E
ei pysty enää
Vieras
Mä en kestä enää. Mulla on mies jonka kanssa olen ollut pian 8 vuotta yhdessä. Viimeisen vuoden aikana mun mies on muuttunut ihan sietämättömäksi tyypiksi. Valittaa, jäkättää ja v**tuilee ihan joka asiasta, alkaen siitä kuinka teen kaiken väärin (kotityöt, työni, harrastukset, ihan kaiken) ja päättyen siihen kuinka mä tuhlaan kaikki meidän rahat ja tienaan liian vähän jne. Tämän lisäksi mies on aina pihdannut seksiä, ihan siis alusta asti. Aina väsyttää, stressaa, on paha mieli tai ei vaan huvita. Harrastamme seksiä n. 3 viikon välein, ja pitkästä tauosta johtuen mies laukeaa sitten aina alle vartissa, ja sitten moralisoi mua kun tää nyt on tällasta kun seksiä on niin harvoin. WTF?
Musta tuntuu että mä en kestä enää. Saan joka päivä kuulla kuinka teen kaiken väärin, ja meidän 5v poikakin on jo oppinut haukkumaan kaikkea mitä mä teen. Pitäisi erota, tiedän, mutta sitä ennen haluan katsoa vielä tän viimeisen kortin ja selvittää mikä helkkari häntä nykyään oikein vaivaa.
Musta tuntuu että mä en kestä enää. Saan joka päivä kuulla kuinka teen kaiken väärin, ja meidän 5v poikakin on jo oppinut haukkumaan kaikkea mitä mä teen. Pitäisi erota, tiedän, mutta sitä ennen haluan katsoa vielä tän viimeisen kortin ja selvittää mikä helkkari häntä nykyään oikein vaivaa.