R
Ripari Pasi
Vieras
Erikoista. Mua ei ole kukaan koskaan nimittänyt rasistiksi, vaikka olen kyllä sanonut vähän kaikkea ja vielä vähän päällekin. Olen toiminut monissa ihan avoimesti radikaaleissa ja muutoshakuisissa liikkeissä ja yhdistyksissä, mutta rasistin leimaa en ole kyllä saanut.
Oletko sä nyt ihan varma, että niissä sun tekemisissäsi ja sanomisissasi ei siis ole ollut kyse rasismista? Kun tällainen tässä nyt tulee vähän väkinsinkin mieleen, että rasismin on todettu olevan rasismia. Itse näkisin niin, että jos kerran olet rasisti, niin et saa loukkaantua siitä, että tämä sanotaan ääneen ja sinuun myös suhtaudutaan kuin rasistiin.
Ai katos täällä oli mulle vastaus.
Olet toiminut avoimesti radikaaleissa liikkeissä - mutta persut, jotka ovat radikaaleista kaukana, ovat monien mielestä selvästi rasisteja.
Maahanmuuttokriittisyys, yhdistetään monien mielestä selvästi rasismiksi.
Ongelmista puhuttaessa, on julkisesti tullut usein vastaan kommentteja tyyliin surullisen kuuluisa "rasismin kanssa flirttailua".
Nämä ovat mielestäsi kohtuullisia määritelmiä rasismille, eikä sinua koskaan ole rasistiksi kutsuttu, vaikka mielestäsi radikaali oletkin?
Hyvä keskustelukumppani, puhut paskaa.