Mun mielestä komein mies on se, joka ei pidä itseään erityisen komeana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ohis

Vieras
Siis sellainen normaali mies, jolla on normaali itsetunto, on kaikkien komein ja kiihottavin. Mulle totaalinen turn-off on miehet (ja naisetkin), jotka ovat liian tietoisia ulkonäöstään ja joka mutkassa haluavat korostaa ja hoivata sitä ulkonäköään...

Täys peesi tälle.

Just eilen kirosin kaikki turhamaiset miehet alimpaan helvettiin. Hyi helvata niitä geelattuja 'glittertoppi'-miehiä, jotka viettää iltansa jossain sedun yökerhoissa aina uusissa valkoisissa lacosteissansa ja kuvittelevat olevansa jumalan lahja naisille. Siis en usko, että multa löytyis tällästen neitien kanssa mitään yhteistä puheenaihettakaan.

Mun mielestä peseytyminen ja toisinaan parturissa käynti riittää miehelle. Nykyään kun itsestään huolta pitävä tarkoittaa ilmeisesti sitä, että notkutaan salilla lihaksia korostamassa ja peilin edessä hierotaan geeliä hiuksiin tuntitolkulla. Komea voi olla ilman hienosteluakin. Sitä paitsi rumat ne vaatteilla koreilee.

Itse koen olevani ihan peruskaunis, enkä käytä peilin edessä aikaa kuin muutaman minuutin ripsariin ja meikkivoiteen levittämiseen. Ja silloin tällöin perussiistimiseen kulmakarvat jne. Kokisin kovasti outona, jos mies laittelisi itseään mua enemmän.. itseasiassa ajatus melkein kuvottaa mua. Kyllä miehen pitää olla mies, eikä neiti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä peseytyminen ja toisinaan parturissa käynti riittää miehelle. Nykyään kun itsestään huolta pitävä tarkoittaa ilmeisesti sitä, että notkutaan salilla lihaksia korostamassa ja peilin edessä hierotaan geeliä hiuksiin tuntitolkulla. Komea voi olla ilman hienosteluakin. Sitä paitsi rumat ne vaatteilla koreilee.

Valitettavasti niinhän se taitaa nykyään olla...

Mäkin kyllä tarkotin sillä "huolehtii itsestään" juuri tuota perushygieniaa ja perus ulkonäköpuolta niinkun säkin. Onhan se hyvä kunnostaankin huolehtia, ihan jo terveydenkin kannalta, kunhan ei mene överiksi. Kjäh, enkä haluisi kyllä että munkaan mies viipyisi kauemmin peilin edessä kuin minä :D

Yhteistyössä