M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Minä taas haukkuisin pataluhiksi sekä miehen että kaverit- kaikki tasapuolisesti.
Kaveria ei jätetä ja viinan kanssa pidetään joku tolkku. NIH.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!
Kai säkin nyt tajuat, mitä meinasin sillä että suomi on alkoholistien paratiisi![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!
Kai säkin nyt tajuat, mitä meinasin sillä että suomi on alkoholistien paratiisi![]()
![]()
![]()
tottakai sen tiedàn, millaista suomessa on. eilen oltiin pàivàkodin illanviettotapahtumassa: hyvàà ruokaa ja hyvàà viinià. siksipà ei ole ole vain temejà kànnààminen ja absolutusmi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!
![]()
![]()
tottakai sen tiedàn, millaista suomessa on. eilen oltiin pàivàkodin illanviettotapahtumassa: hyvàà ruokaa ja hyvàà viinià. siksipà ei ole ole vain temejà kànnààminen ja absolutusmi.
Juu, mutta täällä ei todellakaan katsota kieroon, jos vetää lärvit.
Alkuperäinen kirjoittaja White trash:Alimpaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla ihmisillä on tälläinen ikävä tapa.Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!
![]()
![]()
Juu, mutta täällä ei todellakaan katsota kieroon, jos vetää lärvit.
tààllà taas EI vedetà làrvejà
Alkuperäinen kirjoittaja f:B) siis oikeesti, eikö kellekkään muulle ole koskaan käyny niin että kun vaikka ihan huomaamatta se juominen lipsahtaa sinne kännin puolelle niin itsekontrolli pettää niin että sitä viinanpaskaa tulee kitattua sitten senkin edestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:bv, mità huoh?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luulisi että ihmiset tajuaisivat rajansa. Vaan eikai sitten.:snotty:
Sanos muuta.
Mä ite aina pidin sen kontrollin itelläni, etten ikinä ihan tosi humalaan tullut, oli se viina ilmaista tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:no varmasti huojentavaa ja helpotus että löyty! Mutta aikamoisen törkeää käytöstä kavereilta |O juottaa toinen aivan hirveeseen soosiin ja sitten jättää varmistamatta mitenkään että pääseekö edes omin avuin kotia ("varmaan sammunu johki matkan varrelle")no, miehet osaa olla aika huolettomia..etenkin jos/kun varmaan kaveritkin ovat olleet naamat :/
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja White trash:Alimpaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla ihmisillä on tälläinen ikävä tapa.Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
enpä muuten ole alinta sosiaaliluokkaa. B) siis oikeesti, eikö kellekkään muulle ole koskaan käyny niin että kun vaikka ihan huomaamatta se juominen lipsahtaa sinne kännin puolelle niin itsekontrolli pettää niin että sitä viinanpaskaa tulee kitattua sitten senkin edestä? harvemmin mä olen niin humalassa, mutta juovalle sattuu. ja osaan kyllä ilmaisesta viinasta kieltäytyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lkjd:Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?
Siellä on selviämisasema ollut jo vuosia. Kisahalli on vähän harhaanjohtava nimitys sellaisille jotka eivät pääkaupunkiseutua tunne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.