Muslimeilta puuttuu kokonaan huumorintaju.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdasmieliset muslimit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se väärin, jos alkaa raivoamaan siitä että toinen tökkii jatkuvasti tikulla, mutta sellaisia ihmisiä löytyy meistä suomalaisistakin. Se näkyy parhaiten viikonloppujen pahoinpitelytilastoissa.

En ole koskaan ymmärtänyt enkä tule ymmärtämäänkään miksi aina länsimaalaiset ottavat esille jotain historian alkuaikoina tapahtunutta ja tökkivät niillä sitten jäätä katsoen kuinka pitkälle uskaltavat mennä.
Samalle he itse unohtavat sen että heidän oma uskontonsa on kyseisenä aikana ollut aivan samanlaisen "pedofiilien", raiskauksien, murhien ja veljestappojen aikakausi. Ja se kaikki on luettavissa Raamatusta sekä Toorasta, jos vain ihmiset uskaltaisivat lukea oman uskontonsa kirjaa. Ja edelleenkin heidän elämäänsä varjostavat nuo pedofiilit, raiskaukset, murhat ja veljestapot, mutta kummasti ihmiset vain vaikenevat niistä ja tekevät kaikkensa eriyttääkseen ne uskonnosta ja pyyhkiäkseen uskontonsa puhtaaksi kaikesta siitä pahasta mikä lukee niissä kirjoissa.

Kerrankin joku toinenkin ymmärtää mistä kyse! :D ;) Tuo just, miksi pitää toisia koko ajan tökkiä ja kokeilla, mitä tapahtuu, vaikka sen jo etukäteen osaavat aavistaa? Sananvapautta? Suvaitsevaisuutta?? Tuolla tavallako sitä opetetaan toisille? Tässäkin ketjussa moni vaan jatkaa jankuttamista siitä, miten tuollainen pikkujuttu voi ärsyttää, "me tiedämme totuuden, muslimit eivät!" jne, kyse ei ole näistä "pikkujutuista" vaan just siitä, mitä Sadana myös kirjoitti.

[QUOTE="vieras";27142518]Paljoo kannattais noitten arabien riehua, jenkkien tarvi kuin muutama atomipommi tiputtaa lähi-itään ja muihin ongelmakohtiin, niin johan hiljenis.[/QUOTE]

Sit on aika turhaa vaatia ihmiselämän kunnioitusta jos ei itsekään ole sitä valmis kunnioittamaan.

Siksi toisekseen ydinaseiden vaikutusalue on rajallinen. Henkiin jäisi runsaasti marttyyrikuolemaa tavoittelevia fanaatikkoja, joilla tällä kertaa olisi todellinen syy kostoon. Koko maailman hukkuisi vereen.

Breiwikiä epäiltiin ja epäillään vieläkin häiriintyneeksi persoonaksi, että päässä on jotain hämminkiä kun se aatteen ja oman uskonsa puolesta tappoi ihmisiä, aatteen johon se itse uskoo ja osa äärioikeiston porukasta uskoo. Miksi muslimeita ei epäillä päästään pimeiksi ihan julkisesti kun ne polttaa ihmisiä elävältä, tappaa ruoskalla, kivittää kuoliaaksi, tekee kaikkea sairasta. Se vaan hyväksytään ja pitäisi muka kunnioittaa niitä tekoja, miksi? Mitä hyvää siinä on kun ne tekee sen ihan tietoisesti, ihan kuin Breiwik ampui tietoisesti. Onko ne kaikki päästään pimeitä ja tarvisi psykiatrista hoitoa vai miten sen perustelette?

Onhan se väärin, jos alkaa raivoamaan siitä että toinen tökkii jatkuvasti tikulla, mutta sellaisia ihmisiä löytyy meistä suomalaisistakin. Se näkyy parhaiten viikonloppujen pahoinpitelytilastoissa.

