Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

g
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja olihan se aika söpö kun silitteli hiuksia ihan vaan sohvalla pötkötellessä :ashamed:
sinä emilyn olet onnen kerjäläinen. säälittävää. :ashamed:
No mun onni ei kyllä sentään vielä hiusten silittelystä koostu :)
Harmillista.
Onneksi itse osaa nauttia ja tulla onnelliseksi tuollaisesta pienestä.

hmm... tuli vaan mieleen se, että se tosiaan tais pelästyä sitä että sie kävit testauttamassa ittes.

tuliko tämä testaus ennen vai jälkeen "pesänjaon"? jos tuli jäläkeen niin ehkäpä hän mietti sitä että kuinkakohan monta äijää siulla on tai kuinkakohan paljon sitä "pesänjakoa" harrastat kun on kaks lastakin (ja eri äijille) ja piti sukupuolitauteihin mennä?

JOILLAIN miehillä voi ihan oikiasti tuo olla iso este jatkaa orastavaa suhetta naisen kanssa. vaikka kuinka menis yksiin muuten.

*muoks* mahtavaa, ei osaa tähän aikaan yöstä enää kirjottaakkaan... siis sukupuolitautitesteihin tietty...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hmm... tuli vaan mieleen se, että se tosiaan tais pelästyä sitä että sie kävit testauttamassa ittes.

tuliko tämä testaus ennen vai jälkeen "pesänjaon"? jos tuli jäläkeen niin ehkäpä hän mietti sitä että kuinkakohan monta äijää siulla on tai kuinkakohan paljon sitä "pesänjakoa" harrastat kun on kaks lastakin (ja eri äijille) ja piti sukupuolitauteihin mennä?

JOILLAIN miehillä voi ihan oikiasti tuo olla iso este jatkaa orastavaa suhetta naisen kanssa. vaikka kuinka menis yksiin muuten.
ja suoraan sanottuna miksi edes ihmettelet ettei kiinnosta? Olet kahden pienen lapsen yh (lapsilla eri isät), annat pesää heti ja sitten kerrot, että menet sukupuolitesteihin? Oikeasti, mä en edes ajattelisi, että tuollaisessa elämäntilanteessa kukaan aidosti varteenotettavat haluaisi yhteyksiä pidellä..

Nyynä - asioista on kyllä puhuttu niitten oikeilla nimillä ja vieraalle tiedoksi, että oli ihan eka nettitapaamisena koko syksyn aikana.

Ja päätön, toi voi hyvinkin olla :xmas:
ei mitään henkilökohtasta :wave:

Nyynä - asioista on kyllä puhuttu niitten oikeilla nimillä ja vieraalle tiedoksi, että oli ihan eka nettitapaamisena koko syksyn aikana.

noniin. eli saatto olla myös tietyllä tavalla arka mies ettei sitte halunnukkaan alkaa suhteeseen... eli rupes miettimään vähän etiäppäin.

voi olla myös niin että kerto kavereilleen ja kaverit vähän sano että elä nyt helvetti tuommosen kanssa... (ei ois eka kerta miehisessä maailmassa, eikä varmasti viiminenkään, niihän me akatki jutellaan ja neuvotaan toisiamme, miksei myös miehet)

siehän et voi tietää varmaksi etteikö mies ois ollu treffeillä muittenki kanssa. siulla on vaan miehen sana siittä.

ja sitten on aina se vaihtoehto niinku päätön sano...

noniin. eli saatto olla myös tietyllä tavalla arka mies ettei sitte halunnukkaan alkaa suhteeseen... eli rupes miettimään vähän etiäppäin.

voi olla myös niin että kerto kavereilleen ja kaverit vähän sano että elä nyt helvetti tuommosen kanssa... (ei ois eka kerta miehisessä maailmassa, eikä varmasti viiminenkään, niihän me akatki jutellaan ja neuvotaan toisiamme, miksei myös miehet)

siehän et voi tietää varmaksi etteikö mies ois ollu treffeillä muittenki kanssa. siulla on vaan miehen sana siittä.

en ole ikinä tollasesta kuullukkaan :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

en ole ikinä tollasesta kuullukkaan :attn:
no ei kaikki ukot keskustele, niinku ei kaikki akatkaan.

mutta oompa vaan kuullu usiammanki kyseisenkaltasen keskustelun. ja kaks miespuolista kaveriani on jopa miulta tullu kysymään neuvoa että mitä kannattee tehä, jättää vai ottaa.

niin
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
no en mäkään kiljuen hyppis ja pomppis riemusta jos ukolla olis pieniä lapsia kahden eri miehen kanssa ja miettis testeihin menoa.. :eek:
No joo, siitä kieltämättä saattaa jäädä takaraivoon muhimaan ajatus ns. jakorasiasta (mä en nyt keksinyt kauniimpaa sanaa), vaikka olisi keskusteltu mistä ja kuinka perusteellisesti. Itselläni ainakin. Mutta mä oonkin kalkkis noissa asioissa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
no en mäkään kiljuen hyppis ja pomppis riemusta jos ukolla olis pieniä lapsia kahden eri miehen kanssa ja miettis testeihin menoa.. :eek:
ihanainen nanna, sie taiat olla ihan yhtä väsy ko mieki? :D
:LOL:

Nojoo, täällähän ei ikinä uskota että joku harva ihminen voi puhua suoraan. Esim. eräs miehen hyvä kaveri jonka tapasin, oli minusta aluksi perustietojen perusteella todennut että vau, kunnes kuuli että olen yh. Kuulin tämän mieheltä suoraan, että kaverin mielestä se selitti sen että jotain mussa on pielessä :xmas: Sitten kun kaveri minutkin tapasi, kuulin että olikin ollut positiivisesti yllättynyt. Noh, ainahan sitä voi olla toki muita kavereita jotka ovat varmasti sitä mieltä, että älä nyt tollaseen sekaannu. Joskaan mikään puhdas pulmunen ei ole ollut ko. mies itsekään, niin toi jakorasia teoriakaan ei oikeen sovi.

