[QUOTE="epätoivoinen";25406486]En haluu kuvitellakkaan mitä ois käyny jos en ois ollu hereillä kirjottamassa blogiin ja nähnyt sitä viestiä... Nyt onneks ehtisin ajoissa sinne. Se oli mun elämän kamalin kokemus. Makasin sen vieressä/päällä ja pakotin pysymään kylkiasennossa ja juomaan lääkehiiltä. Ambulanssin odottaminen oli hirveetä. Mulla on aivan kauheen huono omatunto ja syyllisyyden tunne... Miten mä en oo tajunnu että sillä on asiat noin huonossa jamassa? Se ei oo uskaltanut kertoa mulle, sen pitäis vähän kertoa siitä kuin huono ystävä oon... Ja kuitenkin olin just se henkilö jonka se halus hyvästellä.[/QUOTE]
Tosta saa kyllä sen kuvan, että sitä lääkehiiltä annettiin jo ennen ambulanssin tuloa. Ja jos se kaveri ei asu ihan lähellä, niin ambulanssi olis ollut perillä jo ennen ap:ta - tokihan sitä soittaa ENSIN hätänumeroon moisen viestin jälkeen ja lähtee vasta sitten katsomaan mikä on tilanne? Enkä ole koskaan kuullut, että kaveri olisi joutunut auttamaan ensihoitajia niiden hommissa. Mutta joo, itsaria yrittävät ovat yleensä sellaisia, ettei ne aikeistaan puhu - paitsi jos haluavat apua, vaikkeivät aina osaa vastaanottaa sitä apua, joka olisi tarjolla. Joskus itsaria voi vain lykätä, ei estää kokonaan. Kun tilaisuus tulee, tuollainen tyyppi hoitaa homman kerralla ja kunnolla loppuun, eikä hyvästele yhtään ketään.
Kokemusta on.