Mun elämä on ihan hakoteillä:(!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valittaja

Vieras
ihana mies ja kaks lasta mutta lapset kasvaa ja ois aika tehä joku askel elämässä etiäpäin!Muttei oo koulutusta eikä yhtään kiinnostavaa koulua lähimaillakaan,eikä niitä voi etänä käyä.Töitä ei oo näin pienessä kylässä tarjolla ja toisaalta inhoon tätä paikkakuntaa!!olisin valmis muuttamaan heti pois täältä,muttei mies oo siitä ideasta hirveen innostunu!!Mä en vaan oikeesti tiiä mitä teen:(auttakaa mua:)!!!tätä jahkailua ja mietintää on jatkunu jo pitkän aikaa!!!!!

Onhan vaikka avoin yliopisto. Esim Jyväskylän yliopiston avoimessa on paljon kursseja. Ja ne voi käydä etänä jos niin haluaa. Kansalaisopisto, avoin amk, oma-aloitteinen opiskelu... Mikä sinua kiinnostaa? Jos se on tiedossa, niin sitten voit miettiä miten voisit sitä alaa opiskella.

Tosiasia taitaa olla se ettei sinulla ole sillä tulevaisuutta. Ilman koulutusta on vaikea elää. Koulutuksen puute tulee kyllä esiin töitä hakiessa ja sitten keski-iässä harmittaa kovasti. Nyt vain miettimään mikä ala kiinnostaisi. Sitten vain miehelle faktat eteen ja alat/alatte suunnitella koulutuksen toteuttamista ja haet kouluihin vaikka jo syksyn yhteishaussa.

ikuinen haaveeni on ollu poliisin ammatti mutta kun se Tampere on niin kaukana ja ku on pienet lapset niin noup:(kai se pitää opiskella vaan joku ammatti et ees töitä saa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ikuinen haaveeni on ollu poliisin ammatti mutta kun se Tampere on niin kaukana ja ku on pienet lapset niin noup:(kai se pitää opiskella vaan joku ammatti et ees töitä saa..

Jos sinulla on haave niin yritä toteuttaa se. Puhu miehelle ja vaikka mies ei lämpenisi niin hae kouluun. Hakuaika poliisikoulutukseen on nyt menossa ensi vuonna alkavaan koulutukseen, joten toimi ihmeessä. Jos pääset niin sitten vain toteuttamaan unelmaa. Jos et pääse niin olet ainakin yrittänyt.

Miehesi on vaan laiska, eikä viitsi alkaa muuttorumbaan. Siis ei kai se poliisikoulutus niin kauan kestä, pari kolme vuotta? Pistä miehesi koville, ja hae siihen koulutukseen. Voittehan aina muuttaa takaisin koulun jälkeen.

Yhteistyössä