Valkoinen sisustus villitys - apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan tehty pikkuhiljaa remonttia. Ja nyt tehtiin pikkuvessa uusiksi. Ja tulos oli täysin valkoinen maalaisromanttinen. Eli miten saan estettyä ettei kohta koko talo ole saman näköinen. Raha pula aika tehokas keino mutta sitten kun jotain laitan niin tuo valkoinen ja romanttinen vetää puoleensa.
Ihme ja kumma mieskään ei laittanut vastaan noille mun ehdotuksille. No sen verran kuitenkin positiivista etten ole hurahtanut siihen pikku hilpetöörään mikä tuohon tyylliin kuuluu eli aika riisuttu malli tuosta tyylistä mistä tykkään.

Välillä vaan tulee "inspiraatioita" millon tuntuu että otan maalipurkin ja maalaan suurin piirtein kaiken mitä vain maalata voi sillä niin ihanalla valkoisella ja mielellään vähän rosoiseksi/vanhahtavaksi. Esim kukkapurkit, valokuvakehykset, muutama musta takorauta juttu jne.
Ja oikeasti en tykkää noista lehtien/blogien tyyleistä missä kaikki on vain valkoista ja kuin kopioita toisistaan. Haluan että meillä on oman näköistä.

Mulla on koko kämpän vallannut valkoinen. Seinät vain haaleita pastilleja ja sohvaa en uskalla valkoiseksi laittaa..:D valkoinen on iätön, kaunis väri johon ei ihan heti kyllästy. Jos kaipaa väriä, voi sekaan nakata väriä torkkupeitolla ja uusilla verhoilla..vaalea on valoisa ja pirteä sisutus, ainakin ruskea-turkoosi kodit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin out kun vaan voi olla!!!!!

Mulla on koko kämpän vallannut valkoinen. Seinät vain haaleita pastilleja ja sohvaa en uskalla valkoiseksi laittaa..:D valkoinen on iätön, kaunis väri johon ei ihan heti kyllästy. Jos kaipaa väriä, voi sekaan nakata väriä torkkupeitolla ja uusilla verhoilla..vaalea on valoisa ja pirteä sisutus, ainakin ruskea-turkoosi kodit on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin out kun vaan voi olla!!!!!

Ei ei ja ei. Just tuollasta en halua et ne on ne pari tyynyä ja verhot millä saa jotain vaihtelua. Ja muuten kaikki on kuin kopiota jostain sisustuslehdestä. Mutta silti ne valkoiset jutut kaupoissa ja kuvastoissa vetää....

Meillä on keittiön seinät värillä mulperi. SIttä jännä, että näyttää eri valaistuksissa ihan erilaiselta ja jos vierailta kysyttäisiin, minkä väriset seinät meillä on, voi olla, että moni sanoisi niitä valkoisiksi. Tavallaan väri on sama kuin tuossa pikavastauksen taustalla oleva väri.

[QUOTE="vieras";24183042]Meillä on keittiön seinät värillä mulperi. SIttä jännä, että näyttää eri valaistuksissa ihan erilaiselta ja jos vierailta kysyttäisiin, minkä väriset seinät meillä on, voi olla, että moni sanoisi niitä valkoisiksi. Tavallaan väri on sama kuin tuossa pikavastauksen taustalla oleva väri.[/QUOTE]

Seinät meillä on jo valkoiset. Valkoista kuvio tapettia ja valkolakattua todella leveää paneelia. Lattia kuitenkin tummaa. Huonekalut uusimisen tarpeessa..
Ajoittain vaan tulee se olo et maalaan kaiken vanhan mitä näkyvillä joko kokonaan valkoiseksi tai sit tuolla valkolakalla.

Harmaa tai haaleet maasävyt? Blogissa talo365 oli just "valkoista" mutta ei ihan koko valkoista. Sopivan valkoista :) ja sisustusblogi.fissä juttu valkoista ja harmaata.

Harmaasta olen tykännyt aina. Mutta jos kaikki on valkoista tai harmaata niiin.. Liian väritöntä. Ruskean sävyjä oon aina inhonnut. Ainoa mistä tykkäänn on ns wenge eli todella tumman ruskea, mitä meillä löytyy lattiasta ja muutamasta huonekalusta. Mutta kun on suht pieni talo niin ei kärsi kovin paljon tuota tummaa olla.

Yhteistyössä