Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

Kuulostaa niin hankalilta nämä ihmissuhdekiemurat, että alan olla tyytyväinen ikuiseen sinkkuiluuni. :D Liian monimutkaista: ei saisi olla liian innokas, mutta jos esittää vaikeasti tavoiteltavaa, toinen luulee, ettet ole kiinnostunut jne. :whistle: En tykkää tuollaisista "peleistä". :D Uskon, että on turhauttavaa, ap!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miten tuo naamakirja liittyy asiaan :eek: :attn:
Emilynillä on se jätkä naamakirjassa kaverilistalla ja pähkäilee että poistaakko vai eikö poistaa?
kyllä mä sen tajusin.
mutta sillä naamakirjan päivityksilläkö ihmiset poistetaan elämästä nykyään :attn:
Siis facebookhan on kaiken pahan alku ja juuri nykyään. :saint: Saadaan monia draamoja aikaiseksi, kun esim. mies laittaa parisuhdetilaksi sinkku/ei mitään ja nainen kirjoittaa olevansa parisuhteessa....sitten pohditaan kauheasti, että mitäs se toinen nyt meinaa. ;) Tällaista olen seurannut lähipiirissäni. :D

merianna (ejk)
Emilynillä on se jätkä naamakirjassa kaverilistalla ja pähkäilee että poistaakko vai eikö poistaa?

mutta sillä naamakirjan päivityksilläkö ihmiset poistetaan elämästä nykyään :attn:
voi päätön, sä olet joskus sitten niin ihana *MUAHH* :)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
kyllä mä sen tajusin.
2000-luku hei :saint:
mä taidan mieluummin pysyä muinaisjäänteenä 1900 luvulta B)

Alkuperäinen kirjoittaja merianna (ejk):

hyvä että edes joskus :xmas:

merianna (ejk)

no onhan se joskus nyt parempi kuin ei koskaan, vai mitä...;)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kuulostaa niin hankalilta nämä ihmissuhdekiemurat, että alan olla tyytyväinen ikuiseen sinkkuiluuni. :D Liian monimutkaista: ei saisi olla liian innokas, mutta jos esittää vaikeasti tavoiteltavaa, toinen luulee, ettet ole kiinnostunut jne. :whistle: En tykkää tuollaisista "peleistä". :D Uskon, että on turhauttavaa, ap!
ei ne ole aina ollu tämmöstä peliä ;)

nykyaikana pitää vaan kaikesta tehä vaikiampaa...

no onhan se joskus nyt parempi kuin ei koskaan, vai mitä...;)
on on :D

been there
Tää on ihan selkee juttu. Ukko on kusettanut alusta lähtien, mutta Emilyn ei halua uskoa sitä. Se keräilee netin kautta pelkkiä panoja, eikä se mitään todista ettei ole kirjautunut niille treffeille. Treffipalstoja on muitakin, profiilejakin voi tehdä useampia. Muutenkin tuo käytös on niin prikulleen semmoista, ettei kyse voi olla muusta. Mä todellakiun tiedän, olen kantapään kautta tämän asian oppinut muutamankin kanssa.
Enää en ole yhtä sinisilmäinen kuin ap.

hahah
:LOL: Sä et ketään saisikaan itsellesi. Edes huijaamalla.

Eilen se sitten päivitti Facebookiaan ja osui samaan aikaan onlineen. Heitin sille chatissa että Böö. Siinä jutustellessa sitte totesin että ajattelin ettei siitä enää kuulu mitään. Sanoi että ei ole kerennyt, ehtinyt ja muistanut viesteillä ( = joo joo, kertoo kiinnostuksen tason kyllä ) kun oli yhä ollut kipeänä ja vasta viime päivinä toipunut. Ja että ei pitänyt kiirettä yhteydenpidolla kun mulla on nyt lapset ( = jotka käyvät iltaisin nukkumaan, josta aiemmin sanoinkin että voi tulla käymään silloin) ja kysyi milloin lapset on seuraavan kerran isällään ja ehdotti jos keksittäis siihen jotain aktiviteettia.

