V
vierailija
Vieras
Mulla tommonen möykky rinnassa.. Rintakehä on vähän kipeä. Foamrollerilla rullaillu yläselkää mut ei oo auttanu.. Rintakehä aika usein jumissa mutta nyt kipuillu jo viikon ja huomasin ton möykyn..
Kylkiluu sijoiltaan? Murtunut? Rintalastassa vikaa? Onko kenellekkään tuttua ja mitä arvelette..?
(Ihan kaksplussan varaan en tätä jätä Et jos ei ala helpottaa käyn kyllä lääkätissäkin sitten..)