Mutta, mitäpä sitä turhia toiveita elättelemään kun se todennäköisin vaihtoehto on se, että ei sitä mikään kiinnostanutkaan. Ja tässä nyt ei haettu seurustelusuhdetta.

Ja testeihin voi mennä vaikka olis avoliitossa, en kuulu niihin sinisilmäisiin vaikka täällä niin halutaan ajatellakin. Mulla kun oli se eräs intiimitulehdus, halusin varmistaa ettei johdu ainakaan siitä että on joku pöpö tullut joskus ajat sitten (klamydia voi olla pitkään oireeton)

Eli millos poistan sen Facebookista :xmas:

niin
Useimmat miehet ovat siitä kummia, että sallivat kyllä itelleen useampia petikumppaneita pienen ajan sisällä, mutta nainen ei saisi toimia samalla tavalla. Että hyvinkin saattaa jakorasiateoria silti sopia.

Mutta mä en ymmärrä, miten miehellä ei voi olla munaa sanoa suoraan, jos ei enää kiinnosta. Tuo on niin teinimeininkiä tuommonen välttely. Mutta joo, mä varmaan poistaisin sen suht pian naamakirjasta, mitäs virkaa sillä siellä enää olis.

Mutta ootko varma, ettei kyseinen tyyppi ole esimerkiksi vaan kipeänä, siis todella kipeänä (possunuhakautta kun elellään)?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Useimmat miehet ovat siitä kummia, että sallivat kyllä itelleen useampia petikumppaneita pienen ajan sisällä, mutta nainen ei saisi toimia samalla tavalla. Että hyvinkin saattaa jakorasiateoria silti sopia.

Mutta mä en ymmärrä, miten miehellä ei voi olla munaa sanoa suoraan, jos ei enää kiinnosta. Tuo on niin teinimeininkiä tuommonen välttely. Mutta joo, mä varmaan poistaisin sen suht pian naamakirjasta, mitäs virkaa sillä siellä enää olis.

Mutta ootko varma, ettei kyseinen tyyppi ole esimerkiksi vaan kipeänä, siis todella kipeänä (possunuhakautta kun elellään)?
Se oli, kuten kerroin ja jäi kipeilemään sen viimesen leffaillan jälkeen. Sairastuttiin siis molemmat treffien jälkeen flunssaa ja mullahan oli kuumeilua vielä ekan kuumeilun loputtuakin. Siks mä sitä sen vointia kyselinkin. Ja kun sillä on myös se eräs fyysinen vaiva. Itekin sanoin sille, että jos mulla fyysiset vaivat pahenee, niin musta ei sitten vaan kuulu mitään niin otin huomioon myös tämän vaihtoehdon, että jos onkin oikeasti sattunut jotain. Kun ei ole noihin nettipaikkoihinkaan kirjautunut ja tosiaan se Facebook on ilman päivityksiä vaikka katsoin pitkälle kesään asti että on päivitellyt sitä koko ajan..

miten tuo naamakirja liittyy asiaan :eek: :attn:
Emilynillä on se jätkä naamakirjassa kaverilistalla ja pähkäilee että poistaakko vai eikö poistaa?
kyllä mä sen tajusin.
mutta sillä naamakirjan päivityksilläkö ihmiset poistetaan elämästä nykyään :attn:

miten tuo naamakirja liittyy asiaan :eek: :attn:
Emilynillä on se jätkä naamakirjassa kaverilistalla ja pähkäilee että poistaakko vai eikö poistaa?
kyllä mä sen tajusin.
mutta sillä naamakirjan päivityksilläkö ihmiset poistetaan elämästä nykyään :attn:
2000-luku hei :saint:

niin
Se oli, kuten kerroin ja jäi kipeilemään sen viimesen leffaillan jälkeen. Sairastuttiin siis molemmat treffien jälkeen flunssaa ja mullahan oli kuumeilua vielä ekan kuumeilun loputtuakin. Siks mä sitä sen vointia kyselinkin. Ja kun sillä on myös se eräs fyysinen vaiva. Itekin sanoin sille, että jos mulla fyysiset vaivat pahenee, niin musta ei sitten vaan kuulu mitään niin otin huomioon myös tämän vaihtoehdon, että jos onkin oikeasti sattunut jotain. Kun ei ole noihin nettipaikkoihinkaan kirjautunut ja tosiaan se Facebook on ilman päivityksiä vaikka katsoin pitkälle kesään asti että on päivitellyt sitä koko ajan..
[/quote]

Juu, no ei kai sun sit vielä kannata hötkyillä. Elät elämääsi normaalisti ja jos tyypistä kuuluu jotain, niin kiva juttu, mutta jos ei kuulu, niin ei sillekään sit mitään voi.

Tuommonen epätietoisuus tietty on vähemmän mukavaa.

Mutta joo, öitä nyt, tän pitää vääntäytyä nukkumaan.

Yhteistyössä