Kyselempäs millaisesta musiikista pidätte?
Tää mamma tykkää musasta kuin musasta, mut nykyisin tulee kuunneltua eniten lastenlauluja, yllätysyllätys!
Jos yksikseni olen/saan valita musiikin, meillä kuunnellaan Sonata Arcticaa/Alice Cooperia/Sentencediä/Kilpeä yms TAI radioo
Mamman maku on hiukan raskaampi kuin papan maku, johon kuuluu iskelmät ja kaikki suomihumpat
Tää mamma tykkää musasta kuin musasta, mut nykyisin tulee kuunneltua eniten lastenlauluja, yllätysyllätys!
Jos yksikseni olen/saan valita musiikin, meillä kuunnellaan Sonata Arcticaa/Alice Cooperia/Sentencediä/Kilpeä yms TAI radioo
Mamman maku on hiukan raskaampi kuin papan maku, johon kuuluu iskelmät ja kaikki suomihumpat