En ole koskaan ymmärtänyt enkä tule ymmärtämäänkään miksi aina länsimaalaiset ottavat esille jotain historian alkuaikoina tapahtunutta ja tökkivät niillä sitten jäätä katsoen kuinka pitkälle uskaltavat mennä.
Samalle he itse unohtavat sen että heidän oma uskontonsa on kyseisenä aikana ollut aivan samanlaisen "pedofiilien", raiskauksien, murhien ja veljestappojen aikakausi. Ja se kaikki on luettavissa Raamatusta sekä Toorasta, jos vain ihmiset uskaltaisivat lukea oman uskontonsa kirjaa. Ja edelleenkin heidän elämäänsä varjostavat nuo pedofiilit, raiskaukset, murhat ja veljestapot, mutta kummasti ihmiset vain vaikenevat niistä ja tekevät kaikkensa eriyttääkseen ne uskonnosta ja pyyhkiäkseen uskontonsa puhtaaksi kaikesta siitä pahasta mikä lukee niissä kirjoissa.

En aio luennoida (kuten mulla on tapana), mutta toivon, että kun luettelet pedofilian, raiskaukset, murhat ja veljestapot niin jätä nuo 2 ekaa pois kun puhut samalla Raamatusta ja Toorasta. Koraanista en tiedä, mutta ainakaan Raamatussa ei käsketä raiskaamaan ketään, tai kehoteta sekaantumaan lapsiin, vaikka semmoista tekevistä kerrotaan siellä.

5Moos. 22:25
Mutta jos mies tapaa kihlatun tytön kedolla, käy häneen käsiksi ja makaa hänen kanssaan, niin mies, joka makasi hänen kanssaan, kuolkoon yksin.

Tappamiskäskyjä siellä on, joko sotimiseen tai kuolemantuomioihin liittyen, mutta se liittyi juutalaisen kansan ylipäätään säilymiseen, sekä säilymiseen puhtaana.

Aloitusviestiä enempää ketjua lukematta haluaisin sanoa, miksi pitäisi ottaa huumorilla kun jotain sinulle rakasta loukataan? Tiedoksi heille jotka eivät tiedä, että meille muslimeille Jumala on kaikkein rakkain ja heti seuraavana Profeetta Muhammad, rauha hänelle. Siis rakkaampi kuin aviopuoliso, lapset, kukaan tässä maailmassa. Loukkaantuisitko jos julkisesti sinun aviopuolisostasi tai lapsistasi tehtäisiin häväistysohjelma jota näytettäisiin julkisesti joka paikassa? Muslimit loukkaantuvat vieläkin enemmän jos Profeettaa häväistään sillä hän on meille rakkaampi kuin kukaan muu. Mikä tarve kenelläkään on tehdä tuollaista materiaalia, vain siksikö että haluavat reaktioita kun tietävät jo etukäteen muslimien loukkaantuvan tällaisesta? Ja sitten kun tapahtuu jotain niin tulevat vinkumaan jostain huumorintajusta. Tekevätkö muslimit häväistysvideoita muiden uskontojen pyhistä asioista? Eivät. Siinä ei ole mitään hauskaa, jos jonkun mielestä on niin on kyllä täysin huumorintajuton henkilö.

Ymmärrän, mitä tarkoitat. Minunkin mielestäni toisille tärkeiden asioiden tarkoituksellinen loukkaaminen on vastenmielistä. Samoin tämä ketju on suurelta osin vastenmielinen, eikä edistä kenenkään asiaa. Ylipäänsä olen oppinut elämässä sen, että toista loukkaamalla ei koskaan voi saada toista ajattelemaan asioita uudella tavalla. Jos oikeasti haluaa jonkun ajattelutapaan vaikuttaa ja saada hänet ymmärtämään oman näkökulman, pitää käydä aitoa, toista kunnioittavaa dialogia.

