Mun on oikeasti pakko olla todella ruma. Vai keksiikö joku jonkun muun selityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahamieli

Vieras
Mun on vaikea pukea ajatuksiani sanoiksi. Mulla on hyvä itseluottamus. Olen aina osannut olla tyytyväinen siihen, mitä olen. Minuun on lapsena iskostettu hyvin ajatus: jokainen on ainutlaatuinen. Mä en ole kahean kovaääninen tai puhelias, mutta en mikään hissukakaan. Sanoisinkin, että olen rauhallinen ja keskustelutaitoinen. Pidän itseäni sosiaalisesti melko älykkäänä. Mä tulen toimeen mielestäni monenlaisten ihmisten kanssa ja pystyn puhumaan vähän asiasta kuin asiasta. Osaan olla kiinnostunut toisten jutuista. Olen hymyilevä ja usein saanut kuullakin siitä, miten ihanan aurinkoinen aina olen.

Mä annan esimerkin, vaikka onkin nyt vähän sekavaa :

Jos minun ja sinun pitäisi viettää viisi tuntia vieraassa kaupungissa yhdessä. Emme tuntisi etukäteen. Mä uskon, että meillä voisi silti olla ihan perusmukava päivä. Harvan kanssa meistä ystäviä tulisi, mutta ainahan sitä nyt jotakin juteltavaa keksii. Vaikka sitten lapset, perhe, työ, musiikki, elokuvat, lapsuus ja mitä nyt vaan. Aina sitä löytyy jotakin paikkoja, mikä voisi kiinnostaa molempia ja vaikka ei kiinnostaisi niin kyse olisi lyhyestä ajasta. Aikuinen osaa kyllä sopeutua ja aikuisen pitäisi ymmärtää olla kohtelias. Päivä menisi varmaan ihan hyvin. Osan kanssa hitaamminen ja osan kanssa nopeammin.
Kyllä toisen pitäisi olla oikeasti ihan täysi idiootti ja sikaileva urpo, että touhusta ei tulisi oikeasti edes sopeutumalla yhtään mitään. Eikös?

Minusta ei silti kukaan mies kiinnostunut. Ei kukaan. Tai jos kiinnostuu, niin mies on todella kaukana siitä, mitä itse olen tai mitä haen. En ole pinnallinen ja olen valmis antamaan mahdollisuuden monenlaisille miehille. Mä jään baarissakin aina yksin. Kavereista jokainen saa aina vähintään sen yhden tanssittajan. Minä en saa ketään. Mua ei huomioi edes kukaan. Olin lauantaina ystäväni kanssa huvikseni sellaisessa speed datingissa. Taisin olla ainut nainen, joka oikeasti jäi puille paljaille.

Neittideittiä olen kokeillut ja yleensä moni mies kiinnostuukin minusta ja saan paljon kehuja, miten hauska olen ja miten mun kanssa on helppo jutella ja jännittävää nähdä mut, kun vaikutan todella mielenkiintoiselta. Tuo esimerkki "mun ja sun" tapaamisesta liittyy lähinnä tähän nettideittijuttuun. Siis yleensä ne miehet eivät viihdy mun kanssa kovin pitkään ja se tapaaminen on älyttömän nihkeä. Vaikka olen iloinen, hymyilen ja yritän jutella ja kysellä esim. asioista joista mies on puhunut. Esim. jos on netissä sanonut olleensa viikonloppuna mökillä, niin saatan kysellä miten mökkireissu meni jne. Miehet katsovat yleensä ihan toiseen suuntaan ja KAIKESTA huomaa, että mies on totaalisen pettynyt ja häntä vituttaa älyttömästi.

Yhden miehen kanssa jultetiin harrastusaiheisella sivustolla puoli vuotta ja me tultiin hyvin juttuun. Löytyi paljon yhteistä ja oli yhteistä huumoria yms. Sitten tavattiin ihan pikaisesti ja yhteydenpito loppui kuin seinään.

Olettasin, että EDES KOHTELIAISUUDESTA mies katsoisi edes pari kertaa silmiin ja istuisi hetken ja vaihtaisi muutaman sanan ja EDES ESITTÄISI KOHTELIASTA! Eli en keksi mitään muuta selitystä, kuin että olen vain niin ruma.

Kauneus kompensoi paljon. Kyllähän jokaine mies nyt kauniin naisen seurassa jaksaa olla hurmaava, jos nainen vielä osaisi käyttäytyäkin ihan normaalisti.

hmm..vaikea uskoa, että noin urpoja miehiä olet tavannut. Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä miehiä olet tavannut?
Mä olen itse 29v ja olen huomannut, että nuoremmat (27-33v) miehet ovat kohteliaampia. Sitten 34-44v miehet jotenkin paljon itsekkäämpiä ja tökerömpiä.

En nyt omaa kuvaani viitsi laittaa, kun näinkin henk.koht asiasta avaudun.

Olen 26v. Miehet, joita olen tavannut, ovat olleet 24v nuorimmat ja 42v vanhin. Olen todennut kyllä saman, että nuoremmasta päästä ollaan kohteliaampia.

Voisikohan kysymys olla siitä, että miehet kokevat seurasi liian ahdistavaksi kun kyselet paljon ym.? Ehkä yrität liikaa? Kokeile ottaa ensi kerralla rennommin niin voi sujua paremmin :)

[QUOTE="Hmmm";28961994]Tutustu ulkomaalaisiin miehiin :) Heiltä saat sitä mitä näiltä suomalaisilta miehiltä ei saa.[/QUOTE]

Että kun et suomalaista miestä saa, niin ota semmonen ulkomaalainen sitten :D

Oletko minkä näköinen, oletko omasta mielestäsi ruma?
Miten pukeudut, oletko jossain ulkonäköasiassa todella erilainen/erikoinen?

Kerro vähän tyylistäsi/ ulkonäöstäsi.

Kyllähän rumillakin on miehiä.

En yritä liikaa. Kuten sanoin, olen ennemmin rauhallinen. Siinä vaiheessa, kun totean miehen kiinnostuksen olevan miinuksella ja mies ei sano sanaakaan, niin yritän keksiä sitten jotakin juteltavaa lisää edes siksi aikaa, että ne pakolliset kahvit on juotu. Aluksi tottakai oletan, että kyseessä on vuorovaikutustilanne.

Pidän itseäni ihan nättinä ja ihan tyylikkäänä.

[QUOTE="Hmmm";28961994]Tutustu ulkomaalaisiin miehiin :) Heiltä saat sitä mitä näiltä suomalaisilta miehiltä ei saa.[/QUOTE]

Totta. Mamut ottavat vaimokseen vaikka miten susiruman syöttöporsaan kunhan vain saavat varmistettua avioliiton kautta oleskelulupansa ja eikun Kaisaniemen puistoon etsimään sitä omaa kullanmurua.=)

Musta tuntuu, että itsevarma nainen vähän pelottaa miehiä. Luulevat sitten, että pitäisi olla enemmän, kuin ovat. Vaikka taviksiahan tässä kaikki ollaan.

Itsevarma nainen tarvii todella itsevarman miehen.

Olen aika lyhyt. Mutta tuskin se nyt oikeasti niin turn off on? Olen 158cm ja aika pieni. Mulla on puolipitkät hiukset. Aika paksut ja osaan laittaa kyllä hiuksiani. Meikkaan kevyesti. Ripset ovat todella tiheät ja pitkät ja silmät näyttävät helposti todella meikatuilta, vaikka olisi vain ripsaria. Hyvä iho mulla on.
Pukeudun treffeille yleensä aika kivasti. Jos nyt olisin vaikkapa tänään menossa illalla kahville johonkin, niin saattaisin laittaa jotkut kivat avokkaat, vaikkapa hameen, jonkun kauniin vähän juhlavamman paidan ja siistin neuletakin tms..

[QUOTE="Vieras";28962065]Että kun et suomalaista miestä saa, niin ota semmonen ulkomaalainen sitten :D

Oletko minkä näköinen, oletko omasta mielestäsi ruma?
Miten pukeudut, oletko jossain ulkonäköasiassa todella erilainen/erikoinen?

Kerro vähän tyylistäsi/ ulkonäöstäsi.

Kyllähän rumillakin on miehiä.[/QUOTE]

Ulkomaalaiset miehet on yleensä kohteliaampia ja huomaavaisempia kuin suomalaiset. Tiedä sitten kuinka tosissaan mukavia höpöttävät. Katsovat myös silmiin ja ovat ainakin olevinaan kiinnostuneita.

OK. En uskonut alun perinkään että mistään rumuudesta voisi johtua. Onko sulla ehkä joku outo tai jotenkin ällöttävä tapa jota et ole itse huomannut... Silmien muljauttelua, kovaa sylkemistä puhuessa tai jotain muuta, en keksi nyt... Joku hygieniajuttu jota et itse huomaa ja johon olet turtunut ettet tajua...? Ehkä kannattaisi kysyä joltain hyvältä kaverilta niin että selität miksi haluat tietää ja pitää olla rehellinen, etkä suutu tai loukkaannu vaikka sieltä tulisi mitä...

En yritä liikaa. Kuten sanoin, olen ennemmin rauhallinen. Siinä vaiheessa, kun totean miehen kiinnostuksen olevan miinuksella ja mies ei sano sanaakaan, niin yritän keksiä sitten jotakin juteltavaa lisää edes siksi aikaa, että ne pakolliset kahvit on juotu. Aluksi tottakai oletan, että kyseessä on vuorovaikutustilanne.

asiahan on sitte kiinni jostain muusta kun ulkonäöstä ja asialle voi tehdä jotain. kun nyt ensin keksit mikä se on.

