S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mä jäin ihmettelemään sitä että noin isot pojat valehtelee vanhemmilleenja tekee tollasta kiusaa. Vaikka aina syytetään yksinhuoltajien äpäriä hirveiksi kakaroiksi niin mun pojille ei varmaan tulis mieleenkään tollanen kiusanteko ja valehtelu.
Ap:llä ja miehellä on selkeästi informaatiokatkos, miehille pitää puhua H-I-T-A-A-S-T-I että ne ymmärtää mistä on kyse ja vielä jatkokysymyksellä varmistaa että viesti on menny perille.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mä jäin ihmettelemään sitä että noin isot pojat valehtelee vanhemmilleenja tekee tollasta kiusaa. Vaikka aina syytetään yksinhuoltajien äpäriä hirveiksi kakaroiksi niin mun pojille ei varmaan tulis mieleenkään tollanen kiusanteko ja valehtelu.
Ap:llä ja miehellä on selkeästi informaatiokatkos, miehille pitää puhua H-I-T-A-A-S-T-I että ne ymmärtää mistä on kyse ja vielä jatkokysymyksellä varmistaa että viesti on menny perille.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja yök:Kuinka sä ap. selität itsellesi sen, että sikiät kuin kaniini tuollaisen *miehen* kanssa. Hyi!
![]()
Vähän vois sitä pipoa läysätä![]()
Ei auta. Pikkuhousuja hänen tulisi tiivistää.
![]()
![]()
Noh, aurinkokunta harvoin miehestään valittaa, sehän on vaan inhimillistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mitenkäs tämä loppui? Palasiko mies sänkyyn?