Myönnän, että pelkään islamin uskoa. En halua loukata, mutta näin siis aidosti tunnen. Vaikka joku tekisi esimerkiksi pilavideon aviomiehestäni tai lapsestani, en todellakaan osottaisi loukkaantumistani väkivallalla. Vaikka koko maailma uskoisi eri asioihin ja erilaisiin arvoihin kuin minä, en kokisi, että minulla olisi oikeus väkivalloin ja tappamalla asiaani viedä eteenpäin. Asioista voi ja pitää keskustella, mutta väkivalta on aina vastenmielistä. Tästä uskoisin kumpuavan tämän islamvihan ja tavallaan sen ymmärrän. Se on helkkarin pelottavaa. Mutta kuten sanoin, olisi tällä toisella puolellakin parannettavaa. Turha provosoiminen ja loukkaaminen on lapsellista, typerää ja tässä tapauksessa jopa vaarallista.

[QUOTE="vieras";27142708]Ymmärrän, mitä tarkoitat. Minunkin mielestäni toisille tärkeiden asioiden tarkoituksellinen loukkaaminen on vastenmielistä. .[/QUOTE]

Kuka ensimmäisenä vastaa siihen, MITEN ISLAMIA VOIVAT LOUKATA ÄÄNEEN SANOTTUNA NE TOSIASIAT, JOTKA KERROTAAN KORAANISSA JA HADITHEISSA ELI ISLAMIN "PYHISSÄ" OMISSA KIRJOITUKSISSA!?

Jos islam on tuollaista paskaa, että sen omien tarinoiden julkaiseminen saa aikaan tälläisen metakan, niin kannattaa muslimien miettiä miksi heidän uskontonsa on tuollaista helvetinmoista saastaa. Pitäisikö asialle jotain tehdä? Esimerkiksi jättää moinen sairas oppi? Ei ole mikään pakko olla muslimi... eiku sori, unohdin että islamista poiskääntyvät pitää Koraanin mukaan tappaa!!

[QUOTE="vieras";27142772]Kuka ensimmäisenä vastaa siihen, MITEN ISLAMIA VOIVAT LOUKATA ÄÄNEEN SANOTTUNA NE TOSIASIAT, JOTKA KERROTAAN KORAANISSA JA HADITHEISSA ELI ISLAMIN "PYHISSÄ" OMISSA KIRJOITUKSISSA!?

Jos islam on tuollaista paskaa, että sen omien tarinoiden julkaiseminen saa aikaan tälläisen metakan, niin kannattaa muslimien miettiä miksi heidän uskontonsa on tuollaista helvetinmoista saastaa. Pitäisikö asialle jotain tehdä? Esimerkiksi jättää moinen sairas oppi? Ei ole mikään pakko olla muslimi... eiku sori, unohdin että islamista poiskääntyvät pitää Koraanin mukaan tappaa!![/QUOTE]

Ehkä joku muslimi osaisi vastata paremmin. Uskotko, että videoiden ja pilakuvien tekijöille tuli täysin yllätyksenä, että heidän tuotoksensa suututtavat muslimit? Miksi siis pitää varten vasten loukata? Mitä sillä yritetään saavuttaa? Entä onko sinun elämässäsi mitään sellaista, josta voisi tehdä pilakuvan, mutta se loukkaisi sinua, vaikka totta olisikin? Ylipaino? Jokin menneisyydessä tekemäsi ilkeä tai nolo teko? jne. Olisiko mukavaa, jos asiasta muistutettaisiin sinua vähän väliä ihan vaan sillä motiivilla, että sinulle saataisiin paha mieli?

[QUOTE="vieras";27142772]Kuka ensimmäisenä vastaa siihen, MITEN ISLAMIA VOIVAT LOUKATA ÄÄNEEN SANOTTUNA NE TOSIASIAT, JOTKA KERROTAAN KORAANISSA JA HADITHEISSA ELI ISLAMIN "PYHISSÄ" OMISSA KIRJOITUKSISSA!?