Chattailun jälkeen (sanoi menevänsä nukkumaan) laittoi vielä txt ja asiayhteydessä sitten kirjoitin, että mietin jos se jo päätyi jo toisille pitkille treffeille, joilla hänen on toki oikeus käydä. Vastasi takaisin että kertoo kyllä jos sellaisille lähtee.. vaan että osaan nokkelana tehdä tulkintoja, kuten nytkin olin tehnyt :D ..vastasin, että en ehkä halua tietää hänen uusista treffeistään ;) Sitten tulikin pitempi viesti, jossa kirjoitti että hän kyllä kertoo jos jotain sellaista tulisi, ei kuulemma ole häviämässä kuvioista, sanoi ettei ole pelimies ja jos jossain kohtaa huomaa ettei tämä johda mihinkään tai ei tunnu hyvältä kertoo. Sanoi että minunkin on sanottava jos niin käy.

Lähtökohtana on koko ajan ollut ei-seurustelua joten mihis tämän nyt pitäisi johtaakaan? Ja ei tarvii kenenkään voivotella, suurinta osaa ihmisistä kun hetken tapailee, tulee ilmi jotain miksi se päättyy, sellaista se on - kaksplussalla ilmeisesti pariudutaan heti jonkun kanssa, joka tuntuu kivalta. Ei mulla ole mitään pakonomaista tarvetta parisuhteelle. Eikä tuon tarvii mitään leperrellä sen takia että pitää minut lämpöisenä kun tein varsin selväksi että en tarvitse parisuhdetta.

On se kyllä ihana :xmas:

vieras
Kyllä toi vähän vaikuttaa kiertelyltä miehen puolelta, ei ehkä uskalla (?) kertoa sulle, että et oo hänen tyyppiään. Ehkä oot liian päällekäyvä ja innokas kun viestittelet.. luuli varmaan, että oot kytännyt häntä facebookissa koko ajan treffien jälkeen ja nyt sait napattua sen keskusteluun (tai mistäs mä tiedän vaikka oletkin).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä toi vähän vaikuttaa kiertelyltä miehen puolelta, ei ehkä uskalla (?) kertoa sulle, että et oo hänen tyyppiään. Ehkä oot liian päällekäyvä ja innokas kun viestittelet.. luuli varmaan, että oot kytännyt häntä facebookissa koko ajan treffien jälkeen ja nyt sait napattua sen keskusteluun (tai mistäs mä tiedän vaikka oletkin).
Aloitin sen Bööllä, sain sen jälkeen txt tänne päin, enkä aio viesteillä sille nyt mitään ellei siitä kuulu jotain. Kerroin milloin mulla on ensimmäinen "vapaa" ilta ja ilmoitin kehitteleväni siihen jotain tavalla tai toisella. Joten se on nyt hänestä kiinni onko mukana kuviossa vai ei :saint:

Ja mitä tuohon hänen tyyppiään olemiseen tulee (muistutetaan nyt vielä, että tiedän kyllä että toinen voi puhua mitä vaan mutta jos otetaan se 0,1% mahdollisuus että tämä sattuisi puhumaan totta) siitä sanoi pitkien treffien aikana, että ihmisille on kuulemma 4 sopivaa puoliskoa maailmassa, että jos tästä ei tule mitään niin hänelle jää sentään vielä 3 mahdollisuutta :D

janiTTa
peesaan tätä, mutta ymmärrän täysin emilyniä, nainen olen itsekkin, ja itekki inhoan tollasta epätietoisuutta että mikä on meininki.. emilyn käyttäytyy juuri niinkuin joka nainen jolla on jotain sutinaa miehen kanssa... tällasia me vaan ollaan eikä haluta nähdä sitä mikä on tod. näköisintä, vaan selitellään..

silloin kun miestä TODELLA kiinnostaa niin hän tekstaa/pitää yhteyttä vaikka toinen jalka haudassa... :)

lplpl
Niin, tässä se nähdään. Ei ole YH:n helppo löytää uutta mietä. Kyllä ne toisen miehen siittämät laset häiritsee suhteen alkamista ja kehittymistä. Varsinkin, jos miehellä ei ole entuudestaan lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja janiTTa:
peesaan tätä, mutta ymmärrän täysin emilyniä, nainen olen itsekkin, ja itekki inhoan tollasta epätietoisuutta että mikä on meininki.. emilyn käyttäytyy juuri niinkuin joka nainen jolla on jotain sutinaa miehen kanssa... tällasia me vaan ollaan eikä haluta nähdä sitä mikä on tod. näköisintä, vaan selitellään..

