• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mun makuhuonesta ehkä tulee hjälppä näköinen vai?Kuvat?

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, itse en näe Savannan tapettia voimakkaana värinä ja kuviona. Tykkään enemmän noin kuin että olisi vain 1 seinä.
no ei se itsessään mikään kovin voimakas kuvio ole, mutta kyllä se aika paljon määrittelee muuta sisustusta, esim juuri noita tauluja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Olisin laittanut kolme lipastoa rinnakkain. Nuo kaksi tuolla nurkassa näyttää oudoilta. Tai ainakin olisin laittanut keskemmälle seinää, symmetrisesti!
mä en ole vielä mitään laitanut oikein ja sielä ikeassa oli kaksi lipastoa,kolme näyttää jo junalta,kokemusta on,koska mä ostin kolme tv-lipastoa olohuoneseen ja en tiedä mihin mä sen yks tunken,koska se oli kuin juna

Vai, että näyttää junalta :D
Meillä on kolme noita Ikean lipastoja eikä ne meillä ainakaan junalta näytä vaan hyvältä. Aikaisemmin oli vain kaksi ja ostettiin kolmas joka oli tarkoitus laittaa toiseen huoneeseen. Päätettiin kokeilla, että miltä makuhuone näyttäisi kolmen lipaston kanssa ja se on nyt paljon parempi.
Mutta emmehän me täällä palstalla makuasioista kiistele :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Olisin laittanut kolme lipastoa rinnakkain. Nuo kaksi tuolla nurkassa näyttää oudoilta. Tai ainakin olisin laittanut keskemmälle seinää, symmetrisesti!
mä en ole vielä mitään laitanut oikein ja sielä ikeassa oli kaksi lipastoa,kolme näyttää jo junalta,kokemusta on,koska mä ostin kolme tv-lipastoa olohuoneseen ja en tiedä mihin mä sen yks tunken,koska se oli kuin juna

Vai, että näyttää junalta :D
Meillä on kolme noita Ikean lipastoja eikä ne meillä ainakaan junalta näytä vaan hyvältä. Aikaisemmin oli vain kaksi ja ostettiin kolmas joka oli tarkoitus laittaa toiseen huoneeseen. Päätettiin kokeilla, että miltä makuhuone näyttäisi kolmen lipaston kanssa ja se on nyt paljon parempi.
Mutta emmehän me täällä palstalla makuasioista kiistele :)
juu,ei varma näyttää,nyt vaan tajusin että mulla ne tv lipastot 2kerta pidempi :LOL:
 
vaemo
Savanna! Voitko laittaa itsestäsi myös kuvan. Sulla on tosi kaunis koti. Olen lukenut paljon juttujasi ja haluaisin nähdä sinun kuvasi! Vaikutat ihanalta persoonalliselta naiselta.
 
Keijo
Soppiiko tulla saunommaan kun on vihtakin jäänyt penkille pöydän vasemmalle puolelle, liekkö minua odottamaan? Kyllä minä aina selän pesen ja huuhtelen työn raskaan raatajan hiet lattiakaivoon ja laitan pökköä pesään
 
Marilii
Minä tapetoin makuuhuoneeni yhden seinän tällä Birger Kaipiaisen tapetilla Kiurujen yö
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/koti/sisustus/tyylit/520613.jpg
Oli aika arvokasta tapettia.
 
åå
Eiköhän tosta kiva tule! Pääasia sitä paitsi on se, että ite tykkäätte.
Mä tykkään tällä hetkellä Ikean sarjoista eniten Hemnesistä. (jos nimen edes jokseenkin oikein muistan)
 
plop
repesin tolle honeybabyn (mikälie) kuville XD hampaat ku oravalla ja näytti ihan joltain 40wee koti rouvalta joka epätoivoisesti etsii jota isomahaista ukkoo,ei hele mitä ihmisii. XD

mut ap:n kyssäriin niin tykkään...ite inhoan ylimääräistä turhaa krääsää ja tykkään just ku on avaraa ja pieniä yksityiskohtia (kuten valokuvia jne)
 

Yhteistyössä