mulla on nyt niin paha mieli..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:( joten päätin, että tänään ostan ittelleni jotain ihanaa, makso mitä makso!! mie olen niin helvetin kyllästyny aina olemaan se, joka ostaa ja laittaa muille, muttei koskaan saa ittelleen mitään. ittehän mie olen tällaseen "suostunu", tai näin on vaan käyny, mutta on se perkele, kun pidetään itsestään selvyytenä, eikä arvosteta pätkääkään!! koskaan ei oteta huomioon, että miltähän musta mahtaa tuntua, eikä kukaan koskaan yritä millaan tapaa ilahduttaa mua. :'( :(

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
:hug: :hug: :hug:

Tiedän tunteen.. Mitä jos menisit vaikka kampaajalle ja ostaisit jonkin kivan vaatteen? Ei tarvi olla edes mitään kallista, kun jo ilahduttaa :)

mie aattelinki että kun vien lapset kerhoon, ni marssin suoraan johonki vaate kauppaan..

Tiedän tunteen.. Mitä jos menisit vaikka kampaajalle ja ostaisit jonkin kivan vaatteen? Ei tarvi olla edes mitään kallista, kun jo ilahduttaa :)

tarviipas välillä olla kallista itellekin!!! sitä toisille aina ostaa ja laittaa ja itelle ettii alesta vaatetta yms. ymmärrän ap sua oikeen hyvin! nyt ostat/teet jotian mistä oikeen kunnolla ite tykkäät!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tarviipas välillä olla kallista itellekin!!! sitä toisille aina ostaa ja laittaa ja itelle ettii alesta vaatetta yms. ymmärrän ap sua oikeen hyvin! nyt ostat/teet jotian mistä oikeen kunnolla ite tykkäät!!

No siis tietenkin! Aina vain ei ole kertakaikkiaan sitä pätäkkää.. :|

Yhteistyössä