mun mies on hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomalaisethan juo, jos ilmaista viinaa saa. Jos on nenä edes tarjolla viinaksia niin kyllä suomalainen mies (ja nykyisin aika moni nainenkin) kittaa sitä viinaa niin kauan, että sammuu. Tämmönen sivistysvaltio ja sitten media huutaa, että pitää saada viinikulttuuri suomeen, että arkena syödään ja juodaan hienosti viiniä ja ja kun viikonloppu koittaa niin syöksytään silmät kiiluen alkoon ostamaan tuhdimpaa tavaraa.

Tälläkin palstalla joka neljännessä perheessä lapset joutuu jollain tavalla kärsimään aikuisten juomisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
elàkòòn suomalainen juomakulttuuri!

Kai säkin nyt tajuat, mitä meinasin sillä että suomi on alkoholistien paratiisi :D :D :D

tottakai sen tiedàn, millaista suomessa on. eilen oltiin pàivàkodin illanviettotapahtumassa: hyvàà ruokaa ja hyvàà viinià. siksipà ei ole ole vain temejà kànnààminen ja absolutusmi.

Kai säkin nyt tajuat, mitä meinasin sillä että suomi on alkoholistien paratiisi :D :D :D

tottakai sen tiedàn, millaista suomessa on. eilen oltiin pàivàkodin illanviettotapahtumassa: hyvàà ruokaa ja hyvàà viinià. siksipà ei ole ole vain temejà kànnààminen ja absolutusmi.

Juu, mutta täällä ei todellakaan katsota kieroon, jos vetää lärvit.

tààllà taas EI vedetà làrvejà

Alkuperäinen kirjoittaja White trash:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjois
no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.
Alimpaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla ihmisillä on tälläinen ikävä tapa.

enpä muuten ole alinta sosiaaliluokkaa. B) siis oikeesti, eikö kellekkään muulle ole koskaan käyny niin että kun vaikka ihan huomaamatta se juominen lipsahtaa sinne kännin puolelle niin itsekontrolli pettää niin että sitä viinanpaskaa tulee kitattua sitten senkin edestä? harvemmin mä olen niin humalassa, mutta juovalle sattuu. ja osaan kyllä ilmaisesta viinasta kieltäytyä. ;)

tààllà taas EI vedetà làrvejà

Huoh

B) siis oikeesti, eikö kellekkään muulle ole koskaan käyny niin että kun vaikka ihan huomaamatta se juominen lipsahtaa sinne kännin puolelle niin itsekontrolli pettää niin että sitä viinanpaskaa tulee kitattua sitten senkin edestä?

Ei mulle kyllä ole. Nuorena kun tuli baareissa juostua, tuli toki ihan tarkoituksella huppeliin (joskus isompaan joskus pienempään) hankkiuduttua, mutta silloinkin vain niin, että itse tiesi missä mennään. Enkä koskaan ole juonut yhtään lasillista siksi, että se on ilmainen, jollei olisi tarkoitus sitä lasillista ollut muutenkin juoda.

Nyt kun valittamisen makuun pääsin :D niin täytyy vielä mainita, etten yhtään ymmärrä sitä, että kalenteri määrää vetämään kännit. Että jokaisella suomalaisella on melkein velvollisuus olla humalassa vappuna, juhannuksena, uutenavuotena, synttärinä, kaverin synttärinä, naapurin kissan nimipäivänä jne. ja jos et ole, joudut sitä jotenkin selittämään ja puolustelemaan. (Ja ainoa hyväksyttävä selitys on raskaus.)

bv, mità huoh?

Sivukysymys, miten siellä toimii tämä, että jos otat enemmän kuin lasillisen, mennäänkö enää auton rattiin? En kysy sinun henk koht tapaasi, vaan noin yleisesti. Joissakin maissa se vissiin on melko yleistä, että illallisen "normijuomien" jälkeen ajetaan kotiin.

Niillä kavereilla on varmaan ollut naisseuraa baarista lähtiessä. Miehesi ollut huonossa kunnossa eikä pysynyt perässä, joten kavereilla ollut kiire naisten matkaan ja miehesi jätetty yksin.. Ja poliisi kyllä antaa tietoja, jos soittaa sammuneen omaan puhelimeen ja on huolissaan (ja kun on vielä vaimo/tyttöystävä), jos soitat poliisilaitokselle ja sieltä kyselet jotakuta, niin eivät välttämättä ole yhtä avuliaita..

nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.

Voi vittu, että juottavat tommoiseen kuntoon, eivätkä sitte huolehdi, että toinen pääsee kotiin!

käytiin pyörähtään siellä töölössä appiukon kanssa,mutta eipä siellä ole minkäänlaista asiakaspalvelua,eli joutuu vaan odotteleen kotona,että koska ne päästää ukon kotia sieltä..

ja niinku tuossa joku sanoikin,niin kyllä ne tietoja antaa jos sammuneen omaan puhelimeen vastaavat.. onneks edes näin.. poliisi vain kysyi että kuka kyselee ja kun sanoin että vaimo,niin kertoi mielellään että minne ovat miestä viemässä ja mistä on löytänyt hänet..

Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
no varmasti huojentavaa ja helpotus että löyty! Mutta aikamoisen törkeää käytöstä kavereilta |O juottaa toinen aivan hirveeseen soosiin ja sitten jättää varmistamatta mitenkään että pääseekö edes omin avuin kotia ("varmaan sammunu johki matkan varrelle") :( no, miehet osaa olla aika huolettomia..etenkin jos/kun varmaan kaveritkin ovat olleet naamat :/

No hyvä et löyty!...Mut on sun miehellä kaverit :I Onko tollaset kavereita ollenkaan??? Toivottavasti sun miehes oppi elämästä nyt jotakin, älä vaan paapo sitä vaikka on varmaan hirveessä kankkusessa ja moraalisessa krapulassa. Vaikka ne kaverit osti viinaa, niin ite se sen kurkusta kaato alas. Ei kaverit isoa (aikuista) miestä juota tollaseen änkyräkänniin vastoin omaa tahtoa. Joten kännistä on turha syyttää kavereita! Mut kaatokännisen, sammumispisteessä olevan miehen jättäminen oman onnensa nojaan on kyllä törkeä veto, siitä voi kavereille antaa niin että korvat punoittaa! Tee selväksi ukollesi, kuinka huolissasi oot ollut!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:

Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?

Siellä on selviämisasema ollut jo vuosia. Kisahalli on vähän harhaanjohtava nimitys sellaisille jotka eivät pääkaupunkiseutua tunne ;)

Alkuperäinen kirjoittaja White trash:
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjois
no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.
Alimpaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla ihmisillä on tälläinen ikävä tapa.

enpä muuten ole alinta sosiaaliluokkaa. B) siis oikeesti, eikö kellekkään muulle ole koskaan käyny niin että kun vaikka ihan huomaamatta se juominen lipsahtaa sinne kännin puolelle niin itsekontrolli pettää niin että sitä viinanpaskaa tulee kitattua sitten senkin edestä? harvemmin mä olen niin humalassa, mutta juovalle sattuu. ja osaan kyllä ilmaisesta viinasta kieltäytyä. ;)

Eihän täällä tollasta herranen aika! Pois se näistä mammoista! Antaa toisten jeesustella.

Alkuperäinen kirjoittaja lkjd:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:

Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?

Siellä on selviämisasema ollut jo vuosia. Kisahalli on vähän harhaanjohtava nimitys sellaisille jotka eivät pääkaupunkiseutua tunne ;)

onko siellä yöpyminen ilmaista? Hesassa on hotellit niin kalliita että vois juoda pään täyteen ja mennä sinne yöksi.

Eiköhän se sun mies osaa ihan itse juoda, kun meidän 1vuotiaskin osaa. Vittu näitä teijän ukkoja.