mies jota rakastat on...mulkku.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä pien vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä pien vaan...

Vieras
rakastan,meillä on uusio perhe.miehellä on vaikea hyväksyä mun esikoista joka näyttää omalta isältään.käyttäytyy välillä väärin häntä kohtaan...aina itse puutun asiaan et nyt ukko teit väärin.pikkuveljes ei oo vikaa,on mun isin näkönen.
äh,meil on niin pal ongelmii et en tiiä ees mist näit solmui avaa,joskus tai usein tuntuu siltä et on parempi asuu yksin lasten kans....mut entäs sit ku rakastaa miestään niin pal et haluu elää loppuelämän hänen kanssaan...?

avaan sateenvarjon....otan paskan vastaan ku oon neuvoton.

Menkää ihmeessä pariterapiaan!! Sieltä voi saada apua solmukohtiin. Jos sun mies haluaa muuttua ja toimia toisin, voi terapiasta olla apua.

Itse en kyllä kattelis hetkeäkään, jos mun mies ei hyväksyisi mun lapsia. Helppo tietenkin sanoa, mutta...

Lapsia pitää ajatella ensin. Miten voi olla jollekin epäselvää tällainen asia? Kuinka voit elää itsesi kanssa, jos lapselle tulee pysyviä itsetuntovaikeuksia, masennusta ym., kun äidin piti olla epäkelvon miehen kanssa yhdessä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Lapset aina ensin, sitten vasta mies. Ihan sama, oliko kyse uusioperheestä taikka ei.

Lapsiaan pitää rakastaa niin paljon, että rakkaus mieheen ei aiheuta lasten jäämistä paitsioon.

mä rakastan mun lapsii enemmän ku miestä enkä tajuu mikä täs on vaikeeta,rakastan miestäni myös ja pelottaa ehkä taas jäädä yksin.tiiän pärjääväni mut ehkä joskus elämämässä aikuinen tarvii toista aikuista.

[QUOTE="vieras";25239037]Lapsia pitää ajatella ensin. Miten voi olla jollekin epäselvää tällainen asia? Kuinka voit elää itsesi kanssa, jos lapselle tulee pysyviä itsetuntovaikeuksia, masennusta ym., kun äidin piti olla epäkelvon miehen kanssa yhdessä.[/QUOTE]

oikeessa oot,tykkäisin jos oisin mustannu itteni...

[QUOTE="Sirkkeli";25239085]No jos sanomiset ei auta, niin jättäisin äijän "kasvamaan" toisaalle. Vaikka kuinka rakastaisin miestä, lasta rakastan enemmän, aina.[/QUOTE]

tykkään

[QUOTE="mpv";25239056]mä rakastan mun lapsii enemmän ku miestä enkä tajuu mikä täs on vaikeeta,rakastan miestäni myös ja pelottaa ehkä taas jäädä yksin.tiiän pärjääväni mut ehkä joskus elämämässä aikuinen tarvii toista aikuista.[/QUOTE]
Sulla voi olla elämässäsi toinen aikuinen, mutta ei sen ole pakko saman katon alla olla.

Ette te ole kuitenkaan perhe, joten miksi turhaan teeskennellä sellaista...Perhe olette sinä ja lapset. Sen lisäksi sulla voi olla miesystävä, joka ei kuitenkaan ole lapsille isäpuoli eikä asu kanssanne.