Murrosikä pukkas päälle... miehelle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sun mies ei ole ainoa pönttö... kukaan ei voi varmaan uskoa tätä mut täyttä totta on - mun mies on ollut nyt mykkäkoulua mulle 9 päivää!!!! :kieh: siis meillä mennyt pitkään tosi kivasti ja huhtikuu oli vielä ihan normaalia. ennen oli taipuvainen mykkäkouluun, mut ei ole tehnyt sitä moneen vuoteen. ja ennen oli 3 päivää mökötystä maximi. nyt sitten oltiin vappuna miehen isän luona ja se on sellanen sovinisti että oksat pois. ja tää yks ihannoi isäänsä kuin puoli jumalaa, joten siitähän ei saa sanoa mitään negatiivista. joten jo tää toukokuu alkoi huonosti... kunnes sitten tuli tähän ennen mainittuun asiaan liittyen keskustelua, ja mies alotti samantien superlapsellisen asenteen eikä nyt ole todellakaan puhunut mulle yhdeksään päivään!! ennen mä olisin tässä tilanteessa saanu jo järkyt itkuraivarit, mut nyt en sille pers.reijälle anna sitä iloa et romahdan, sitähän se yrittää. että tämmönen tapaus. enpä olis ikinä uskonut et tämmönen episodi voi tulla... huh huh. toivottavasti ap mies jo paremmalla tuulella ja riita ohi =)

Eikö se mies ole näyttänyt näitä puoliaan sinulle aiemmin vai tuliko ne yllätyksenä? Paljon teillä on noita huollettavia, että ei ihme, että siinä väsyy... Lisääkin kai tulossa? Ei kai muuta voi kuin toivottaa voimia jatkoonkin.

Riidathan ei oo koskaan kivoja... Mutta kyllähän se mieskin väsyy joskus ison perhe-elämän pyörittämiseen ja saattaa näyttää sen lapsellisella tavalla. Kukaan ei oo täydellinen. Toivottavasti riita on kummiskin jo selvitetty! :)

No mä jäin ihmettelemään sitä että noin isot pojat valehtelee vanhemmilleen :o ja tekee tollasta kiusaa. Vaikka aina syytetään yksinhuoltajien äpäriä hirveiksi kakaroiksi niin mun pojille ei varmaan tulis mieleenkään tollanen kiusanteko ja valehtelu.
Ap:llä ja miehellä on selkeästi informaatiokatkos, miehille pitää puhua H-I-T-A-A-S-T-I että ne ymmärtää mistä on kyse ja vielä jatkokysymyksellä varmistaa että viesti on menny perille.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mä jäin ihmettelemään sitä että noin isot pojat valehtelee vanhemmilleen :o ja tekee tollasta kiusaa. Vaikka aina syytetään yksinhuoltajien äpäriä hirveiksi kakaroiksi niin mun pojille ei varmaan tulis mieleenkään tollanen kiusanteko ja valehtelu.
Ap:llä ja miehellä on selkeästi informaatiokatkos, miehille pitää puhua H-I-T-A-A-S-T-I että ne ymmärtää mistä on kyse ja vielä jatkokysymyksellä varmistaa että viesti on menny perille.

Tuon ikäiset lapsethan niitä pahimpia kiusantekijöitä ja jekuttajia onkin :D

Ihan kuin meillä aina välistä. Viimeksi kun tuli tällainen sinä et ikinä ja minä aina-riita, niin kehtasi vielä väittää, että tämä raskauskin on vaan tekosyy, että ei tarviis siivota (supistelee nimittäin ja selkä on sitten kipeä). Kyllä mie vähän antelin sitten sille... Sitten hireveä mökötys, kun huusin... Juu. Ja mulle ei kuulema voi mitään sanoa/ arvostella, kun heti suutun. No, kun sitten lypsin, että olisko joku asia mikä oikeasti vaivaa, niin äyskähti sitten että hälläkin on selkä kipeenä ollut jo pitkään, eikä ole saanut aikoihin nukuttua... Eipäs mulle mitään ollut puhunut... Sovittiin, sitten että tommosista asioista voisi sanoa toiselle, eikä tarvi kiukutella. Nyt onkin sitten ollut kaikki ok. Mutta tiiän että kun tuo taipumus hältä löytyy, niin ei tarvi kun pikkasen olla jostain ärtynyt, niin tuo naputus alkaa. Ja se alkaa pitemmän päälle syyä naista...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Toi on kyllä musta ihan tavallista pikkupoikien käytöstä. just toi kiusaaminen ja ei kai kukaan heti suoraan tunnusta että mä se olin jee suuttukaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Kuinka sä ap. selität itsellesi sen, että sikiät kuin kaniini tuollaisen *miehen* kanssa. Hyi!

:laugh:
Vähän vois sitä pipoa läysätä :D

Ei auta. Pikkuhousuja hänen tulisi tiivistää.

:laugh: :laugh:

Noh, aurinkokunta harvoin miehestään valittaa, sehän on vaan inhimillistä ;)

Näin just....eihän meidän kenenkään miehet täydellisiä ole niinkuin ei olla itekkään... ;)

Yhteistyössä