Jos islam on tuollaista paskaa, että sen omien tarinoiden julkaiseminen saa aikaan tälläisen metakan, niin kannattaa muslimien miettiä miksi heidän uskontonsa on tuollaista helvetinmoista saastaa. Pitäisikö asialle jotain tehdä? Esimerkiksi jättää moinen sairas oppi? Ei ole mikään pakko olla muslimi... eiku sori, unohdin että islamista poiskääntyvät pitää Koraanin mukaan tappaa!![/QUOTE]

Miten hemmetissä se sua noin paljon kaivelee jos toinen on muslimi? Luuletko, että esim. minua kiinnostaa pätkääkään, mihin sinä uskot! Mikä velvollisuus ei-muslimeilla on kertoa muslimeille, mikä on oikein ja mikä väärin muslimien uskon historiassa? Vaahtoatko samalla tavalla kristityille, juutalaisille, bahaille, buddhalaisille, luonnonuskontoihin uskoville, että heidän uskonsa on täyttä p******?

Aloitusviestiä enempää ketjua lukematta haluaisin sanoa, miksi pitäisi ottaa huumorilla kun jotain sinulle rakasta loukataan? Tiedoksi heille jotka eivät tiedä, että meille muslimeille Jumala on kaikkein rakkain ja heti seuraavana Profeetta Muhammad, rauha hänelle. Siis rakkaampi kuin aviopuoliso, lapset, kukaan tässä maailmassa. Loukkaantuisitko jos julkisesti sinun aviopuolisostasi tai lapsistasi tehtäisiin häväistysohjelma jota näytettäisiin julkisesti joka paikassa? Muslimit loukkaantuvat vieläkin enemmän jos Profeettaa häväistään sillä hän on meille rakkaampi kuin kukaan muu. Mikä tarve kenelläkään on tehdä tuollaista materiaalia, vain siksikö että haluavat reaktioita kun tietävät jo etukäteen muslimien loukkaantuvan tällaisesta? Ja sitten kun tapahtuu jotain niin tulevat vinkumaan jostain huumorintajusta. Tekevätkö muslimit häväistysvideoita muiden uskontojen pyhistä asioista? Eivät. Siinä ei ole mitään hauskaa, jos jonkun mielestä on niin on kyllä täysin huumorintajuton henkilö.

Miten voit rakastaa pedofiiliä? Hyväksytkö itse lasten raiskaamisen? Jos et, niin eikö ole aika tekopyhää tuomita asia, jos kuitenkin Muhammedia niin rakastat?

Miten hemmetissä se sua noin paljon kaivelee jos toinen on muslimi? Luuletko, että esim. minua kiinnostaa pätkääkään, mihin sinä uskot! Mikä velvollisuus ei-muslimeilla on kertoa muslimeille, mikä on oikein ja mikä väärin muslimien uskon historiassa? Vaahtoatko samalla tavalla kristityille, juutalaisille, bahaille, buddhalaisille, luonnonuskontoihin uskoville, että heidän uskonsa on täyttä p******?

Musulla alkaa päreet palamaan.:D

Menetkö autoja polttamaan vai aiotko tappaa jonkun?

Ei muslimin minulle tarvitse mitään kertoa, mutta minulla on kyllä oikeus kertoa muslimille millainen heidän uskonsa "pyhä" kirja on. Ja muslimien reaktio kertoo, että sairas oppi ja sairaat kannattajat. Muutenhan ne saisivat olla niin pipipäitä kuin haluavat, mutta kun niitä tuodaan Suomeenkin eläteiksi. Siksi heidän oppinsa kiinnostaa ja sillä on meillekin merkitystä mikä se on.

