Kaverin kaksoiselämä vai keksiikö satuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertoo täällä ihan toisenlaista elämää, kuin mitä oikeasti viettää?

Kertoo asuinpaikkansa eriksi, elävänsä yksin, vaikka on avoliitossa.
Ja nyt en tiedä, mitä ajatella, kun jossain pinossa kertoi haluavansa seksiä avioliitossa olevan naisen kanssa!
Jos kertoo täällä todellisia ajatuksiaan, niin mä en tiedä, haluanko olla ollenkaan tekemisissä hänen kanssaan.
Livenä on ihan normaali ja tavallinen. Mutta toi naisseksi mua kyllä ajatuttaa takuulla, kun tulee seuraavan kerran kahville.
Ja mietityttää mua sekin, että pettääkö miestään oikeasti, miehenkuuluis se kyllä tietää.

Jaa'a.. jospa se haluu säväyttää ja siten antaa kiintoisamman kuvan itestään... eeen mie vaa tiä :p Mut en mä kovin tosissaan aina ottais toisten puheita tääl, vaikkakin voiha sitä aina toiselt kysyä.. Hän ei taida tietää et olet hänet täält tunnistanu?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
mullekin tuli mieleen, että jos ootkin erehtyny..
miten oot tunnistanut hänet, jos ei mikään sovi yhteen?

On kertonut mulle nikkinsä ja tietää mun nikkini. Vaihdetaan joskus kuulumisia täälläkin.

Nii sama käväs mullaki mieles et toisaalt sen toisen on tiedettävä et oot hänet tunnistanu jos kerran mikään ei täsmää.. miten semmosen vois sit tunnistaa samaks henkilöks jos mikkään ei täsmää

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No jos kaveri tietää, että sinäkin palstailet, niin kysyppä suoraan -tai toivo että näkee tämän ketjun ;)

Voinhan mä kysyäkin, taas. Olen kysynytkin, mutta jättää kysymyksen huomiotta.
Halusin teidän mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
onkohan ap nyt ihan täysin perillä asioista?

Päivittäin tavataan, niin kyllä uskon olevani.
Miten niin?

En mäkään kaikista asioistani puhuis ees parhaalle kaverille,( jaa no ehkä sille) ja mikset kysy päin naamaa ?
Ja noi pettämishommat on niin hankalia, toiset luokittelee naimisen pettämiseks ja toiset vastakkaisen(saman) sukupuolen kanssa juttelun..
Ei mua vaan jaksais kiinnostaa..

Miten niin?

En mäkään kaikista asioistani puhuis ees parhaalle kaverille,( jaa no ehkä sille) ja mikset kysy päin naamaa ?
Ja noi pettämishommat on niin hankalia, toiset luokittelee naimisen pettämiseks ja toiset vastakkaisen(saman) sukupuolen kanssa juttelun..
Olisit lukenut koko ketjun. Kerroin kysyneeni. Ja halusin nyt teidän mielipiteitä. Miksi sä hyökkäät mua vastaan, saa kai sitä ihmetellä. Vai luuletko, että sinusta on kysymys? Ei ole pelkoa, mulla ei ole aavistustakaan, kuka olet.

Miten niin?

Olisit lukenut koko ketjun. Kerroin kysyneeni. Ja halusin nyt teidän mielipiteitä. Miksi sä hyökkäät mua vastaan, saa kai sitä ihmetellä. Vai luuletko, että sinusta on kysymys? Ei ole pelkoa, mulla ei ole aavistustakaan, kuka olet.

tää olikin mun mielipide.. :D en mä ketään vastaan hyökkää. ja jos ei vastaa sun kysymyksiin, veikkaan itsetunto-ongelmia, sun kaverillasi siis..

Yhteistyössä