Noloa, niin noloa :/

mulle kävi kans aikoinaan(opiskeluaikoinani..ilman perhettä siloin vielä) samanlailla omistin silloin semosen oransin ladan jossa oli pyreät lamput ja niitä oli kahet vierekkäin parkiksella(oli talvi siloin) no putsasin auto ja läskin liikeelle kunnes tajusin (oli jotain ylimäärästä pomua siinä etupenkillä mitä mulla taas ei ollu) ettei ollu oma auto ja eikun kiireesti palauttaa autoa kyllä harmitti kun oli putsannu väärän auton lumesta..no jälkeen päin kyllä on naurattannu at avaimet ja kaikki sopi siihen autoon kun oli kerran samaa merkkiäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
mulle kävi kans aikoinaan(opiskeluaikoinani..ilman perhettä siloin vielä) samanlailla omistin silloin semosen oransin ladan jossa oli pyreät lamput ja niitä oli kahet vierekkäin parkiksella(oli talvi siloin) no putsasin auto ja läskin liikeelle kunnes tajusin (oli jotain ylimäärästä pomua siinä etupenkillä mitä mulla taas ei ollu) ettei ollu oma auto ja eikun kiireesti palauttaa autoa kyllä harmitti kun oli putsannu väärän auton lumesta..no jälkeen päin kyllä on naurattannu at avaimet ja kaikki sopi siihen autoon kun oli kerran samaa merkkiäkin...
mie sain iskältä 18v lahjaks just oranssin nappisilmä ladan :) Se oli niin ihana :D

:LOL: kiitos nauruista!! Mun sukulaistäti kanssa meni väärään autoon...eikä mitä...Oli tullut kaupasta ostoksien kera papattaen jotain konfliktia kaupassa. Istui apparin paikalle, mies siis odotti autossa. Suu kävi ja kääntyi katsomaan kun ei kuulu vastausta. Oli istunut väärään autoon, ja kuskina oli tietysti aivan vieras mies. Oma mies vilkutti viereisestä autosta. :LOL: Voi luoja et mie nauroin!!

rupsuttelija
täällä kans, kävin nopsaan abc:llä ja tulin takaisin autolleni, ja ihmettelin kyllä kun ovet oli auki, no sitä sen kummemmin miettimättä istuin kuskin paikalle, ja päästin maailmanluokan pierun... sen jälkeen vielä ähkäistyäni huomasin että vieressä istui täysin vieras mies, jonka ilme säilyy kyllä muistoissani ikuisesti...

:LOL: mä ihmettelin tässä kerran kaupan parkkiksella kun en millään saa auton ovea auki, meinasin jo soittaa isännälle että mikä vikana. kunnes tajusin kattoa tarkemmin sitä autoa, ei ollu oma, saman mallinen ja värinen. oma oli toisella puolella parkkista, vieras auto siinä mihin mä yleensä omani jätän jos vaan tilaa on.

ihanaa, että muutkin toheloi :LOL:

archie
Mulla kans serkku kertoi kuinka yks sen tuttu oli tullu ravintolasta (selvinpäin) ja talvisaikaan ihmetellyt kuin ei auton ovi aukea, no päätellyt sit fiksuna et lukko jäässä ja eiku hakemaan lämminvesipussia sulattamaan lukkoa, jossain vaiheessa oli sit huomannut et oli sulattamassa väärän auton lukkoa.

KITZ NAURUISTA
Alkuperäinen kirjoittaja rupsuttelija:
täällä kans, kävin nopsaan abc:llä ja tulin takaisin autolleni, ja ihmettelin kyllä kun ovet oli auki, no sitä sen kummemmin miettimättä istuin kuskin paikalle, ja päästin maailmanluokan pierun... sen jälkeen vielä ähkäistyäni huomasin että vieressä istui täysin vieras mies, jonka ilme säilyy kyllä muistoissani ikuisesti...
OMFG!! HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ihme ja kumma
Alkuperäinen kirjoittaja rupsuttelija:
On se niin kumma että melkein joka toiselle ihmiselle on käynyt näin...
Tää on niin vanha juttu. En tajua miten joku aina kehtaa väittää että itselle on käynyt näin...

vieras
hekotusta, kun oli niin hauskoja juttuja. No ei vaiskaan, tosi tylsä juttu, näitä sattuu kaikille mut kaikki ei jaksa niistä kirjoitella pitkiä stooreja nettiin kun on muutakin tekemistä

Yhteistyössä