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on;27142933:
Miten voit rakastaa pedofiiliä? Hyväksytkö itse lasten raiskaamisen? Jos et, niin eikö ole aika tekopyhää tuomita asia, jos kuitenkin Muhammedia niin rakastat?
Enpä usko että kukaan hyväksyy lapsiin sekaantumista. Se mitä kolmansissa maissa tapahtuu, on heidän kehitysympäristönsä sivistymättömyyden aiheuttamaa.
Se miksi Profeetta nykykäsityksen mukaan sekaantui lapsiin oli niinä aikoina normaalia. Jos hän eläisi nykyaikana, niin tuskin hänelle olisi naitettu nykykäsityksen mukaan alaikäisiä.
Mutta hänen (kuten myös Jeesuksen) elinaikana asiat oli toisin ja tytöt naitettiin viimeistään siinä vaiheessa kun menkat alkoivat.
Ja jos mietitään Raamatussa esiintyviä henkilöitä, niin Marian ollessa 12-vuotias (ja pamahti silloin myös paksuksi) hän meni naimisiin Josefin kanssa ja Josefin sanotaan olleen vanha (jonkin lähteen mukaan 90-vuotias) ja hänen lapsensakin olivat jo aikuisia.

[QUOTE="vieras";27143125]Ei muslimin minulle tarvitse mitään kertoa, mutta minulla on kyllä oikeus kertoa muslimille millainen heidän uskonsa "pyhä" kirja on. Ja muslimien reaktio kertoo, että sairas oppi ja sairaat kannattajat. Muutenhan ne saisivat olla niin pipipäitä kuin haluavat, mutta kun niitä tuodaan Suomeenkin eläteiksi. Siksi heidän oppinsa kiinnostaa ja sillä on meillekin merkitystä mikä se on.[/QUOTE]

Ei mene perille, ei.... :D ;)

Minä kun olen saanut sellaisen käsityksen, että Maria oli 15-vuotias raskaaksi tullessaan. Eihän tuossa ole kuin muutaman vuoden ero, mutta aika iso kuitenkin.

Eihän tuo sun kirjoittamasi asia nyt mitenkään liity mun kysymykseen. Yhdenkään muslimin en ole kuullut/nähnyt sanovat, etteivät he NYKYKÄSITYKSEN mukaan hyväksyisi Muhammedin tekoa. KAIKKI ovat sanoneet vain, että Muhammed oli täydellinen ja hänen tekonsa täydellisiä, ja että he pyhittävät kaiken mitä Muhammed sanoi ja teki. Eli he pyhittävät myös lasten raiskaamisen. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on;27143174:
Minä kun olen saanut sellaisen käsityksen, että Maria oli 15-vuotias raskaaksi tullessaan. Eihän tuossa ole kuin muutaman vuoden ero, mutta aika iso kuitenkin.
Marian ikää on väännelty ja käännelty kulloisellekin aikakaudelle sopivaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja näinhän se on;27143174:
Eihän tuo sun kirjoittamasi asia nyt mitenkään liity mun kysymykseen. Yhdenkään muslimin en ole kuullut/nähnyt sanovat, etteivät he NYKYKÄSITYKSEN mukaan hyväksyisi Muhammedin tekoa. KAIKKI ovat sanoneet vain, että Muhammed oli täydellinen ja hänen tekonsa täydellisiä, ja että he pyhittävät kaiken mitä Muhammed sanoi ja teki. Eli he pyhittävät myös lasten raiskaamisen. Piste.
Miksi kukaan tuomitsisi jotain mikä tapahtui menneisyydessä 1400 vuotta sitten. Jokainen meistä ymmärtää sen että silloin ajat, tavat ja käsitykset olivat toisin kuin mitä nyt on.
Ja aivan samalla tavalla kuin sinä ja kaikki muutkin ihmiset uskontokuntaan katsomatta, myös muslimitkin nykypäivänä kauhistelevat, jos joku sekaantuu lapsiin.

Mikä hemmetti muslimeja vaivaa jos joku on juutalainen, kristitty tai hui kauheaa homo? Ei heitä tarvitse silti hirttää tai kivittää.

Yhteistyössä