Musta tulee kummitäti! Ihanaa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Musta tulee serkkuni (tätini toisen lapsen) kummi...kävin tänään sairaalassa katsomassa vauvaa. :) Olen ollut koko raskausajan ihan tulisilla hiilillä, että tuleeko musta kummitäti vai ei. :D Tämä kummipoika on mun ensimmäinen kummilapseni :heart: Mä olen myös hänen äitinsä, eli tätini eka kummilapsi.

Muistan itse olleenki ihan onnessani kun siskonpojan kummiksi pyydettiin :heart:

Ja mielissäni muistakin kummilapsista, viimesinjonka kummiksi pyydettin on on sellanen pieni rääpäle joka syntyi rv 24+ ja niin vaan sinnitteli elämänsyrjään kiinni, kasvaa ja voimistuu :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Onnea sinulle kovasti, on varmasti mukavaa. Asiasta toiseen. Sinulla on aivan ihanat paksut,pitkät hiukset. Näin tuolla kuvaketjussa. Älä vain leikkaa.

Kiitos! Ei ole aikomustakaan leikata, kasvatan näitä edelleen. :)

Onnea kummiudesta!
Mustakin tulee huomenna virallisesti kummitäti kun ystäväni poikavauvalla on ristiäiset :heart:

Oon ihan täpinöissä. :D Tämä on mun eka virallinen kummilapsi siksi varmaan oon niin innostunut :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Onnea kummiudesta!
Mustakin tulee huomenna virallisesti kummitäti kun ystäväni poikavauvalla on ristiäiset :heart:

Oon ihan täpinöissä. :D Tämä on mun eka virallinen kummilapsi siksi varmaan oon niin innostunut :saint:

Onnea!! :)

Onnittelut molemmille kummitadeille! :flower:

Oma vanhin kummipoika on jo 9v, kasvaa ihan silmissa kun valimatkan takia ei nykyisin nahda kuin muutamia kertoja vuodessa. Nyt saa onneksi viettaa vahan aikaa yhdessa kun ollaan heilla lomailemassa.