Mun treffikaverista ei ole kuulunut enää yhtään mitään :O

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei mut pesän irtoamisen jälkeen ne pitkät treffit jatkui vielä sen toisen vuorokauden ajan plus tuli se leffailta, jolloin oltiin toipilaita ja se ilmoitti mulle, ettei hänestä ole nyt muuhun kun leffaseuraks. Pesäteoria voidaan siis skipata.

Ja juu toi on tarkkaa touhua montako tekstaria voi laittaa, yhden voinnin kyselyn pistin eikä kuulunut moneen päivään mitään. Sitten se käytännön viesti (eräs asia, josta oli ollut puhetta että ilmoitan) johon kommentoikin takasin. Ei siis roikkumisteoriakaan sovi.
se löys paremman.
vai oliko ainoo oikee selitys nyt joku, et se riutuu rakkaudesta sinuun ja pelästyi sitä tunnettaan ja voi h ja nyyh. emilyn, lahja kaikille miehille on taas särkenyt yhden sydämen.
Sitä minäkin ajattelin, tosin nopee flaksi olis käynyt. Ja kun hänelläkin on eräs fyysinen rajoite noihin sosiaalisten suhteiden aloittamiseen, jota en nyt tässä sen tarkemmin erittele.. kun oli niistäkin puhetta, mietin onko tullut takapakkia voinnissa eikä siksi halua nähdä. Naisia sille kyllä olis tarjolla, väitti ettei useampaan kuukauteen ole ollut ketään erinäisistä syistä..

Alkuperäinen kirjoittaja mutta jos:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Anteeks nyt mut mikä oli tuo käytännön asia, mihin mies sit vastas, että "Hyvä".
Ilmoititko, että menkat alkoi? ;)
Eikun että testit oli puhtaat :xmas: :LOL: :xmas:
jospas sillä miehellä ei sit testit olleetkaan ihan puhtoset...? :eek: ;)
Äh, ku teille pitää nyt kaikki rautalangasta vääntää....... jos mun testit oli puhtaat, niin on senkin :xmas:

jano
Ei mut pesän irtoamisen jälkeen ne pitkät treffit jatkui vielä sen toisen vuorokauden ajan plus tuli se leffailta, jolloin oltiin toipilaita ja se ilmoitti mulle, ettei hänestä ole nyt muuhun kun leffaseuraks. Pesäteoria voidaan siis skipata.

Ja juu toi on tarkkaa touhua montako tekstaria voi laittaa, yhden voinnin kyselyn pistin eikä kuulunut moneen päivään mitään. Sitten se käytännön viesti (eräs asia, josta oli ollut puhetta että ilmoitan) johon kommentoikin takasin. Ei siis roikkumisteoriakaan sovi.
se löys paremman.
vai oliko ainoo oikee selitys nyt joku, et se riutuu rakkaudesta sinuun ja pelästyi sitä tunnettaan ja voi h ja nyyh. emilyn, lahja kaikille miehille on taas särkenyt yhden sydämen.
Sitä minäkin ajattelin, tosin nopee flaksi olis käynyt. Ja kun hänelläkin on eräs fyysinen rajoite noihin sosiaalisten suhteiden aloittamiseen, jota en nyt tässä sen tarkemmin erittele.. kun oli niistäkin puhetta, mietin onko tullut takapakkia voinnissa eikä siksi halua nähdä. Naisia sille kyllä olis tarjolla, väitti ettei useampaan kuukauteen ole ollut ketään erinäisistä syistä..
Kyllä nyt kuulostaa niin samanlaiselta, kun eräs kaveria kusettanut tyyppi.. mitä se väitti sairastavansa?

ja hei hyvä ihminen, et kai sä nyt oikeasti usko siihen että olis kyse siitä että olis käynyt nopee flaksi, eiköhän siellä oo ollut seuraava jo jonossa tai jo yhtä aikaa kierroksessa, jos kyse siitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja dxä:
Anteeks nyt mut mikä oli tuo käytännön asia, mihin mies sit vastas, että "Hyvä".
Epäilit siis, että sulla on sukupuolitauti ja ilmoitit, että ei ole.
Kaiken järjen mukaan ei pitänyt olla, halusin erinäisistä syistä sen varmistaa, eikä ollutkaan :)

juu-uu
siis mä pistän roponi likoon tän teorian puolesta!

emilynhän on erikoisin ja ihanin nainen kautta aikojen, kautta palstojen. nyt riutuu sulho, riutuu niin tuskissaan kun pelkää et emilyn hänet vaikeasti saavutettavana (emilybn itse tän miekkoselle tähdensi!) hylkää ja ottaa niistä tuhansista tarjokkaista jonkun paremman, rikkaamman, komeamman, erikoisemman jne. juu, riutuu miesparka tuskissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jano:

se löys paremman.
Kyllä nyt kuulostaa niin samanlaiselta, kun eräs kaveria kusettanut tyyppi.. mitä se väitti sairastavansa?

ja hei hyvä ihminen, et kai sä nyt oikeasti usko siihen että olis kyse siitä että olis käynyt nopee flaksi, eiköhän siellä oo ollut seuraava jo jonossa tai jo yhtä aikaa kierroksessa, jos kyse siitä on.
Kerro sä ensin, mitä se kusettaja väitti sairastavansa?

