T
Todella väsynyt ja kyllästynyt
Vieras
Vaikka kovasti sitä rakastankin,en vaan yksinkertaisesti jaksa sitä enää.Täyttää kohta 3vuotta ja puhe on epämäärästä puuroa,ymmärtämisessä myös kovasti häikkää. Koko ajan puhuu todella isolla äänellä tätä omaa höpötystään,en jaksa kuunnella 12h vuorokaudessa. Päivän paras hetki on kun saan hänet illalla nukkumaan. Tekisi vaan mieli karjua hälle koko ajan että ole hiljaa ja mee pois mun silmistä,mutta saan itteni hillittyä,ja kovasti poikaa yritän huomioida ja pitää sylissä mutta vaikeaa se on itelle. Poika on päiväkodissa,missä huomaa eron muihin ikäisiinsä kun esim.ulkona saattaa vaan maata maassa jos ei saa koko ajan tahtoaan läpi tai jos kyllästyy niin alkaa siellä maassa heilumaan..Ei juuri hakeudu muitten lasten seuraan.
Äskenkin komensin lasta niin heti meni itkemään täyttä kurkkua sänkyyn..mitään ei saisi kieltää ja kaikki pitäisi antaa hälle heti,oli kyseessä sitten lelu tai vaikka kattila jos hän haluaa sen eikä saa niin itkee ja raivoaa todella kauan.
Olemme menossa tutkimuksiin sairaalaan,alussa olin innoissan asiasta mutta nyt tajusin että mitä sitten,eihän tämmösestä voi parantua,ihan sama tutkitaanko vai ei. Siksi olenkin miettinyt että luopuisin lapsesta,koska en osaa auttaa häntä,ehkä joku toinen osaisi ja hänellä olisi jonkin asteista toivoa elämään vielä,tällä hetkellä luulen että hän tulee jossain laitoksessa asumaan.
Äskenkin komensin lasta niin heti meni itkemään täyttä kurkkua sänkyyn..mitään ei saisi kieltää ja kaikki pitäisi antaa hälle heti,oli kyseessä sitten lelu tai vaikka kattila jos hän haluaa sen eikä saa niin itkee ja raivoaa todella kauan.
Olemme menossa tutkimuksiin sairaalaan,alussa olin innoissan asiasta mutta nyt tajusin että mitä sitten,eihän tämmösestä voi parantua,ihan sama tutkitaanko vai ei. Siksi olenkin miettinyt että luopuisin lapsesta,koska en osaa auttaa häntä,ehkä joku toinen osaisi ja hänellä olisi jonkin asteista toivoa elämään vielä,tällä hetkellä luulen että hän tulee jossain laitoksessa asumaan.