Gloria Aktiivinen jäsen 03.06.2004 9 087 1 36 19.07.2009 #1 Mulla tais taas räpsähtää rikki toi kylkiluu. Kauankohan siitä joutuu olemaan saikulla?
V vieras Vieras 19.07.2009 #3 Varmaan riippuu millasta duunia, mun työkaverilla ei paljon saikkua vastaavassa tilanteessa ollu, mut työ oli ei_fyysistä.
Varmaan riippuu millasta duunia, mun työkaverilla ei paljon saikkua vastaavassa tilanteessa ollu, mut työ oli ei_fyysistä.
Gloria Aktiivinen jäsen 03.06.2004 9 087 1 36 20.07.2009 #5 Mä oon sairaalassa, en kyllä usko pystyväni tällä hirveesti siellä nostelemaan ja vääntämään potilaiden kanssa :/ noh, huomenna lääkäriin taas.
Mä oon sairaalassa, en kyllä usko pystyväni tällä hirveesti siellä nostelemaan ja vääntämään potilaiden kanssa :/ noh, huomenna lääkäriin taas.