onko kyseessä syntymätön vai jo olemassa oleva lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:mihin sen pitää ottaa yhteyttä, sossuun?
Sillä on 3 v muksuAlkuperäinen kirjoittaja whatever:onko kyseessä syntymätön vai jo olemassa oleva lapsi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:mihin sen pitää ottaa yhteyttä, sossuun?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:mihin sen pitää ottaa yhteyttä, sossuun?
Isästä ei oo tietoo missä menee, eikä sen isää kiinnosta se muksu. Ei kaveria vaan kiinnosta enään se lapsi, läpeensä kyllästynyAlkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:mihin sen pitää ottaa yhteyttä, sossuun?
Sossuu voi ilmoittaa.Miksi haluaa luopua? Eikö sillä ole isää jolle mennä?
Ei se välitä siitä lapsestaan, se on vaan yksinkertanen syyAlkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Asiahan ei mulle kuulu, mutta miten joku voi haluta luopua lapsestaan.?!No ehkä sille lapselle sitten on parempi saada jostain rakastava koti jos äiti ei välitä....
Ei taida ihan onnistuaAlkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:Vois yrittaa palauttaa synnytyssairaalaan. =)
Miten joku voi olla VAIN välittämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei se välitä siitä lapsestaan, se on vaan yksinkertanen syyAlkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Asiahan ei mulle kuulu, mutta miten joku voi haluta luopua lapsestaan.?!No ehkä sille lapselle sitten on parempi saada jostain rakastava koti jos äiti ei välitä....
Sillä on tullu tärkeemmäksi bilettää, mennä miten haluaa vaikka muuten on ihan norm työssäkäyvä ihminen. Ei se jaksa sitä muksua paapoo joka pv, kun se muksu on viä poika, yli rasittava. Kyllä se on tästä jo 6 kk puhunut, tehny päätöksen että haluaa antaa poisAlkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Miten joku voi olla VAIN välittämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei se välitä siitä lapsestaan, se on vaan yksinkertanen syyAlkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Asiahan ei mulle kuulu, mutta miten joku voi haluta luopua lapsestaan.?!No ehkä sille lapselle sitten on parempi saada jostain rakastava koti jos äiti ei välitä....
Käsittämätöntä... oletko varma että kaverisi ei ole esim. masentunut / loppuun palanut... ja hän saattaa tarvita ammatti apua ja ystävien tukea.. Puhu hänelle että hän menisi ihan neuvolaan ensimmäisenä puhumaan ja sieltä osaavat ottaa yhteyttä oikeisiin tahoihin.. ja jos hän saisia apua.. hän voi tulevaisuudessa katua suuresti jos lapsestaan luopuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sillä on tullu tärkeemmäksi bilettää, mennä miten haluaa vaikka muuten on ihan norm työssäkäyvä ihminen. Ei se jaksa sitä muksua paapoo joka pv, kun se muksu on viä poika, yli rasittava. Kyllä se on tästä jo 6 kk puhunut, tehny päätöksen että haluaa antaa poisAlkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Miten joku voi olla VAIN välittämättä...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei se välitä siitä lapsestaan, se on vaan yksinkertanen syyAlkuperäinen kirjoittaja Aiduli:Asiahan ei mulle kuulu, mutta miten joku voi haluta luopua lapsestaan.?!No ehkä sille lapselle sitten on parempi saada jostain rakastava koti jos äiti ei välitä....
Käsittämätöntä... oletko varma että kaverisi ei ole esim. masentunut / loppuun palanut... ja hän saattaa tarvita ammatti apua ja ystävien tukea.. Puhu hänelle että hän menisi ihan neuvolaan ensimmäisenä puhumaan ja sieltä osaavat ottaa yhteyttä oikeisiin tahoihin.. ja jos hän saisia apua.. hän voi tulevaisuudessa katua suuresti jos lapsestaan luopuu...
Miksi olisi? Kyllä tälläsiäkin äitejä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:provoko tää juttu on?
Juuri näin.. Mä teen tässä kaikkeni etten kommentoisi tätä aihetta..Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mun tekis mieli kommentoida muutamalla sanalla mutta pidämpä kerranki suuni kiinni
Ikävä kyllä löytyy.. voi itkut,kun ihmiset jaksais pysähtyä ja iettiä sitä että mitä se tarkottaa kun lapsia hankitaan.siihen täytyy sitoutua loppuiäkseen.ei lapset ole mitään nukkeja jotka voi hylätä ku ei enää miellytäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi olisi? Kyllä tälläsiäkin äitejä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:provoko tää juttu on?
Ei se elämä aina mee niin toivotulla tavallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävä kyllä löytyy.. voi itkut,kun ihmiset jaksais pysähtyä ja iettiä sitä että mitä se tarkottaa kun lapsia hankitaan.siihen täytyy sitoutua loppuiäkseen.ei lapset ole mitään nukkeja jotka voi hylätä ku ei enää miellytäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi olisi? Kyllä tälläsiäkin äitejä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:provoko tää juttu on?
Mäkin taidan pitää tän suuren suuni kiinni....Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Juuri näin.. Mä teen tässä kaikkeni etten kommentoisi tätä aihetta..Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mun tekis mieli kommentoida muutamalla sanalla mutta pidämpä kerranki suuni kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei se elämä aina mee niin toivotulla tavallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävä kyllä löytyy.. voi itkut,kun ihmiset jaksais pysähtyä ja iettiä sitä että mitä se tarkottaa kun lapsia hankitaan.siihen täytyy sitoutua loppuiäkseen.ei lapset ole mitään nukkeja jotka voi hylätä ku ei enää miellytäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksi olisi? Kyllä tälläsiäkin äitejä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:provoko tää juttu on?