Eilen se sitten päivitti Facebookiaan ja osui samaan aikaan onlineen. Heitin sille chatissa että Böö. Siinä jutustellessa sitte totesin että ajattelin ettei siitä enää kuulu mitään. Sanoi että ei ole kerennyt, ehtinyt ja muistanut viesteillä ( = joo joo, kertoo kiinnostuksen tason kyllä ) kun oli yhä ollut kipeänä ja vasta viime päivinä toipunut. Ja että ei pitänyt kiirettä yhteydenpidolla kun mulla on nyt lapset ( = jotka käyvät iltaisin nukkumaan, josta aiemmin sanoinkin että voi tulla käymään silloin) ja kysyi milloin lapset on seuraavan kerran isällään ja ehdotti jos keksittäis siihen jotain aktiviteettia.
Chattailun jälkeen (sanoi menevänsä nukkumaan) laittoi vielä txt ja asiayhteydessä sitten kirjoitin, että mietin jos se jo päätyi jo toisille pitkille treffeille, joilla hänen on toki oikeus käydä. Vastasi takaisin että kertoo kyllä jos sellaisille lähtee.. vaan että osaan nokkelana tehdä tulkintoja, kuten nytkin olin tehnyt
..vastasin, että en ehkä halua tietää hänen uusista treffeistään
Sitten tulikin pitempi viesti, jossa kirjoitti että hän kyllä kertoo jos jotain sellaista tulisi, ei kuulemma ole häviämässä kuvioista, sanoi ettei ole pelimies ja jos jossain kohtaa huomaa ettei tämä johda mihinkään tai ei tunnu hyvältä kertoo. Sanoi että minunkin on sanottava jos niin käy.
Lähtökohtana on koko ajan ollut ei-seurustelua joten mihis tämän nyt pitäisi johtaakaan? Ja ei tarvii kenenkään voivotella, suurinta osaa ihmisistä kun hetken tapailee, tulee ilmi jotain miksi se päättyy, sellaista se on - kaksplussalla ilmeisesti pariudutaan heti jonkun kanssa, joka tuntuu kivalta. Ei mulla ole mitään pakonomaista tarvetta parisuhteelle. Eikä tuon tarvii mitään leperrellä sen takia että pitää minut lämpöisenä kun tein varsin selväksi että en tarvitse parisuhdetta.
On se kyllä ihana :xmas: