Voi vee toi mun mies on tylsä!

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Kivenlahti Rockissa ois ens kesänä yks bändi josta se tykkää, ja parikin sellasta josta mä tykkään, ehdotin että mennään sinne. Juu ei, ei hän lähde yhden bändin takia Espooseen asti (hirvittävä matka tästä Helsingistä sinne...) jököttämään. Sanoin et ollaan vaan ja hengaillaan ja kuunnellaan musiikkia, juu ei... Joskus tuntuu että ihan mitä vaan mä ehdotan niin ei :headwall:

Ja mun mies kyllä kanssa NIIN tylsä. Kesäkuussa on Lenny Kravitz Suomessa ja mies sanoi etten mä saa mennä sitä katsomaan. Mullahan on laskettu aika vasta heinäkuun alussa, mutta mies varmaan haluaa pitää mut pehmustetussa huoneessa kypärä päässä viimeisen kuukauden |O |O .

Onneks olin Lennyä katsomassa kun se viimeks (ja ekaa kertaa koskaan) oli Suomessa :heart: :heart:

Meillä taas mies soitti olisko ollu eilen, että lähetään toukokuussa kattomaan Kissiä Helsinkiin ja otetaan esikoinen mukaan (hirveä Kiss-fani) B) Asutaan sentäs Oulussa!

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja mun mies kyllä kanssa NIIN tylsä. Kesäkuussa on Lenny Kravitz Suomessa ja mies sanoi etten mä saa mennä sitä katsomaan. Mullahan on laskettu aika vasta heinäkuun alussa, mutta mies varmaan haluaa pitää mut pehmustetussa huoneessa kypärä päässä viimeisen kuukauden |O |O .

Onneks olin Lennyä katsomassa kun se viimeks (ja ekaa kertaa koskaan) oli Suomessa :heart: :heart:

Höh! Ylihuolehtivainen ukkeli sulla :whistle:

Kivenlahti Rockissa esiintyy ainaski Mustach, Kotiteollisuus, Sturm und drang, Poets of the fall, Jenni Vartiainen.

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Meillä taas mies soitti olisko ollu eilen, että lähetään toukokuussa kattomaan Kissiä Helsinkiin ja otetaan esikoinen mukaan (hirveä Kiss-fani) B) Asutaan sentäs Oulussa!

Meillä kanssa mies aikoo mennä KISS:iä katsomaan tuon pikku-ukon kanssa.Ja jääkaapin ovessa on jo ukkeleille liput Iron Maidenin keikalle.
Täytyy vaan toivoa että tiistaina kerkeää ne liput ostamaan KISS:in keikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Höh! Ylihuolehtivainen ukkeli sulla :whistle:

Kivenlahti Rockissa esiintyy ainaski Mustach, Kotiteollisuus, Sturm und drang, Poets of the fall, Jenni Vartiainen.

No niin se onkin :kieh: :kieh: . Meidän poikakaan ei sais mitään tehdä kun mies pelkää että sille sattuu jotain. Mä olenkin sanonut että se on kohta pahempi hössöttäjä kuin 86-vuotias isoäitinsä. Mutta hyväähän tuo tarkoittaa ja kertoo vaan miten tärkeitä hänelle ollaan :heart: :heart: .

Yhteistyössä