Olen aika lyhyt. Mutta tuskin se nyt oikeasti niin turn off on? Olen 158cm ja aika pieni. Mulla on puolipitkät hiukset. Aika paksut ja osaan laittaa kyllä hiuksiani. Meikkaan kevyesti. Ripset ovat todella tiheät ja pitkät ja silmät näyttävät helposti todella meikatuilta, vaikka olisi vain ripsaria. Hyvä iho mulla on.
Pukeudun treffeille yleensä aika kivasti. Jos nyt olisin vaikkapa tänään menossa illalla kahville johonkin, niin saattaisin laittaa jotkut kivat avokkaat, vaikkapa hameen, jonkun kauniin vähän juhlavamman paidan ja siistin neuletakin tms..

Ei se nyt voi moukkamaista käytöstä selittää, mutta pakko sanoa että tyyli kuulostaa aika tätimäiseltä

edit. voi olla kyllä ihan vaan noi sanavalinnatkin

Viimeksi muokattu:
No mä olen kysynyt kavereiltani. Kukaan ei keksi mitään syytä. Mulla on kyllä kaksi ystävää, joiden kanssa sanotaan ihan suoraa kaikki. Voidaan myöntää toisesta arkojakin asioita.
Pari kertaa nuorempana mulle muutama (tosin keski-ikäinen) mies sanoi, että olen liian lyhyt ja lyhyestä naisesta tulee mieleen lapsi. Mutta mä en usko pätkääkään siihen, että naisen pituudella oikeasti olisi mitään merkitystä, tai ainakaan oleellista merkitystä.

Ja olettaisin aikuisten meisten nyt olevan sen verran kohteliaita, että juovat kahvin ja juttelevat asiallisesti edes sen 20min, vaikka toinen muljauttelisikin silmiä. En siis muljauttele, mutta noin esimerkkinä.

No mä olen kysynyt kavereiltani. Kukaan ei keksi mitään syytä. Mulla on kyllä kaksi ystävää, joiden kanssa sanotaan ihan suoraa kaikki. Voidaan myöntää toisesta arkojakin asioita.
Pari kertaa nuorempana mulle muutama (tosin keski-ikäinen) mies sanoi, että olen liian lyhyt ja lyhyestä naisesta tulee mieleen lapsi. Mutta mä en usko pätkääkään siihen, että naisen pituudella oikeasti olisi mitään merkitystä, tai ainakaan oleellista merkitystä.

ei ole ei.

Ei todellakaan ole. Mä olen sua kolme senttiä pidempi ja kiinnostuneita miehiä on ollut aina. Olen toista kertaa jo naimisissakin ;)

Outoa todella, eikö ne sun kaveritkaan osaa sanoa yhtään mikä tuossa vois olla? Oudointa on se, että sen yhden kanssa puoli vuotta netissä juttelit ja sitten se loppui kuin seinään, kun olitte tavanneet.

Varmimman syyn saisi tietenkin, kun kysyis niiltä, joiden kanssa olet treffaillut..

Johan on kaiffareita.. Kyllä minä ainakin osaan käyttäytyä. On sitä monenlaista sankaria treffeille saapunut, mutta kyllä mä olen osannut käyttäytyä. Asiallisesti olen jutellut, katsonut silmiin, kiittänyt seurasta yms. Suurin osa naisista on kyllä aistinut sanomattakin, että seuraavaa tapaamista ei ehkä tule. Osan kanssa olen sitten enemmänkin tapaillut.

Ei se sitä lyhyydestä johdu, jos muuten näytät ihan aikuiselta. t. toinen yhtä lyhyt

[QUOTE="outoa";28962133]Ei todellakaan ole. Mä olen sua kolme senttiä pidempi ja kiinnostuneita miehiä on ollut aina. Olen toista kertaa jo naimisissakin ;)

Outoa todella, eikö ne sun kaveritkaan osaa sanoa yhtään mikä tuossa vois olla? Oudointa on se, että sen yhden kanssa puoli vuotta netissä juttelit ja sitten se loppui kuin seinään, kun olitte tavanneet.

Varmimman syyn saisi tietenkin, kun kysyis niiltä, joiden kanssa olet treffaillut..[/QUOTE]

Tämä jonka kanssa oltiin puoli vuotta juteltu: Meillä oli tosi paljon yhteistä ja hauskoja omia juttuja. Toki sitä vasta livenä tietää, onko toinen ns. vaimomatskua. Vaikka mies olisikin todennut, että en ole vaimomatskua, niin hän on jo todennut, että ole ihan kiva tyyppi. Mun kanssa olisi silti ollut ihan kiva päivä ja me oltaisiin voitu olla kavereita tms.. Tai olisi ollut edes kohtelias, kun noin kauan silti jo tunnettu.