Mun tytöstä tulee malli, on niin kaunis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin sano tänään mun "kaveri" lapsestaan, jolla on ikää 1v.

On vissiin jo suunnitellut lapselleen uran valmiiksi ja kehu, et kun tyttö on NIIN nätti. Mun mielestä ihan taviksen näkönen, ei toki ruma (niinkun ei kukaan lapsi), mut ei nyt niin erikoisen kauniskaan. Mut ei tää siis pointti, vaan se et miten joku äiti voi olla noin hölmö ja jos nyt oikeesti on tota mieltä, et haluu lapsestaan mallin, niin ei ainakaan todistais hölmöyttään ja kehuskelis tollasilla asioilla.

No ehkä mun ei tarvikkaan ymmärtää, onneks on vaan poika, niin ei tartte miettii tollassii. =)

Oon mäkin kertonut monille, että meidän pojasta tulee formulatähti. Ja viime viikolla mieheni ilmoitti työpaikalla jäävänsä poikansa golf-miljoonien turvin eläkkeelle jo 55-vuotiaana.

Me uskotaan, että tuttavapiirimme ymmärtää huonoakin huumoria.

ymmärrän kyllä, vähän oudoltahan se kuulostaa. ei taida äiti paljon mallimaailmasta tietää, siihen hommaan nimittäin vaaditaan aika paljon muutakin kuin nätti naama.

Miun pojasta tulee poliisi, päätin jo synnytyssalissa ja pojan mielipidettähän ei kysytä... :whistle: On kyllä jo hiukan väittäny vastaan, mut kyllähän hää ny äitiään uskoouravalinnoissa, varmaan joo.. :D

Miksei omaa lastaan voi sanoa kauniiksi jos äidistä se sitä on??? Taas niin Suomalaista ajattelutapaa. Eihän siinä äiti itseään kehu vaan ihan toista ihmistä. Mallin uraa en toki lähtisi vielä yksi vuotiaan näön perusteella suunnittelemaan ja toivottavasti jokainen saa itse tulevaisuudessa päättää miksi ryhtyy. ; )

on kaks tissiä ei kun siis missiä kasvamas tos ja jätkästä tulle pääministeri, ilman kurosta... ja tyttösistä ei tis eikun missejä tuu niin toinen on nokian pomoja ja toinen on sit tuleva norjan prinsessa ;)

Yhteistyössä