Nyt mua kyl huvittaa miten voi löytää jostain täältä netin palstalta ihmisen jonka on nähny samassa päivystyksessä.. siis se että satuin yleensä lukemaan koko alotusta ja se kuulosti niin tutulta. ja ku vähän tein salapoliisin hommia niin taidan olla varma asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nii:Kävitkö PHKS:ssä? Olin kans illalla siellä ja joku äiti oli miehen ja lastensa kans.. samoilla oireilla
ekaks kun meille laitettiin tippa niin hoitajat sano et parempi jos oottelet tuol käytäväl.. sit kun toi nenämahaletku laitettiin niin kysyttiin et tahdonko olla paikalla vai mennä kahville.. mä menin kahville.. en ois kestäny kattella sitä laittoo.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Meilläkin otti pojan heti sisälle kun näkyi kuivumisen merkkejä !
Laitettiin nenä maha letku ja sillä meni vuorokausi nestettä !
Mitään kauheampaa en ole kokenut vauvan kanssa kuin sen letkun
laiton !
Yritä vaikka jos hörppisi mukista pieniä määriä. Pulloja ympärille !
Ehkä Sokerivettä :ashamed: Sori mutta yleensä makea maistuu !
Lämmintä mehua ? Jos on jo sen ikäinen että voi juoda ?
Toivottavasti saat kuntoon nopeasti !
Niin ja meillä kanssa lääkäri on ensin kokeillut ihosta nipistämällä.
Sen jälkeen kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:ekaks kun meille laitettiin tippa niin hoitajat sano et parempi jos oottelet tuol käytäväl.. sit kun toi nenämahaletku laitettiin niin kysyttiin et tahdonko olla paikalla vai mennä kahville.. mä menin kahville.. en ois kestäny kattella sitä laittoo.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Meilläkin otti pojan heti sisälle kun näkyi kuivumisen merkkejä !
Laitettiin nenä maha letku ja sillä meni vuorokausi nestettä !
Mitään kauheampaa en ole kokenut vauvan kanssa kuin sen letkun
laiton !
Yritä vaikka jos hörppisi mukista pieniä määriä. Pulloja ympärille !
Ehkä Sokerivettä :ashamed: Sori mutta yleensä makea maistuu !
Lämmintä mehua ? Jos on jo sen ikäinen että voi juoda ?
Toivottavasti saat kuntoon nopeasti !
Niin ja meillä kanssa lääkäri on ensin kokeillut ihosta nipistämällä.
Sen jälkeen kokeilla.
oliko se mies kiinalainen? sitten se oli autsAlkuperäinen kirjoittaja Nii:Nyt mua kyl huvittaa miten voi löytää jostain täältä netin palstalta ihmisen jonka on nähny samassa päivystyksessä.. siis se että satuin yleensä lukemaan koko alotusta ja se kuulosti niin tutulta. ja ku vähän tein salapoliisin hommia niin taidan olla varma asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nii:Kävitkö PHKS:ssä? Olin kans illalla siellä ja joku äiti oli miehen ja lastensa kans.. samoilla oireilla
Meidän vipeltäjä sai taas kuurin korviin, 4 tulehdusta jo ollu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas tein sen virheen että jäin !! Ja poika itki ja huusi ja halusi syliin !
Ja täytyy myöntää että lähdin pois ! En voinut olla siellä huoneessa !
Itkin käytävässä ! Se on ihan kauheeta !!
Et voi tehdä mitään ja kumminkin tiedät että se on pakko laittaa
toiselle !!
nyt en ihan just ole katsonut, mutta tulikuuma on ja nukkuu tuolla meidän sängyssä.. soitin tonne lastenpäivystykseen niin ne sanoi että seurata huolella lapsen vointia ja sit tk:sta lähetteellä sinne... jos likka ei suostu juomaan kun herää niin sitten mennää... joku sano sitä crp:sta että tulee vuorokauden jäljestä se on meillä nyt kahtena päivänä peräkkäin otettu eilen ja toissapäivänä ja molemmilla kerroilla ok.. mutta kertaaka ei ole pissaa tai lapsen kurkkua katsottu.. eilenki pyysin kurrkua katsomaan mutta ei kuulemma tarpeellista... joka kerta kun lapsi yskäisee niin tulee hirvee huuto :/Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Siis onko lapsi vieläkin kovassa kuumeessa?
Minä en kyllä nyt ymmärrä kuinka huonoon kuntoon pienen pitää mennä ennen kuin ottavat osastolle, edes seurantaan. Ihme touhua!Alkuperäinen kirjoittaja auts:nyt en ihan just ole katsonut, mutta tulikuuma on ja nukkuu tuolla meidän sängyssä.. soitin tonne lastenpäivystykseen niin ne sanoi että seurata huolella lapsen vointia ja sit tk:sta lähetteellä sinne... jos likka ei suostu juomaan kun herää niin sitten mennää... joku sano sitä crp:sta että tulee vuorokauden jäljestä se on meillä nyt kahtena päivänä peräkkäin otettu eilen ja toissapäivänä ja molemmilla kerroilla ok.. mutta kertaaka ei ole pissaa tai lapsen kurkkua katsottu.. eilenki pyysin kurrkua katsomaan mutta ei kuulemma tarpeellista... joka kerta kun lapsi yskäisee niin tulee hirvee huuto :/Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Siis onko lapsi vieläkin kovassa kuumeessa?
Tosi hyvä, toivottavasti nyt saatte oikeasti apua.Alkuperäinen kirjoittaja auts:mehiläisessä joku ihan lääkäri ottaa meidän työpäivän päätteeksi.. 12:30 hyvä juttu
Laita lapulle kaikki nuo oireet, eihän niitä muuten välttämättä muistakaan.Alkuperäinen kirjoittaja auts:onneksi on tollasia lekureita olemassa vielä.. vaan kun muistaisin kaikki jutut nyt sanoa, pissaa ei tule, ei juo kunnolla, ja sitten vauvan hengitys, hengittää välillä siilleen ähkien,
mikä ihmeen puoskari sielä lekuria leikkii?...toivottavasti se mehiläisen lekuri tajuaa tilanteen ja laittaa pienen kunnon hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja auts:sanoin jo eilen lekurille että pissaa ei ole tullut niin se sanoi vaan johtuvan kuumeesta.. nyt oli yön aikana vaippa hiukan märkä