• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mun makuhuonesta ehkä tulee hjälppä näköinen vai?Kuvat?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ekassa kuvassa on tapetointi epäonnistunut saumat törröttää...
Ei se noin menee,vaan talo elää,sen takia laitettiin edulliset tapettit,kun me vaihdetaan niitä taas noin vuoden tai kahden päästä,kun uus talo ei enää elää
Jos olisitte laittaneet kipsilevyt, eikä lastulevyä, niin ei eläisi!
lastulevy on kestävämpi
Joo, se kestää paremmin nauloja ja törmäyksiä (jos on tapana heitellä esim. astioita seiniin), muuten sitten kipsilevy onkin kestävämpi.
ei ole tapana,paitsi lapsilla kaikki lentää aina
 
Ohhoh, olipa hyvin paljon samanlaista kuin meidän makkarissa :|
Tosin meillä on eri värit, eli muuten vaaleat seinät, mutta sängynpääty seinä ruskea. Sängyn pääty vaan on samanlainen kuin teillä (meillä tosin mies itse sen tehnyt), samanlaiset ikean hyllyköt toisella puolella kuin teillä ja sitten liukupeiliovikaapistot B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Katsoppa mallia tämän tytön sisustuksesta! Löytyy lavaa ja tankoa

http://www.city.fi/profiilit/honeybaby85/
:eek: siis ei luoja, miten järkky! tooodella seksikäs esim toi kuva nro 133

että anteeksi nyt vaan..
Munkin pakko komentoida,että ihan kamalan värikäs tyyli ja khe,khe horon näköinen :ashamed: meikki ihan järkkyä
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
Ohhoh, olipa hyvin paljon samanlaista kuin meidän makkarissa :|
Tosin meillä on eri värit, eli muuten vaaleat seinät, mutta sängynpääty seinä ruskea. Sängyn pääty vaan on samanlainen kuin teillä (meillä tosin mies itse sen tehnyt), samanlaiset ikean hyllyköt toisella puolella kuin teillä ja sitten liukupeiliovikaapistot B)
:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Katsoppa mallia tämän tytön sisustuksesta! Löytyy lavaa ja tankoa

http://www.city.fi/profiilit/honeybaby85/
:eek: siis ei luoja, miten järkky! tooodella seksikäs esim toi kuva nro 133

että anteeksi nyt vaan..
Munkin pakko komentoida,että ihan kamalan värikäs tyyli ja khe,khe horon näköinen :ashamed: meikki ihan järkkyä
tyyli on mun mielestä aika sama ku sulla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Katsoppa mallia tämän tytön sisustuksesta! Löytyy lavaa ja tankoa

http://www.city.fi/profiilit/honeybaby85/
:eek: siis ei luoja, miten järkky! tooodella seksikäs esim toi kuva nro 133

että anteeksi nyt vaan..
Munkin pakko komentoida,että ihan kamalan värikäs tyyli ja khe,khe horon näköinen :ashamed: meikki ihan järkkyä
tyyli on mun mielestä aika sama ku sulla..
buahaha
:LOL: mä en ikinä mitään tollaista laitan päälle,enkä laita minkäläisiä pinkkiä tekohiuksia ja naamaan 100kg meikkiä.Otko edes nähnyt miten mä pukeudun,jos mä pari kuva laitaisin ei se tarkoita mitään,mä tykkän mielummin että olisi seksikäs,mutta hip-hop tyyliä olisi tai vaikka ne pussycat dollseja,heillä on mun makuun tyyli :p tai sitten ranskalainen tyyli mä rakastan hirveästi,sekä joskus tykkän jotain Turkkilais tapaisesta mekkoista ja onkin mulla sellaisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Katsoppa mallia tämän tytön sisustuksesta! Löytyy lavaa ja tankoa

http://www.city.fi/profiilit/honeybaby85/
:eek: siis ei luoja, miten järkky! tooodella seksikäs esim toi kuva nro 133

että anteeksi nyt vaan..
Munkin pakko komentoida,että ihan kamalan värikäs tyyli ja khe,khe horon näköinen :ashamed: meikki ihan järkkyä
tyyli on mun mielestä aika sama ku sulla..
buahaha
:LOL: mä en ikinä mitään tollaista laitan päälle,enkä laita minkäläisiä pinkkiä tekohiuksia ja naamaan 100kg meikkiä.Otko edes nähnyt miten mä pukeudun,jos mä pari kuva laitaisin ei se tarkoita mitään,mä tykkän mielummin että olisi seksikäs,mutta hip-hop tyyliä olisi tai vaikka ne pussycat dollseja,heillä on mun makuun tyyli :p tai sitten ranskalainen tyyli mä rakastan hirveästi,sekä joskus tykkän jotain Turkkilais tapaisesta mekkoista ja onkin mulla sellaisia
http://www.famouswhy.com/pictures/people/pussycat_dolls.jpg

http://bandwagonmobile.com/admin/music/img/1236900846_pussycat-dolls-20070318-227648.jpg

http://lh5.ggpht.com/sstojanoski/R8_FnQBwD9I/AAAAAAAAEtY/OV8ORz-gYXQ/pussycat+dolls+(4).jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/grammy07/show/arrivals/pussycat.jpg
 
