Palstatohtorit hohoi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
14015620.t.jpg
[/url][/IMG]
Mulla tommonen möykky rinnassa.. Rintakehä on vähän kipeä. Foamrollerilla rullaillu yläselkää mut ei oo auttanu.. Rintakehä aika usein jumissa mutta nyt kipuillu jo viikon ja huomasin ton möykyn..
Kylkiluu sijoiltaan? Murtunut? Rintalastassa vikaa? Onko kenellekkään tuttua ja mitä arvelette..?

(Ihan kaksplussan varaan en tätä jätä Et jos ei ala helpottaa käyn kyllä lääkätissäkin sitten..)
 
Auo itte fasettilukkos! Laita vaikka tennispallo patin kohdalle ja hiero lattiaa vastaan niin pitkään, että rusahtaa auki.
Oonki yrittäny rullailla vaikka miten päin mut mites tosta rintakehältä tota rullailisin.. Noita pallojaki meil on mut ei sitä tohon rintakehälle oikein saa.. Annappas lisää vinkkejä!!! Normaalisti oonki saanu nikamat paikalleen ja rintarankajumin pois mut nyt ei oo onnistunu ja olkapäässäkin on kipua..
 

Yhteistyössä