Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

jjj
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Tota, mikset kysy tältä mieheltä???? Että mikä on??????
En mä rupea kyselee, kerta ei vastaa viesteihin eikä ite kysele mitään kuulumisistani. Kunhan mietin :xmas:
Onpa outoa.
Mitäs jos hän löysi viestisi täältä ja rupes vi*uttaan juoruilus...?

Alkuperäinen kirjoittaja jano:
Silloin kannattaisi varmaan tehdä sellainen ilmoitus, johon saisi niitä vastauksiakin :)
He he... kuule, se että joku väittää ettei ole flaksi käynyt tai että ei ole tullut vastauksia, on ihan eri asia kuin se että niin oikeasti olisi tapahtunut.
No jos näkisit sen treffi-ilmoituksen, uskoisit ettei ole tullut vastauksia :LOL: Mutta en sitä nyt tod tähän aio eritellä.

xxx
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta jos:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Anteeks nyt mut mikä oli tuo käytännön asia, mihin mies sit vastas, että "Hyvä".
Ilmoititko, että menkat alkoi? ;)
Eikun että testit oli puhtaat :xmas: :LOL: :xmas:
jospas sillä miehellä ei sit testit olleetkaan ihan puhtoset...? :eek: ;)
Äh, ku teille pitää nyt kaikki rautalangasta vääntää....... jos mun testit oli puhtaat, niin on senkin :xmas:
Ei pidä paikkaansa, aina.
Kaikille ei tartu.

HPV / Herpes voi olla mahdoton testata.
Kiitos mä kyllä tiedän nämä jutut :flower:

Eli heitit vitsillä ihan, että jos toinen puhdas niin toinenkin. OK.
Ei vissiin kannata ottaa vakavasti koko aloitusta?

h
Silloin kannattaisi varmaan tehdä sellainen ilmoitus, johon saisi niitä vastauksiakin :)
He he... kuule, se että joku väittää ettei ole flaksi käynyt tai että ei ole tullut vastauksia, on ihan eri asia kuin se että niin oikeasti olisi tapahtunut.
No jos näkisit sen treffi-ilmoituksen, uskoisit ettei ole tullut vastauksia :LOL: Mutta en sitä nyt tod tähän aio eritellä.
Luulet todella olevasi ainutlaatuinen....poikkeus....

Dora
Et kai pitänyt sille parin tunnin luentoo aiheesta "sektio ei ole synnytys" ja sitten pesän saamisen jälkeen luonnonmukaisesta synnytyksestä ?
Voi olla ettei oikein tee mieli enää..

Ottiko se muuten sen puujalan seksin ajaksi pois ?

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
En mä rupea kyselee, kerta ei vastaa viesteihin eikä ite kysele mitään kuulumisistani. Kunhan mietin :xmas:
Onpa outoa.
Joo se varmasti palstailee kaksplussalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Luulet todella olevasi ainutlaatuinen....poikkeus....
Tässä tapauksessa olen siitä melkoisen varma :saint:

jjj
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Onpa outoa.
Joo se varmasti palstailee kaksplussalla :D
Eipä koskaan tiedä.
Mun pari tuttua, miestä, käy lukemassa... sen jälkeen ku kerroin että täältä saa hyvät naurut.

Enkä edes ollut piilossa keneltäkään, toki on tavallista törmätä kaverihin ja parhaimpiin ystäviinkin mutta tuli törmättyä sen sukulaisiinkin ja kun viimeisimmän kerran nähtiin, joku sen kaveri jota en ollut edes nähnyt soitti sille, ja treffikaveri kertoi että "Olen täällä Emilynin kanssa.." eli sekin kaveri jo tiesi minusta.

Mutta, just siks en laita sille itse viestiä, kun elän se mukaan että sitä ei kiinnostanutkaan olla edes kaveri tai ystävä, joka oli lähtökohtana. Ehkä vähän elättelin toivoa edes siitä :ashamed:

vieras
puujalka... hahahaha!

No et kai sä emilyn nyt tosissaan oo siitä edes kiinnostunut.. oli nyt mikä fyysinen ongelma tahansa, HALOO. Kuvan perusteella olet kaunis nainen, joten saat paremmankin kuin jonkun treffipalstaäijän, jolle oot ainoa vastannut... Miehet eivät tee yyhoudesta ongelmaa, jos et sinäkään tee, ja akkoja täällä nyt ei kannata kuunnella ollenkaan. :D

Itse olen yli kolmekymppinen 3 lapsen yh, ja en tod. tapaile mitään puujalkamiehiä vaan hyvännäköisiä, hyvissä ammateissa olevia miehiä, jotka mua miellyttää. Mitäs nyt -palstan perusteella mulla ei pitäisi olla miestä lainkaan, mutta niinpä vain niitä treffikutsuja satelee. Huomattavasti paremmin mulla nyt menee miesten suhteen kuin kaksikymppisenä, lapsettomana sinkkuna.

eli siis
Enkä edes ollut piilossa keneltäkään, toki on tavallista törmätä kaverihin ja parhaimpiin ystäviinkin mutta tuli törmättyä sen sukulaisiinkin ja kun viimeisimmän kerran nähtiin, joku sen kaveri jota en ollut edes nähnyt soitti sille, ja treffikaveri kertoi että "Olen täällä Emilynin kanssa.." eli sekin kaveri jo tiesi minusta.

Mutta, just siks en laita sille itse viestiä, kun elän se mukaan että sitä ei kiinnostanutkaan olla edes kaveri tai ystävä, joka oli lähtökohtana. Ehkä vähän elättelin toivoa edes siitä :ashamed:
kusipääksi muuttui tämäkin mies!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puujalka... hahahaha!

No et kai sä emilyn nyt tosissaan oo siitä edes kiinnostunut.. oli nyt mikä fyysinen ongelma tahansa, HALOO. Kuvan perusteella olet kaunis nainen, joten saat paremmankin kuin jonkun treffipalstaäijän, jolle oot ainoa vastannut... Miehet eivät tee yyhoudesta ongelmaa, jos et sinäkään tee, ja akkoja täällä nyt ei kannata kuunnella ollenkaan. :D

Itse olen yli kolmekymppinen 3 lapsen yh, ja en tod. tapaile mitään puujalkamiehiä vaan hyvännäköisiä, hyvissä ammateissa olevia miehiä, jotka mua miellyttää. Mitäs nyt -palstan perusteella mulla ei pitäisi olla miestä lainkaan, mutta niinpä vain niitä treffikutsuja satelee. Huomattavasti paremmin mulla nyt menee miesten suhteen kuin kaksikymppisenä, lapsettomana sinkkuna.
Se olikin todella, todella hyvännäköinen ja miellyttävä, mikä parasta, miellytti ihan omana itsenään. Valitettavasti nuo ammatit sun muut ei ole mun kriteerejä parinvalintaan, vaikka tarjontaa onkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja eli siis:

kusipääksi muuttui tämäkin mies!
Palstateoria number one! :wave:

hhhhh
Ja olihan se aika söpö kun silitteli hiuksia ihan vaan sohvalla pötkötellessä :ashamed:
Juu, ehkäpä:

-hän odottaa että sinä pidät yhteyttä
-häntä ällöttää naiset jotka levittelee juoruja (yks. asioita) netissä
-jotain muuta (soita ja kysy)

Yhteistyössä