V
vierailija
Vieras
Miten eroaa lihaskivusta?
Miehellä oli flunssa 3vk sitten, ja silloin alkoi rinnassa kipu. Kävi lopulta lääkärissä kun jatkui vaan, särkylääkettä käski syömään. Eilen illalla tunnusteltiin kylkiluita, kun kipu on paikantunut siihen pistemäiseksi, kylkiluussa tuntuu omituinen muoto, erilainen kun toisella puolella ja sattuu kun painaa. Voiko se sittenkin olla ollut kylkiluu murtunut?
Pitäiskö käydä uudestaan lääkärissä (niinkuin toisesta ketjusta voidaan lukea, se ei ole monelle miehelle helppoa) tai antaa vaan olla, tuleeko siitä haittoja jos sille ei tee mitään?
Miehellä oli flunssa 3vk sitten, ja silloin alkoi rinnassa kipu. Kävi lopulta lääkärissä kun jatkui vaan, särkylääkettä käski syömään. Eilen illalla tunnusteltiin kylkiluita, kun kipu on paikantunut siihen pistemäiseksi, kylkiluussa tuntuu omituinen muoto, erilainen kun toisella puolella ja sattuu kun painaa. Voiko se sittenkin olla ollut kylkiluu murtunut?
Pitäiskö käydä uudestaan lääkärissä (niinkuin toisesta ketjusta voidaan lukea, se ei ole monelle miehelle helppoa) tai antaa vaan olla, tuleeko siitä haittoja jos sille ei tee mitään?