AavikonNorsu
en tykkää, sänky on aika kolkonnäköinen ja seinätapetit sais mut voimaan pahoin. Ja mitä väliä sillä on, onko halvan näköistä vai ei? kunhan itse tykkää,,en tajua taas :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pelkistetyn näköinen, toi peili saisi huutia mun makkarista heti :eek:
Ei peilejä makkariin :eek:
Miksi???Mun mielestä peili pitäisi olla makkarissa jopa kuulukin olla
Siksi että tietyssä vaiheessa kun tuntuu oikein hyvältä ;) jos sattuu katsomaan peiliin omaa naamaa, mulla ainakin voisi fiilis mennä :whistle:
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
en tykkää, sänky on aika kolkonnäköinen ja seinätapetit sais mut voimaan pahoin. Ja mitä väliä sillä on, onko halvan näköistä vai ei? kunhan itse tykkää,,en tajua taas :headwall:
eikö kysyä saa,mä kaipan mielipiteitä :headwall:
saa kysyä ja kerroinkin jo mielipiteeni
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pelkistetyn näköinen, toi peili saisi huutia mun makkarista heti :eek:
Ei peilejä makkariin :eek:
Miksi???Mun mielestä peili pitäisi olla makkarissa jopa kuulukin olla
Siksi että tietyssä vaiheessa kun tuntuu oikein hyvältä ;) jos sattuu katsomaan peiliin omaa naamaa, mulla ainakin voisi fiilis mennä :whistle:
:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Pelkistetyn näköinen, toi peili saisi huutia mun makkarista heti :eek:
Ei peilejä makkariin :eek:
Miksi???Mun mielestä peili pitäisi olla makkarissa jopa kuulukin olla
Hui, mä en kyllä peiliä makkariin ota :eek:
Mut mä oonkin outo, haamukammoinen :D
ööö,mikä haamuja?Peili ja haamuja?Onko joku haamu peilista siis kävelee? :D
Ompas teillä vilkas mielikuvitus
 
hmmm... tapetti on ihan jees, en kyllä ois laittanu sitä joka seinälle, tekee vähän levottoman olon, vaan yhteen seinään tehosteeksi ja muihin jotain yksiväristä tms.

lipasto on kiva, tollasen voisin ottaa itellekkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
hmmm... tapetti on ihan jees, en kyllä ois laittanu sitä joka seinälle, tekee vähän levottoman olon, vaan yhteen seinään tehosteeksi ja muihin jotain yksiväristä tms.

lipasto on kiva, tollasen voisin ottaa itellekkin.
ei ne ole joka seinässä,sielä missä ikkunat on samasta mallista yksiväriset,hopeat
 
vieras
Nuo kuvat ei mun mielestä sovi kokonaisuuteen. Silloin kun on kaikki seinät tapetoitu kuvioidulla tapetilla on aika vaikea löytää seinille sopivaa taidetta joka ei tekisi liian sekalaista ja levonta vaikutelmaa. Siksi itsekin tapetoisin vain yhden tehosteseinän. Muuten värimaailma miellyttää mun silmää. Tekstiileillä kannattaa luoda erilaisia pintoja niin tulee lämpimämpi vaikutelma (erilaisia tyynynpäällisiä ja matot ja verhot).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo kuvat ei mun mielestä sovi kokonaisuuteen. Silloin kun on kaikki seinät tapetoitu kuvioidulla tapetilla on aika vaikea löytää seinille sopivaa taidetta joka ei tekisi liian sekalaista ja levonta vaikutelmaa. Siksi itsekin tapetoisin vain yhden tehosteseinän. Muuten värimaailma miellyttää mun silmää. Tekstiileillä kannattaa luoda erilaisia pintoja niin tulee lämpimämpi vaikutelma (erilaisia tyynynpäällisiä ja matot ja verhot).
Meillä oli kaupassa ilmainen sisustaja kun ostokset oli isot ja hän suositeli just noin että kaikki seinät kuvioiden kans,paitsi yks hopea
 
Musta oli tosi nättiä ja rauhallista, tykkäsin erityisesti tapetista, mutta huonekalutkin olivat rauhalliset mun mieleeni. Ja se sängynpäätykin on kiva, tykkään juuri tuosta ideasta, että siinäkin hyllyt saa päädyn sisään piiloon, ja makuuhuoneen rauhalliseksi. Ei ollut halvan näköinen.

Meilläkin pitäisi tuo meidän makkari sisustaa uusiksi, kun kaksi pienintä muuttivat yhteiseen huoneeseen. Mutta muutos olisi kyllä tarkoitus tehdä maalilla / tapetilla, uudella vaatekaapilla, jonka sisään saisi kaiken tavaran piiloon (meillä siis on nyt kirjahylly makkarissa, ja siitä haluan ehdottomasti eroon) ja mahdollisesti jollain tekstiileillä. Haluaisin harmaat seinät, jotain raitaa ehkä, katsotaan nyt mitä siitä tulee. Mutta väri sellainen, että tekstiilejä vaihtamalla saisi sitten tunnelmankin vaihdettua täysin.
 

Yhteistyössä