Luulosairas kyselee, voiko kylkiluu olla koholla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Musta tuntuu, että oikealla puolella on yksi kylkiluu joenkin "koholla". Tuntuu erilaiselta kuin vasemmalla puolella. Nyt olen varma, että mulla on joku kasvain siellä. :ashamed:
 
No mulla meni raskausaikana kylkiluu poikki ja vauva nosti sen niin että luutui väärään asentoon ja on erilainen. Siihen voi olla monta syytä, vaikka ihan synnynnäinen vika.
 

Yhteistyössä