mun hiuksia letitettiin eilen 7 tuntia ja illalla jatkuu savotta

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ne on varmaan ihanat. Onko hiuspohja ja persus hellänä? :D Mulla on aina kipeintä tehny ihan päälaella ja ohimoilla.

arvaa vaan onko päänahka kipeenä :whistle: no niinkuin kaverit sano kauneuden eteen pitää kärsiä :laugh:
persuus ei niinkään tosin varmaan levinnyt ;)

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ne on varmaan ihanat. Onko hiuspohja ja persus hellänä? :D Mulla on aina kipeintä tehny ihan päälaella ja ohimoilla.

arvaa vaan onko päänahka kipeenä :whistle: no niinkuin kaverit sano kauneuden eteen pitää kärsiä :laugh:
persuus ei niinkään tosin varmaan levinnyt ;)

Ja se onkin jonkun aikaa kipee :/ mulle nousi kerran kuumekkin kun koko päivä oli hiuksia revitty |O Mut lopputulos on aina ollut vaivan arvonen...Nyt munkin alko kauheesti tekeen mieli jotain pidennystä tai lettejä |O

*kade* Onko sulla ennen ollu lettejä ja tuleeko sulle kuituja mukaan? Muistan itse kun ekan kerran laitettiin kuitujen kera, niin ensimmäinen pari - kolme päivää oli niskakin hellänä, kun ne olevinaan paino niin julmetusti... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
*kade* Onko sulla ennen ollu lettejä ja tuleeko sulle kuituja mukaan? Muistan itse kun ekan kerran laitettiin kuitujen kera, niin ensimmäinen pari - kolme päivää oli niskakin hellänä, kun ne olevinaan paino niin julmetusti... :whistle: :D

kuituja tulee lisäksi, jotta tulee pitemmät letit. nää on mun ekat letit ja oon ihan myyty :p

Yhteistyössä