Mun on oikeasti pakko olla todella ruma. Vai keksiikö joku jonkun muun selityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas väitän toisin. En ole vielä ikinä kuullut, että mies tykkäisi enemmän housuista naisella. Kyllä miehet hameista tykkää.
Eipä omanikaan hameita käytä ja tietää, että tykkään hameista. Loppupeleissä silti mulle on ihan sama, kumpiako nainen käyttää.

Mun mies on sanonut tykkäävänsä eniten housuista tai mekosta, vaikka ei se hameillekaan yökkää :D

Vaikka mun kasvoissa olisikin jotakin "epämiellyttävää" niiin onko se silloin syy olla katsomatta mua silmiin ja olla käyttäytymättä asiallisesti? Olen minäkin ollut deiteillä miesten kanssa, joiden ulkonäkö ei ehkä ole ollut kaikkein mieluisin. Silti olen asiallisesti kahvit juonut, katsonut silmiin ja jutellut niitä näitä.

Jos nyt oikein miettimällä mietin kasvoistani jotakin, niin mulla voi olla jotenkin aika erottuvat poskipäät. Sellaiset korkeat korkeat poskipäät.
Jotenkin kuvasi valehtelee ja miehet ovat pettyneitä.

Ei se nyt voi moukkamaista käytöstä selittää, mutta pakko sanoa että tyyli kuulostaa aika tätimäiseltä

edit. voi olla kyllä ihan vaan noi sanavalinnatkin

Tämä minullekin tuli mieleen.

Kokeilepa pukeutua trendikkäämmin ja naisellisemmin. Tiukat strets-farkut päälle ja vartalonmyötäinen t-paita tai toppi. Syksyn keleillä varrelliset korkosaapikkaat. Pientä seksikkyyttä peliin.

[QUOTE="Kallu";28963321]Korkeasti koulutetuilla ei ole läheskään niin hyvää huumorintajua, kuin duunareilla. En nyt yleistä, mutta aikalailla näin.[/QUOTE]

Riippuu siitä, minkälainen huumorintaju kuhunkin kolahtaa. Tähänhän ei ole yhtä oikeaa vastausta. Omalta kohdaltani voin sanoa, että kouluttamattomien ihmisten persu/neekerit vittuun/pillu-sovinismihuumori ei kovastikaan sytytä. Lähinnä henkilön sosiaalisen pelisilmän kautta hioutunut tilannetaju, sen tuoma komiikka ja koko persoonaa leimaava positiivinen pilke silmäkulmassa ovat sen lajin huumoria, joka minuun kolahtaa. korkeasti koulutetuilla miehillä on usein myös parempi työmarkkina-asema ja siten sosioekonominen tilanne, ja tämä vaikuttaa kovasti miehen itsetuntoon. Näin ollen ei useinkaan ole tarvetta pullistella hauiksiaan jäkiskakka ylähuulen alla ja näin toimien korostaa maskuliinisuuttaan väärin perustein, peittäen todellisen luonteensa valtavan egon alle uhoamalla, haastamalla baarissa riitaa tai alentamalla muita. Tämä siis vain minun kokemukseni.

Terveisiä Kajaanista! Täällä about satapäinen lauma inttijätkiä nauraa. Aloittaja on ollut treffeillä moukkien kanssa, joilta puuttuu kokonaan käytöstavat. Eivät voi katsoa silmiin, saati juoda kahvikupposta rauhassa edes kohteliaisuuden nimiin ja te epäilette syyksi farkkuhametta?

Kuten aikaisemmin sanoin, että vaatteiden täytyy myös olla jollain tavalla "minua". En voisi kuvitellakaan pukevani legginsejä. Silloin mulla olisi koko ajan epämukava olo. En ole ikinä käyttänyt farkkuja, enkä ole omistanut vuosiin sellaisia. En osaisi olla farkuissa. Olen 100% hame/mekkoihminen ja housut kuuluvat mulla vain ulkoilluun ja urheiluun.

[QUOTE="Masa";28964438]Terveisiä Kajaanista! Täällä about satapäinen lauma inttijätkiä nauraa. Aloittaja on ollut treffeillä moukkien kanssa, joilta puuttuu kokonaan käytöstavat. Eivät voi katsoa silmiin, saati juoda kahvikupposta rauhassa edes kohteliaisuuden nimiin ja te epäilette syyksi farkkuhametta?[/QUOTE]

No kerro sitten, mistä johtuu? Itse veikkaan, että ap on liian kiltti.

Muakin kyllä naurattaa nyt vähän. Miehet EIVÄT TODELLAKAAN katso naisen tyyliä sen kummemmin. Farkkuhameet ovat kivoja ja ylipäätään hame on parempi vaihtoehto, kuin housut. AP:n tyyli kuulostaa kyllä kivalta.

Hei oikeasti, mies ei naista dissaa tyylin takia, ellei kyseessä ole joku ihan äärimmäisen persoonallinen tyyli. Vaikka treffeille tulisikin vannoutunut goottityttö, niin kyllä mä silti käyttäytyä osaan.

Mä epälen syyksi sitä, että olet jotenkin liian ns. hienostunut. Pukeudut tyylikkäästi, konservatiivisesti ja olet varmaankin aika fiksu. Miehellä on saattanut olla sinusta erilainen kuva ja se voi olla pieni sokki. Se ei tarkoita, ettetkö kelpaisi miehelle sellaisenaan, vaan kyse on siitä, että miehen on vaikea sopeutua, sillä odotti muuta. Eri tilanteessa kelpaisit miehelle varmasti sellaisena, kuin olet.
Sinusta voi saada käsityksen, että ole varakkaampi ja fiksumpi ja se voi olla kova paikka monelle miehelle.

Mun mielestä sellaiset menestyvät, varakkaat ja fiksut ovat olemukseltaan ja tyyliltään sinunlaisiasi. Etenkin itseäsi vanhemmille miehille se on sietämätöntä. Joku 40v perusjamppa ei kestä sitä, että olisit häntä menestyvämpi.

Tapailetsä enemmän noita sua vanhempia miehiä? siis tollasii 7-15v vanhempia? Kelailen vaan, että joku noin nelikymppinen voi ajatella, että saa sust sellasen näyttelykappaleen itelleen ja sellasen, joka joutuu kaikessa miehen varjoon. Sit ne tajuu, että ootkin ehkä menestyvämpi, kuin ne ite ja se kirpasee?