APUA, mun "mies" on hävinnyt, mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Eilen illalla oli pientä riitaa, lähti jonnekin. Tuli aamuyöstä humalassa, oli oksentanut lattioille jne..Aamulla nukkui vielä vessassakin. Lähti puol 10 aikaan aamulla siis jonnekin, auto pihassa, mutta ei vastaa puhelimeen tms. Tämä ei todellakaan ole hänen tapaistaan, hänen tyttärensä aiemmasta liitosta meillä ym..Ja ei koskaan ole jättänyt häntä tänne tms. Mitä voin tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Eilen illalla oli pientä riitaa, lähti jonnekin. Tuli aamuyöstä humalassa, oli oksentanut lattioille jne..Aamulla nukkui vielä vessassakin. Lähti puol 10 aikaan aamulla siis jonnekin, auto pihassa, mutta ei vastaa puhelimeen tms. Tämä ei todellakaan ole hänen tapaistaan, hänen tyttärensä aiemmasta liitosta meillä ym..Ja ei koskaan ole jättänyt häntä tänne tms. Mitä voin tehdä?

Ehkä on mennyt jonnekkin kaverille. Eikö siis sanonut sulle mitään ennenkuin lähti?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:

Ehkä on mennyt jonnekkin kaverille. Eikö siis sanonut sulle mitään ennenkuin lähti?

Ei sanonut, oli varmaan jonkin verran humalassa vielä aamulla. Ei sillä ole kavereita täällä...Tyttö odottaa isäänsä, en tiedä mitä sanoa.

Odottele rauhassa.Mikäli et itse pääse viemään tyttöä äidilleen niin soita sille äidille ja pyydä hakemaan.Selitä tilanne myös sille ex:älle jos mies onkin mennyt hänen luo tai jos hän on kuullut miehestä jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Odottele rauhassa.Mikäli et itse pääse viemään tyttöä äidilleen niin soita sille äidille ja pyydä hakemaan.Selitä tilanne myös sille ex:älle jos mies onkin mennyt hänen luo tai jos hän on kuullut miehestä jotain.

olin yhteydessä jo äitiin, ei ole kuullut miehestä mitään. Ja äidilläkään ei ole autoa, mutta kyllä tyttö nyt kotiin pääsee.. Lähinnä mua nyt huolestuttaa ettei ole sattunut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja aivanaivan:
voi vittu että näitä juttuja saa lukea joka sunnuntai. mehet on niiiiiiin itsekkäitä paskoja!!

ja sitten vielä jotkut kohkaa että lapsella on OIKEUS vanhempansa tapaamiseen. mitähän järkeä siinä oikeudessa tässäkin tapauksessa on? pikemminkin ikävä velvollisuus...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yäk mikä "mies" sulla on. Pistä mäkeen koko ukko.

Joo siis me ei olla enää yhdessä, siksi siis lainausmerkeissä.. Ja edellinen kommentoija, totta, miehet on itsekkäitä :(

miten ette oo yhessä? miks sen ukon pentu on sitten teillä? järjetön yhtälö...

Yhteistyössä