• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mun makuhuonesta ehkä tulee hjälppä näköinen vai?Kuvat?

Ihan nättihän tuo on =) Jos haluu väriä lisää niin päiväpeitolla(mitä väriä sit haluaakin?),matoilla,tyynyilla ja verhoilla.Rauhallinen tunnelma niinku makuuhuoneessa pitääkin olla.Turhat tavarat just poissa.Jokaisella oma tyylinsä ja makunsa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo kuvat ei mun mielestä sovi kokonaisuuteen. Silloin kun on kaikki seinät tapetoitu kuvioidulla tapetilla on aika vaikea löytää seinille sopivaa taidetta joka ei tekisi liian sekalaista ja levonta vaikutelmaa. Siksi itsekin tapetoisin vain yhden tehosteseinän. Muuten värimaailma miellyttää mun silmää. Tekstiileillä kannattaa luoda erilaisia pintoja niin tulee lämpimämpi vaikutelma (erilaisia tyynynpäällisiä ja matot ja verhot).
Meillä oli kaupassa ilmainen sisustaja kun ostokset oli isot ja hän suositeli just noin että kaikki seinät kuvioiden kans,paitsi yks hopea


Ikeassa ei vaikuta paljonko sä tuhlaat siellä rahaa, vaan siellä saa ilmaisen sisustussuunnittelijan palvelun, jos yleensä ostat sisustusjutut sieltä. Tekevät siis sen suunnitelman ihan niiden omien tuotteiden mukaan. B)
 
vieras


öh onko siis tässä kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=4865038.jpg sängynpääty? Luulin pahvilaatikoksi.........
[/quote]

toi on just toi pääty kun mäkin haluaisin. eikö sieltä sisältä tule hyllyjä.
 
voi luoja
Makkari on ihan ok, kolkko mutta fiksu, sisustusta lisää niin nätti tulee.

Mutta OT! Mikä siis MIKÄ toi akka on?!
Onko sillä joku sugardaddy joka on sille talon rakentanut :D
Mä en ole ees tajunnut että joku voi olla tuollanen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mais ku:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo kuvat ei mun mielestä sovi kokonaisuuteen. Silloin kun on kaikki seinät tapetoitu kuvioidulla tapetilla on aika vaikea löytää seinille sopivaa taidetta joka ei tekisi liian sekalaista ja levonta vaikutelmaa. Siksi itsekin tapetoisin vain yhden tehosteseinän. Muuten värimaailma miellyttää mun silmää. Tekstiileillä kannattaa luoda erilaisia pintoja niin tulee lämpimämpi vaikutelma (erilaisia tyynynpäällisiä ja matot ja verhot).
Meillä oli kaupassa ilmainen sisustaja kun ostokset oli isot ja hän suositeli just noin että kaikki seinät kuvioiden kans,paitsi yks hopea


Ikeassa ei vaikuta paljonko sä tuhlaat siellä rahaa, vaan siellä saa ilmaisen sisustussuunnittelijan palvelun, jos yleensä ostat sisustusjutut sieltä. Tekevät siis sen suunnitelman ihan niiden omien tuotteiden mukaan. B)
Ikeassa ei myydään tapatteja :whistle: mä puhun K-raudasta =)
 
Dana
Tykkäsin tapetista erityisesti. Huonekalut ei ihan mun tyyliä, mut sopivan yksinkertaset :)
Just verhoilla, matoilla ym. sisustustekstiileillä saa monenlaista ilmettä aikaan,

Kiva kattoo kun laitat näitä kuvia, voisin katella useemminki :D Onko muut huoneet valmiiksi sisustettu?

Laitoittako muuten sitä laminaattia lattiaan, missä oli jotain tekstiä tms.?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Katsoppa mallia tämän tytön sisustuksesta! Löytyy lavaa ja tankoa

http://www.city.fi/profiilit/honeybaby85/
:eek: siis ei luoja, miten järkky! tooodella seksikäs esim toi kuva nro 133

että anteeksi nyt vaan..
Munkin pakko komentoida,että ihan kamalan värikäs tyyli ja khe,khe horon näköinen :ashamed: meikki ihan järkkyä
tyyli on mun mielestä aika sama ku sulla..
NO EI OLE!!! savanna on oikeesti kaunis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo kuvat ei mun mielestä sovi kokonaisuuteen. Silloin kun on kaikki seinät tapetoitu kuvioidulla tapetilla on aika vaikea löytää seinille sopivaa taidetta joka ei tekisi liian sekalaista ja levonta vaikutelmaa. Siksi itsekin tapetoisin vain yhden tehosteseinän. Muuten värimaailma miellyttää mun silmää. Tekstiileillä kannattaa luoda erilaisia pintoja niin tulee lämpimämpi vaikutelma (erilaisia tyynynpäällisiä ja matot ja verhot).
Meillä oli kaupassa ilmainen sisustaja kun ostokset oli isot ja hän suositeli just noin että kaikki seinät kuvioiden kans,paitsi yks hopea
Et tainnut ymmärtää mitä tarkoitin kuvilla (en tapetin KUVIOILLA)- siis nuo taulut sänkynne yläpuolella ei sovi minun mielestä tähän tyyliin.

 
Dana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanat tapetit :) Tykkään paljon että on joka seinällä, eikä tehty niin kuin nykyään moni että laittaa vain yhden seinän, kun ei uskalla kaikkia.
Ei kait se niinkään uskalluksesta kiinni oo, vaan ainakin itse laittaisin vain yhden seinän, ettei tulisi liian levotonta vaikutelmaa. Siis jos kuvio ja/tai väri on voimakas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ite en yhdistäis koivua ja vaaleaa turkoosia toisiinsa, eli toi tapetti ei iske kipinää huonekalujen kanssa. :|

Mut jokainen tietää mistä tykkää. =)
se ei ole turkoosi se on vihreä väri
Okeii, ehkä kuva sitte vääristää :xmas:

Mutta tuon kuvan väristä seinää ne laittais koivuhuonekaluille ite.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanat tapetit :) Tykkään paljon että on joka seinällä, eikä tehty niin kuin nykyään moni että laittaa vain yhden seinän, kun ei uskalla kaikkia.
Ei kait se niinkään uskalluksesta kiinni oo, vaan ainakin itse laittaisin vain yhden seinän, ettei tulisi liian levotonta vaikutelmaa. Siis jos kuvio ja/tai väri on voimakas.
Jaa, itse en näe Savannan tapettia voimakkaana värinä ja kuviona. Tykkään enemmän noin kuin että olisi vain 1 seinä.
 

Yhteistyössä