silloin kun miestä TODELLA kiinnostaa niin hän tekstaa/pitää yhteyttä vaikka toinen jalka haudassa... :)
Ei se ihan aina noin ole, tiedän etten itsekään aina tekstaile tai pidä yhteyttä vaikka olisin kiinnostunut, koska eihän sitä voi kertoa, etenkin jos toinen on tehnyt selväksi että ei hae seurustelua (kuten tässä tapauksessa molemmat) :xmas: Ja kipeänä ei usein jaksa edes ajatella mitään tekstailua.

Joo, selittelen selittelen, kyllä jatkossa pitäis kuulua vähän useamminkin jotain jos kiinnostaa, en mä halua mitään sitoutumista juttuun jos toista näkee vain 1-2krt kuussa..

Alkuperäinen kirjoittaja lplpl:
Niin, tässä se nähdään. Ei ole YH:n helppo löytää uutta mietä. Kyllä ne toisen miehen siittämät laset häiritsee suhteen alkamista ja kehittymistä. Varsinkin, jos miehellä ei ole entuudestaan lapsia.
Eihän tässä mitään uutta miestä ole edes haettu, nyt menee taas puurot ja vellit sekaisin.

lplpl
Eihän tässä mitään uutta miestä ole edes haettu, nyt menee taas puurot ja vellit sekaisin.
Vaan mitä sä siis haet, jos et miestä itsellesi?

Vaan mitä sä siis haet, jos et miestä itsellesi?
Seuraa, lämpöä ja läheisyyttä. Arki sujuu ihan kivasti ilman miestäkin. Kyseisen miehen deitti-ilmoitus oli juuri sellainen, mikä herätti kiinnostukseni ja siinä oli asioita, joitten takia itselleen miestä hakevat eivät varmasti vastaa, mm. että ei halua lapsia eikä halua sitoutua, eikä seurustella, mutta voi viettää aikaa ja harrastaa seksiä. Ei todellakaan mitään treffi-ilmoitusten vetonaula :D Ja jälleen kerran mielestäni ilmoitus oli loistava eikä siinä ollut mitään pahaa, mutta oli saanut siihen vain muutaman vastauksen vihastuneilta naisilta joitten mielestä se oli sovinistinen :xmas: Ja itse sanoi olevansakin sitä mieltä, ettei enempää vastauksia tarvitsekaan kuin yhden hyvän.

mä vain
Mä olen sitä mieltä, että oikeassa rakkaudessa ei tartte mitään pelejä. Se on menoa vaan heti ensi tapaamisesta :heart: ainakin niin meillä, ei mitään teeskentelyä ja pelejä vaan suoraa toimintaa ;) (ja en todella sitten suoralla toiminnalla tarkoita petipuuhia, ne ehti sitten myöhemminkin :) )

=)
Alkuperäinen kirjoittaja janiTTa:

Ei se ihan aina noin ole, tiedän etten itsekään aina tekstaile tai pidä yhteyttä vaikka olisin kiinnostunut, koska eihän sitä voi kertoa, etenkin jos toinen on tehnyt selväksi että ei hae seurustelua (kuten tässä tapauksessa molemmat) :xmas: Ja kipeänä ei usein jaksa edes ajatella mitään tekstailua.

Joo, selittelen selittelen, kyllä jatkossa pitäis kuulua vähän useamminkin jotain jos kiinnostaa, en mä halua mitään sitoutumista juttuun jos toista näkee vain 1-2krt kuussa..
Siis oliko tässä kyse nyt seurustelun mahd. alottamisesta vai ei??? koko ajan sanoit ettei mitään sellaista ja nyt kuitenki tuntuu että toivot sitä... Joo jos mahdollisuus on seurusteluun niin kyllä tuo vähä välttelyltä tuntuu.. jos ootte vaan friends with benefit niin mies ois varmaan ottanu yhteyttä seuraavan kerran kun tekis mieli.

Yhteistyössä