Alkuperäinen kirjoittaja Harmillinen juttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mintus:
Meillä noihin aikoihin paljastui syyksi diabetes. Olin myös aivan valmis luovuttamaan. Kyllä oli helpotus kun asiat selvisivät. Varaa lääkäri, vaikka ihan terveyskeskuksesta ja pyydä selvittämään kaikki mahdolliset taudit ja lähete psykologille tai perheneuvolaan. Jos mitään muuta vikaa ei löydy, niin pojukin alkaa hieman miettimään omaa käytöstään kun huomaa että se on niin epänormaalia että sitä pitää asiantuntijoiden selvitellä.
AAPEELLE:
+ keskity omaan käytökseesi ja kielenkäyttöösi. Sillä on SUURI merkitys lapsen käytökselle! Kuka sanoo omaa LASTAAN v-upääksi??????!!!!!!! Luulen, että nyt onkin kyseessä äidin käytösongelma (johtuu mielensairaudesta??) joka sairastuttanut lapsen. Todellakin, teillä molemmilla on aihetta hoitoon. Lapsi raukka. Toivottavasti saatte apua, ja pian!
no enpä usko, tämän vastanneella ei ole kokemusta hankalasta lapsesta!! kiva varmaan lyödä lyötyä.
mä sanoin kerran omalleni(äärimmäisen hankala lapsi,perheneuvolassakin sanoivat että ei osaa sanoa mitään kun on niin hankala lapsi=vanhemmat oli osanneet kokeilla kaikkea mahdollista eikä ollut auttanut) niin sanoin lapselle että joutuu lastenkotiin jos jatkaa käytöstään, siellä ei oo äitiä/isiä. no olen katunut että sanoin niin mutta jessus jos oisit elänyt tuon kanssa niin ymmärtäisit! ja välill äkäy mielessä että elämä ois niin helppoa ilman tätä lasta.
sisäruksia minulla on monta heistä yksi täsmälleen samanlainen kuin omani, muut ns normaalisti käyttäytyviä. arvatkaa pidinkö äitiäni maailman surkeimpana kun hän antoi lapsen osa sijoitukseen(oli 3v lastenkodissa viikot, viikonloput kotona) nykyään ymmärrän vallan mainiosti sen miten surullisella tavalla siihen tilanteeseen voi joutua kuka tahansa.että turha jeesustella!