Mun tekis niin mieli ostaa uudet pussilakanat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömisen tässä itsekseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömisen tässä itsekseni

Vieras
Mutta tuo mies ei yhtään näe tämän hankinnan tarpeellisuutta samalla tavalla kuin mä.

Voisko tuo joskus olla mun kanssa samaa mieltä, että uudet lakanat tarvitaan vain vaihtelun vuoksi ...siis että niitä voi ostaa muutenkin kuin vaan sitten, kun kaikki entiset on joko rikki tai niitä on muuten vaan liian vähän tms.

Mä tahtosin ihan vaan vaihtelun vuoksi. :P Mutta eihän tuo tajua.

siksikin meillä on erilliset rahat että kun sitä on vähän eikä oo varaa syytää mihin vaan, niin voi ite päättää mikä on tärkeä ostos.. meilläkin mies pitää tommosia turhina.. se nyt nukkuis vaikka ilman pussilakanaa..

Eihän nyt pussilakanoiden ostoa tarvii siihen saakka pantata, että entiset on ihan rikki! Jo pelkästään vaihtelun vuoksi on välillä kiva ostaa uudet. Itselläni on useat lakanat, ja tykkään että lakanat sopivat makkarin muuhun sisustukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Eihän nyt pussilakanoiden ostoa tarvii siihen saakka pantata, että entiset on ihan rikki! Jo pelkästään vaihtelun vuoksi on välillä kiva ostaa uudet. Itselläni on useat lakanat, ja tykkään että lakanat sopivat makkarin muuhun sisustukseen.

Juu näin mäkin ajattelen. :D ...ja kun just uusin makkarin sisustuksen muutenkin, uudet lakanatkin ois musta nyt "tarpeen".

Ja joo, ihan omilla (?) rahoillani ne ostaisin, itse ansaituilla siis. Ainoa mikä estää on se, että en jaksais kuunnella sitä marmatusta, että ois tärkeempääkin hankintaa ja että ihan turha hankinta jne. :( Höh. ois toi nyt voinu sanoa vaan vaikka sen tavallisen "joo, ihan kivat" -toteamuksen tuon "just ostettiin sitä ...ja eikö pitänyt säästää siihen" -marmatuksen sijaan.

Kumma kun tuo mies ymmärtää kyllä mun verhojen vaihdon jne. mutta sitten pussilakanoita se ei ymmärrä. :p ...syytän sen äitiä, joka oikeesti muuten käytti lakanat ihan riekaleisiksi asti. Niillä ostettiin vasta vuosi sitten EKAN kerran uusia lakanoita seitkytluvun jälkeen...

No joo. Mä tarviin toisen naisen tähän taloon, joka ymmärtää :D

Melkein sama juttu mun miehellä!

Nykyään en edes kysele mieheltä mikä olisi hänen mielestä tärkeää tänne meidä kotiin. Huomasin, että tiedän nämä asiat itse paremmin kuin hän, kun tajusin, että hän voisi asua vaikka verhottomassa, huonekaluttomassa läävässä....

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Melkein sama juttu mun miehellä!

Nykyään en edes kysele mieheltä mikä olisi hänen mielestä tärkeää tänne meidä kotiin. Huomasin, että tiedän nämä asiat itse paremmin kuin hän, kun tajusin, että hän voisi asua vaikka verhottomassa, huonekaluttomassa läävässä....

Niin no siinähän minäki nyt mokasin, kun menin kysymään, että oisko noi kivemmat kuin noi. ...itiootti...

Ois pitäny tilata vaan :D (vaikka tiedä sitten, huomaisko tuo, jos en kertois mitään vaan laittaisin vaan sänkyyn...)

Se on kumma noiden miesten kanssa, kun aina kaikki sisustuksellinen ja kauniiksi tekevä on ihan "turhaa". Tuokin asui silloin yksin asuessaan semmosessa kämpässä, että... Mutta sitten kyllä tuo nykyisin ylpeenä kertoo, kun on saanu kavereiltaankin kommentteja, että onpa meillä kaunis ja viihtyisä koti. On, on. Mutta ei se semmoiseksi ole itsestään ja sattumalta tullut. Se kaikki "turha" sen tekee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:
Mä kans himoan usein uusia vuodevaatteita. Onhan se ihanan piristävää mennä uusiin vuodevaatteisiin köllötteleen! =)

No eikös oiskin! :D Tätä mä just tarkotan. Naisillehan tämä on päivänselvää.. :p

Kysyt siltä, että eikö se tiedä niinkin yksinkertaista asiaa kuin että väärän tyyliset pussilakanat juuri uusitussa makuuhuoneessa aiheuttaa tutkimusten mukaan impotenssia.

Mä tutkin just Elloksen luetteloa ja löysin sieltä uudet pussilakanat tulevaan makkariini =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kysyt siltä, että eikö se tiedä niinkin yksinkertaista asiaa kuin että väärän tyyliset pussilakanat juuri uusitussa makuuhuoneessa aiheuttaa tutkimusten mukaan impotenssia.

Mä tutkin just Elloksen luetteloa ja löysin sieltä uudet pussilakanat tulevaan makkariini =)

*reps* :D

Mä taidan ottaa vaan ja tilata noi. ...vaikka olenkin niin "kiltti", että kärsin siitä sitten sekunnin huonoa omaatuntoa.

katsotaan sit, huomaako toi ees koko lakanoita.

Yhteistyössä