikka valot unohtuu laittaa päälle.

Itse ottaisin tosiaan jonkun punaisen :D. Ihan siksi että näkyy paremmin liikenteessä. Musta väri on kyllä tyylikkäin :D[/QUOTE]

Mutta tästähän oli pari vuotta sitten joku tutkimus ja ne harmaat oikeasti näkyivätkin parhaiten, ei voi käsittää... :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24689073:
Eikös melkein kaikissa autoissa ole vakiovarusteena ilmastointi? Tai ainakin uudemmissa malleissa.

Jos tulevan auton merkki on tiedossa ja vain väriä mietitään, niin eiköhän ole tulossa ihan uusi auto?

Yhteistyössä