mun sisäinen huono äiti pukkaa pinnalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
en tiedä mitä toi kohta 5v meinaa, mutta viikon se on nyt hokenut vartin välein (hyvä ettei unissaankin): äiti... äitiii.... äiti hei... äiti... äiti mennäänkö sinne ja tänne, äiti tuu tänne, äiti mennään tonne, äiti voinko mä sitä ja äiti voinko mä tätä, äitiäitiäitiäiti... |O :ashamed:
oi niitä aikoja kun tuli tippa linssiin joka kerta kun lapsi sanoi "äiti" :snotty:
en tiedä mikä nyppii, mut jotenkin ärsyttää.. :ashamed:
en mä sitä lapselle näytä, nätisti vastailen ja juttelen, mut silti... :ashamed:
kyllähän nyt herravarjele saa äitiään äidiksi sanoa, mä en tiedä mikä tässä mua ärsyttää, ehkä se et sil on nyt joku vaihe et koko ajan ja kaikkialla kaikki lauseet alkaa yhtäkkiä sanalla "äiti" :xmas:
en mä osaa ehkä selittää tätä silleen niinkun tarkoitan, älkää nyt kamalan väärin ymmärtäkö...
:xmas:

puhutko sä mun viisivuotiaasta, aivan jatkuva pulina sillä päällä muutenkin... Oon koittanu sano et voi sanoo asiansa suoraan, ettei tarvi aina joka juttua aloittaa, että "äiti arvaa mitä..."

äiti äiti äiti äiti äiti ja äiti.
koko ajan.

mua kanssa ärsyttää! varsinkin jos olisi joku asia joka mun pitää hoitaa ja olen sanonut jo kerran että odota hetki.

ja mä oon kyllä näyttänyt turhautumiseni..

meidän ipana on aina osannut odottaa jos olen esim.puhelimessa tai maksan laskuja tms ja sanon, että odota tai et nyt ei saa häiritä, mutta ei osaa enää... puhuin todella tärkeää työpuhelua eilen illalla ja lapsi koko ajan siin vieres kärttämässä: äiti äiti äiti, äiti kuuntele.... mä sitten yritin sille elehtiä et ole hiljaa, mut ei, äiti mul on asiaaaaa....... ja sit se asia on joku ihan tikusta asiaa-asia..... :headwall: :xmas: meni muuten koko puhelu ohi, tarvi tänään viel uudestaan käydä se läpi :headwall:
aina ennen oon saanu käydä vessassa rauhassa, mut nyt se on yhtäkkiä siellä oven takana pulisemassa; "äiti tänään hoidossa matti kaatoi kallen, siis ajattele!" jooooo, oon tääl VESSASSA!!!
kai sillä on yhtäkkiä niin paljon asiaa et pakko purkaa ulos :xmas:

Yhteistyössä