Ja mä vastasin sen treffi-ilmotukseen, ei ole edes siellä käynyt kirjautumassa kuten vois luulla, jos netistä metsästää uusia pokia. Sanoi jo tavatessa, että se ilmoitus on siellä roikkunut pitkään eikä ole ketään aiemmin sieltä tavannut (tosin ei muut olleet vastailleetkaan, hehe), mihin toi kirjautumattomuus toki toisi painoarvoa.

?
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Äh, ku teille pitää nyt kaikki rautalangasta vääntää....... jos mun testit oli puhtaat, niin on senkin :xmas:
Kenen mukaan? :/
No eihän ne nyt heti seuraavana päivänä näy :eek:
No ei, kun ei kai toi nyt usko jonkun vieraan miehen sanaa, jonka mukaan hän (mies siis) on täysin puhdas?! Eli kuka on sanonut ettei miehellä ole mitään tautia, siitä tuskin on muuta kuin se miehen sana..

jano

Ja mä vastasin sen treffi-ilmotukseen, ei ole edes siellä käynyt kirjautumassa kuten vois luulla, jos netistä metsästää uusia pokia. Sanoi jo tavatessa, että se ilmoitus on siellä roikkunut pitkään eikä ole ketään aiemmin sieltä tavannut (tosin ei muut olleet vastailleetkaan, hehe), mihin toi kirjautumattomuus toki toisi painoarvoa.

Joo-o, ei kuule ole tämäkään käynyt kirjautumassa vaan muilta sivuilta ja eri nimillä niitä etsii. Ja samat litaniat tuli, että ketään ei ollut tavannut pitkään aikaan ja blaa blaa.

En mä laita sitä tähän palstalle, kun kyse ei ole musta vaan kaverista.

:/
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kenen mukaan? :/
No eihän ne nyt heti seuraavana päivänä näy :eek:
Ei näykään mutta se yleisin näkyy melko pian.
Ei tsiisus onko tää oikeesti totta??? Odotahan muutama viikko ja mee uudelleen niin jospa silloin näkyis jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja jano:

Joo-o, ei kuule ole tämäkään käynyt kirjautumassa vaan muilta sivuilta ja eri nimillä niitä etsii. Ja samat litaniat tuli, että ketään ei ollut tavannut pitkään aikaan ja blaa blaa.

En mä laita sitä tähän palstalle, kun kyse ei ole musta vaan kaverista.
Silloin kannattaisi varmaan tehdä sellainen ilmoitus, johon saisi niitä vastauksiakin :)

xxx
Ei pidä paikkaansa, aina.
Kaikille ei tartu.

HPV / Herpes voi olla mahdoton testata.

Miksi aikuiset ihmiset eivät soittele keskenään, jos kerran tämmöistä suhteen tynkääkin on ollut. Tommoinen viestien odottaminen on syvältä :/ Entä jos se kundi odottaa kans sun yhteydenottoa?
Kumpikaan ei soita, ettei luulla ripustautuvaksi....

jano
Silloin kannattaisi varmaan tehdä sellainen ilmoitus, johon saisi niitä vastauksiakin :)
He he... kuule, se että joku väittää ettei ole flaksi käynyt tai että ei ole tullut vastauksia, on ihan eri asia kuin se että niin oikeasti olisi tapahtunut.

:/
Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:
Miksi aikuiset ihmiset eivät soittele keskenään, jos kerran tämmöistä suhteen tynkääkin on ollut. Tommoinen viestien odottaminen on syvältä :/ Entä jos se kundi odottaa kans sun yhteydenottoa?
Kumpikaan ei soita, ettei luulla ripustautuvaksi....
No ei kai se kundi oota yhteydenottoa kun ei edellisiinkään yhteydenottoihin ole vastannu. Eiköhän toi oo "kohtelias" tapa sanoa että älä ota yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Ei pidä paikkaansa, aina.
Kaikille ei tartu.

HPV / Herpes voi olla mahdoton testata.
Kiitos mä kyllä tiedän nämä jutut :flower:

Yhteistyössä