Musiikki?

09.06.2008
343
0
16
Kyselempäs millaisesta musiikista pidätte?
Tää mamma tykkää musasta kuin musasta, mut nykyisin tulee kuunneltua eniten lastenlauluja, yllätysyllätys! :)
Jos yksikseni olen/saan valita musiikin, meillä kuunnellaan Sonata Arcticaa/Alice Cooperia/Sentencediä/Kilpeä yms TAI radioo :)
Mamman maku on hiukan raskaampi kuin papan maku, johon kuuluu iskelmät ja kaikki suomihumpat :)
 
Mä kuuntelen aika paljon kaikkea erilaista. Muutamia semmoisia pitkäaikaisia lemppareita on mm. Pearl Jam, Nirvana, Lenny Kravitz, U2, Depeche Mode....

Ja sit uusia lemppareita on mm. Pink, Gavin de craw ja hmm... nyt ei äkkiä tuu muita mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äititär:
Tää mamma tykkää musasta kuin musasta, mut nykyisin tulee kuunneltua eniten lastenlauluja, yllätysyllätys! :)
Jos haluat kuulla HYVIÄ lastenlauluja, etsi käsiisi Taj Mahalin lapsille tehdyt CD:t. Se on hyvä musiikkia - ja tehty lapsille. Silti aikuisillakin futarit vispaa!

 

Yhteistyössä