mun mies on hukassa

  • Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti
kaverit juottaneet kolmekympisen siihen kuosiin ettei se osaa kilometrin matkaa kotiinsa :LOL:
jotenkuten ymmärrän että on sellaisia kavereita että hyväkskäyttävätkin vielä, mutta oli ihan juotettu?! eikä, aikunen mies, miten kehtasivat?
ei vaan todella hyvä kun löytyi. olen hieman sarkastisella tuulella, omanikin meinasi hukkua kaupungin vilskeeseen. palautui meinaan juuri
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
käytiin pyörähtään siellä töölössä appiukon kanssa,mutta eipä siellä ole minkäänlaista asiakaspalvelua,eli joutuu vaan odotteleen kotona,että koska ne päästää ukon kotia sieltä..

ja niinku tuossa joku sanoikin,niin kyllä ne tietoja antaa jos sammuneen omaan puhelimeen vastaavat.. onneks edes näin.. poliisi vain kysyi että kuka kyselee ja kun sanoin että vaimo,niin kertoi mielellään että minne ovat miestä viemässä ja mistä on löytänyt hänet..
Ehkä sillä ASIAKASPALVELULLA on kiire huolehtia niistä säilössä olevista ASIAKKAISTA :D
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
käytiin pyörähtään siellä töölössä appiukon kanssa,mutta eipä siellä ole minkäänlaista asiakaspalvelua,eli joutuu vaan odotteleen kotona,että koska ne päästää ukon kotia sieltä..

ja niinku tuossa joku sanoikin,niin kyllä ne tietoja antaa jos sammuneen omaan puhelimeen vastaavat.. onneks edes näin.. poliisi vain kysyi että kuka kyselee ja kun sanoin että vaimo,niin kertoi mielellään että minne ovat miestä viemässä ja mistä on löytänyt hänet..
Vai että oikeen asiakaspalvelua juoppoputkasta pitäs löytyä. :D :D

Kuules, sinä ja appiukkos ette olleet asiakkaina siellä, ei heiän tehtäviinsä kuulu teitä hyysätä. Miehes on poliisin asiakas. Kysele siltä niitä asiakaspalvelukokemuksia. Hyvinhän ne on pitäny, kun kukkaa kämmenellä kun ovat ojasta talteen keräilleet ja nukkumapaikan järjestäneet, untakin vielä vartioivat. Luultavasti sämpylänkin saa lähtiessään aamupalaksi.
 
bv harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja heha:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Luulisi että ihmiset tajuaisivat rajansa. Vaan eikai sitten. :eek: :snotty:
Sanos muuta.
Mä ite aina pidin sen kontrollin itelläni, etten ikinä ihan tosi humalaan tullut, oli se viina ilmaista tai ei.
eiks sun ukkos oo alkkis?
Miten se mun juomiseen liittyy?
Eikä se enää juo ja silloin kun joi niin en syyttänyt kuin häntä itseään juomisesta, ei olis tullut mieleenkään kavereita siitä syyttää :eek:
 

Yhteistyössä