en vastusta aborttia,ite en sitä tekis(enkä tehnyt vaikka tulikin paskimpaan saumaan raskaus) ilman painavaa syytä.On tosi typerää verrata aborttia ja sitä että annetaan 3v(minkä ikänen lapsi tahansa) lapsi pois,en ymmärrä että mitä yhteistä noista asioista löydät?
Mun mielestä on ihan perseestä että tehdään lapsi ja sit vaan kyllästytään.Ymmärrän jos masentaa ja väsyttää ja kyllästyttää mutta eikö ensin pitäs miettiä tosissaan että onko oikeesti valmis luopumaan lapsestaan ja helpottuuko ne asiat sillä,vai oisko esim terapiasta apua.Ja että onko kyse pohjimmiltaan siitä et lapsi vituttaa vai onko jokin muu syy.
Jos todella haluaa eroon lapsestaan niin sillon on parempi siitä luopua koska niinku joku jo aiemmin sano,lapsi vaistoaa kyllä sen jos ei oo haluttu.Mietin myös minä sitä että oisko isovanhemmat halukkaita ottamaan?tuon ikänen lapsi kun jo ymmärtää selkeesti asioita ja varmasti jättää jo muutenki isot haavat,saati sitten että ventovieraille joutuis.
Minä oon ite asunu lapsuudessa useemman vuoden mummollani ja jälkeenpäin aateltuna,mieluiten oisin asunu aina eikä ois tarvinu juoppoa väkivaltaista äitiä katella.Eli voi tosiaan olla joissain tapauksissa parempi vaan antaa lapsi pois.