tai ainakin se on ihan älyttömän ärsyttävä...
tässä lista miksi...
- se ei ole KOSKAAN pyytänyt anteeksi mitään
- se syyttelee aina muita vaikka virhe olis selvästi sen
- se suuttuu mun isälle jos isä sanoo oman mielipiteensä jostain
- se puhuu aina ja kaikkien päälle
- se puhuu vain itsestään (koko ajan, taukoomatta)
- sille muiden tupakointi on joku pakkomielle ja ensin se vainos mun isää joka poltti, no se lopetti koska painostus oli niin kova (polttaa varmaan vielä salaa), nyt se vainoo sen omia vanhempia. antais ihmisten elää omaa elämäänsä niinku lystäävät.
- se ei koskaan kuuntele muita
- se luulee aina olevansa oikeessa.
*muok* ja mua pelottaa että musta tulee samanlainen, taistelen joka päivä etten olis tuolllainen. No kerran sanoin äidille silleen neutraalisti että mua pelottaa että musta tulee ihminen joka ajattelee vaan itseään ja puhuu vain itsestään ja muiden päälle niin arvatkaas mitä se vastas: "niin mäkin nuorempana ajattelin, mutta nykyään en enää välitä..."
tässä lista miksi...
- se ei ole KOSKAAN pyytänyt anteeksi mitään
- se syyttelee aina muita vaikka virhe olis selvästi sen
- se suuttuu mun isälle jos isä sanoo oman mielipiteensä jostain
- se puhuu aina ja kaikkien päälle
- se puhuu vain itsestään (koko ajan, taukoomatta)
- sille muiden tupakointi on joku pakkomielle ja ensin se vainos mun isää joka poltti, no se lopetti koska painostus oli niin kova (polttaa varmaan vielä salaa), nyt se vainoo sen omia vanhempia. antais ihmisten elää omaa elämäänsä niinku lystäävät.
- se ei koskaan kuuntele muita
- se luulee aina olevansa oikeessa.
*muok* ja mua pelottaa että musta tulee samanlainen, taistelen joka päivä etten olis tuolllainen. No kerran sanoin äidille silleen neutraalisti että mua pelottaa että musta tulee ihminen joka ajattelee vaan itseään ja puhuu vain itsestään ja muiden päälle niin arvatkaas mitä se vastas: "niin mäkin nuorempana ajattelin, mutta nykyään en enää välitä..."