Mun mies on sika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käski mun mennä juttelee psykologin kanssa kun en sopeudu elämään ilman seksiä.
Miehelle ei kuulema tuota ongelmia, mutta minä teen asiasta ongelman.
Ja seksittömyys siis miehen aikaansaama eli sitä ei huvita ja silloinhan meillä ei sitä ole missään muodossa.
Ei minkäänlaista läheisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Käske sun mies ennempää sinne psykiatrille :D

Nimenomaan!

Jos sun mies ei sinne halua, niin sitten sitä ei kiinnosta seksin sun kanssa. Saattaa olla vaikkapa enempi miehistä kiinnostunut... Tee päätelmät ja kehota miestä etsimään joku, jonka kanssa hän oikeasti haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Käske sun mies ennempää sinne psykiatrille :D

Nimenomaan!

Jos sun mies ei sinne halua, niin sitten sitä ei kiinnosta seksin sun kanssa. Saattaa olla vaikkapa enempi miehistä kiinnostunut... Tee päätelmät ja kehota miestä etsimään joku, jonka kanssa hän oikeasti haluaa.

Hups! Siis ap:lle tämä, ei villiäiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja seksittömyys siis miehen aikaansaama eli sitä ei huvita ja silloinhan meillä ei sitä ole missään muodossa.

Tässä on taas avoimen liiton paikka - jos puoliso ei kaipaa sinun kehoa, hän voi lainata sitä muille. Fyysisen yksinoikeus puolison kehoon ei ole perusteltu jos ei osaa hyödyntää sitä.

images

meillä sama ongelma; ollut oikeastaan ihan alusta saakka, melkein 5vuotta. ekat 2vk hässittiin joka päivä, mutta siitä sitten tasaisen tappavaan tahtiin on harventunut. tällä hetkellä ehkä kerran kuussa..joskus tosin kausia, että kerta viikossa, mutta keskim. 1x/kk. ja minun aloitteestani (lue kerjäämällä). Päissään mies kyllä haluaa, mutta muulloin ei ole kiinnostunut. Ja miehiinpäin se ei TODELLAKAAN ole, toista naista sillä ei ole. Se ei vain ole yhtä kiinnostunut seksistä kuin minä.
Aikaisemmin olen käynyt vieraissa hakemassa sitä, mitä kotoa en saa. Tällä hetkellä se on mahdotonta, koska jotenkin kummassa olemme kuitenkin saaneet mieheni kanssa aikaiseksi uuden elämänalun...
Muuten suhteessamme on hellyyttä ja paljon rakkautta. Mies kyllä halailee, pussailee, pitää sylissä ym. oikein mielellään ja vapaaehtoisesti, mutta itse toimintaa on liian vähän minun makuuni!

Yhteistyössä