no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
käsittääkseni siel on semmonen tila noille juopuneille,et saavat nukkua päänsä selväks..ts. eivät ole vaaraksi muille tai itselleen..Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Hyi kauhee, ennemmin vähän viinaan menevä, kuin hihhuli.Alkuperäinen kirjoittaja JSSAP:Suviseuroista hakemaan uutta miestä. Tilaa pikaisesti lukkoseppä vaihtamaan lukot.
Kisahallin putka kyseessä. Ei Helsingissä raahata sammuneita luisteluradoille ja tenniskentilleAlkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:Onko Hesassa putkat niin täynnä, että joudutaan käyttämään urheiluhalleja? Entäs jos sattuu jotain tappelijoita tms samaan halliin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
niin siinä mielessä tässä on idiootti kaverit, että jättää toisen joka on sammumispisteessä oman onnensa nojaan. mutta siitä että mies on tossa kunnossa mies eikä hänen puolisonsa voi syyttää muita kuin miestä itseään.Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:mä en myöskään tota tajua että ruvetaan syyttämään muita ku sitä känniläistä itteensä.kukaan ei sitä viinaa kurkusta väkisin alas kaada ku se henkilö itte.tietty ei myöskään kaveria jätetä jos ei nimeensä osaa sanoa.kaverit ollu tässä kohdassa idiootteja mutta syypää känniinsä on mies itse.
Että ihmiset osaa olla typeriä!Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Alimpaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla ihmisillä on tälläinen ikävä tapa.Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Peesi!!!!!!!:attn:Alkuperäinen kirjoittaja JSSAP:Suviseuroista hakemaan uutta miestä. Tilaa pikaisesti lukkoseppä vaihtamaan lukot.
Siis eihän ketään juoteta pakolla humalaan, kyllä se mies osaa ihan itsekin juodaAlkuperäinen kirjoittaja ouel:no varmasti huojentavaa ja helpotus että löyty! Mutta aikamoisen törkeää käytöstä kavereilta |O juottaa toinen aivan hirveeseen soosiin ja sitten jättää varmistamatta mitenkään että pääseekö edes omin avuin kotia ("varmaan sammunu johki matkan varrelle") no, miehet osaa olla aika huolettomia..etenkin jos/kun varmaan kaveritkin ovat olleet naamat :/
Sanos muuta, mutta kai tää kuuluu sitten suomalaiseen kulttuuriin, että mitä saa ilmaiseksi, sitä otetaan ja kunnolla :xAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Että ihmiset osaa olla typeriä!Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Luulisi että ihmiset tajuaisivat rajansa. Vaan eikai sitten. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Sanos muuta, mutta kai tää kuuluu sitten suomalaiseen kulttuuriin, että mitä saa ilmaiseksi, sitä otetaan ja kunnolla :xAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Että ihmiset osaa olla typeriä!Alkuperäinen kirjoittaja f:no kyllä mä ainakin olen ite sellanen että jos itse ostan juomani, en ole niin kauheessa kaasussa kun sillon kun joku tarjoo. ilmasta viinaa kun saa niin sitä kittaa kaksin käsin ja tolkku/ raja katoaa ihan kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:niinpä niin, kaverit juotti. hei haloo ei ketään voi juottaa, kyllä jokainen itse juo, ja itsellä pitää olla kontrolli, vaikka kuinka kaverit tarjoisAlkuperäinen kirjoittaja ap:nyt löyty mies. poliisi vastas puhelimeen. se on ollut sammuneena tielle ja poliisit poimineet se kyytiin ja vievät töölön kisahallille nukkumaan päänsä selväksi. kaverit on ilmeisesti juottaneet sen ihan törkeeseen humalaan. mies siis oli juhlimassa 30-vuotis synttäreitään,ja kaverit tarjonneet koko illan.
Sanos muuta.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Luulisi että ihmiset tajuaisivat rajansa. Vaan eikai sitten. :snotty: