viel illalla menisi noin 3 tuntia
mutta kyllä kannattaa istua, näistä tulee aivan ihanat
joo turhis tiedän mut pakko hehkuttaa
joo turhis tiedän mut pakko hehkuttaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ne on varmaan ihanat. Onko hiuspohja ja persus hellänä?Mulla on aina kipeintä tehny ihan päälaella ja ohimoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ne on varmaan ihanat. Onko hiuspohja ja persus hellänä?Mulla on aina kipeintä tehny ihan päälaella ja ohimoilla.
arvaa vaan onko päänahka kipeenäno niinkuin kaverit sano kauneuden eteen pitää kärsiä
![]()
persuus ei niinkään tosin varmaan levinnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hih luin että hiuksia leikattiin 7 tuntia.. mietinkin jo et kylläpäs hiusten leikkaus kestää pitkään..
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kauanko menee purkaessa?
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:*kade* Onko sulla ennen ollu lettejä ja tuleeko sulle kuituja mukaan? Muistan itse kun ekan kerran laitettiin kuitujen kera, niin ensimmäinen pari - kolme päivää oli niskakin hellänä, kun ne olevinaan paino niin julmetusti...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Kauanko menee purkaessa?
jaa hyvä kysymys. lettejä tulee noin 150-200. et vierähtäähän siinä aikaa![]()